• Ik weet het, je mag niet schelden op Quizlet. Maar ik heb toch wel even een vraagje. Sommige mensen verstaan shit, kut en fuck onder scheldwoorden, anderen niet. (waaronder ik)

    Dus: Wat wordt op Quizlet verstaan onder schelden/scheldwoorden?


    *insert philosophical cringe expression here*

    Reassurance schreef:
    (...)
    Lol, als ik ooit iemand hoor schelden met het woord 'Orgasme' dan ga ik lachen (krul)

    'Jij dikke vette tering orgasme.' -plat-


    *insert philosophical cringe expression here*

    Afterlife schreef:
    (...)

    Dat gaf ik al als voorbeeld aan met bijvoorbeeld mijn opa. En mensen schelden toch ook met tering, tyfus en pest(pokken), schurft (enz.)? Dat zijn toch ook dodelijke ziektes geweest? Daarom vind ik het hypocriet. Omdat ze dat soort dingen wel doen en anderen afkeuren. En dan kan je me vertellen dat die ziektes allang niet meer bestaan, maar heel veel ervan loeren nog in arme landen hoor.

    Niet iedereen,ik scheld nooit met die dingen,omdat ze nog steeds bestaan en dodelijk zijn, behalve de pokken.
    De belangrijke dingen in de chirurgie zijn later dan de Romeinen uitgevonden,dat heb ik gister nog gelezen,vaak klopte de dingen van de Romeinen niet,maar voor de rest heb je helemaal gelijk.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik denk dat 't wel duidelijk is dat 't voor iedereen verschillend is :Y) We worden 't hier toch niet eens.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik wil ook mijn mening uiteeeeen -zin in- ;x
    Ik vind dat iedereen mag praten hoe die wilt, care. Ik heb soms ook kanker gezegt, of zitten sollen over tyfus. -Aangezien er in een boek stond dat mensen zich kapot hebben gescheten aan tyfus en een jongen keihard moest lachen ;x-
    Als iemand dat niet leuk vind, who cares lmfao. Je mag toch zelf bepalen hoe je praat? Maar ik zeg het niet vaak, eens per maand ofzo haha. En bijna alle kinderen die zeggen dat je niet met kanker mag schelden ook een keer tering of tyfus hebben gezegt 8D Of godverdomme, same story.

    Tadadadaaaam. Sorry, blije bui door een serie neheheheh.

    [ bericht aangepast op 8 aug 2010 - 23:10 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Meh schreef:
    Ik denk dat 't wel duidelijk is dat 't voor iedereen verschillend is :Y) We worden 't hier toch niet eens.
    Idd, bij zulke dingen kun je iemand niet overtuigen :Y)


    I live for the applause, you will die for it.

    Conflate schreef:
    (...)
    'Jij dikke vette tering orgasme.' -plat-
    LMFAO, hahaha.


    I live for the applause, you will die for it.

    Crayon schreef:
    (...)

    Het gaat om respect voor andere mensen. Het kan heel veel pijn doen. Zo ken ik ook twee jongens wiens zusje aan kanker is overleden, en alleen als als ze het woord horen, krijgen ze echt tranen in hun ogen. Dáárom. Het is gewoon onzin om met welke ziekte dan ook te schelden. Waarom zou je?

    alsof jij nooit met tering tyfus aids etc. 'scheld'/hebt 'gescholden'. en hoezo maak jij je er druk om over dat ik met kanker scheld.
    ik bedoel, 'kut', misschien kwetsen mensen mij daar wel mee. nee, ik zeg niet dat het waar is.
    ik ga echt niet nadenken bij alles wat ik zeg hoor. misschien lopen er dan wel mensen bij mij langs die kanker HEBBEN, daar kan ik mij niet druk om maken hoor. their prob.


    I'd rather go naked than wear fur.

    Temerarious schreef:
    (...)
    alsof jij nooit met tering tyfus aids etc. 'scheld'/hebt 'gescholden'. en hoezo maak jij je er druk om over dat ik met kanker scheld.
    ik bedoel, 'kut', misschien kwetsen mensen mij daar wel mee. nee, ik zeg niet dat het waar is.
    ik ga echt niet nadenken bij alles wat ik zeg hoor. misschien lopen er dan wel mensen bij mij langs die kanker HEBBEN, daar kan ik mij niet druk om maken hoor. their prob.

    Zou jij het niet erg vinden dat mensen iets, waar jij veel verdriet om heb, zo respectloos zouden gebruiken?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Temerarious schreef:
    (...)
    alsof jij nooit met tering tyfus aids etc. 'scheld'/hebt 'gescholden'. en hoezo maak jij je er druk om over dat ik met kanker scheld.
    ik bedoel, 'kut', misschien kwetsen mensen mij daar wel mee. nee, ik zeg niet dat het waar is.
    ik ga echt niet nadenken bij alles wat ik zeg hoor. misschien lopen er dan wel mensen bij mij langs die kanker HEBBEN, daar kan ik mij niet druk om maken hoor. their prob.


    Nou, dan moet je dat zelf maar weten. Maar dan moet je er ook niet raar van opkijken als er wel eens mensen zijn die er iets van zeggen. Dat krijg je dan.

    En ik kan je met zekerheid zeggen dat ik daar niet mee scheld. Heb ik vast ooit wel eens gedaan, maar ik kan me de laatste keer niet herinnering. Als ik scheld, scheld ik meestal met 'kut' of 'fuck'.


    Ik zie er geen kruidnoot meer in.

    Leuk al die discussies. Nu leer ik nog eens wat. :'D
    Maar ik vind het ook hypocriet als mensen zeggen dat je niet met kanker moet schelden, maar zelf wel gewoon tering etc. zeggen.
    Kijk, ik doe het zelf ook, maar ik word wel een beetje gefrustreerd als ik jongens -of meisjes, you never know- 'zij is kanker lekker' hoor zeggen. Dan denk ik wel van, 'als jij kanker hebt, vind je het vast niet meer lekker,'.
    En degene die mijn story lezen, weten heel goed dat ik veel vloek en scheld, maar niet naar mensen zelf die het niet verdienen. En dan nog, dan zeg ik eerder 'klootzak' of 'trut', dan 'krijg de tyfus!'.
    Amen.


    Don't cry because it's over. Smile because it happened.

    Temerarious schreef:
    maakt mij helemaal geen flikker uit.
    ik scheld met alles wat in me opkomt.
    dus ook godverdomme, kanker, tyfus, aids etc.


    Inderdaad, dat doe ik ook. Heel vervelend voor de mensen die er niet tegen kunnen, maar ik ga niet elke seconde van mijn leven rekening daarmee houden.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Exercitus schreef:
    (...)
    Zou jij het niet erg vinden dat mensen iets, waar jij veel verdriet om heb, zo respectloos zouden gebruiken?

    De een vind van wel, de ander niet. Dat ligt nou eenmaal bij iedereen anders.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Temerarious schreef:
    (...)
    alsof jij nooit met tering tyfus aids etc. 'scheld'/hebt 'gescholden'. en hoezo maak jij je er druk om over dat ik met kanker scheld.
    ik bedoel, 'kut', misschien kwetsen mensen mij daar wel mee. nee, ik zeg niet dat het waar is.
    ik ga echt niet nadenken bij alles wat ik zeg hoor. misschien lopen er dan wel mensen bij mij langs die kanker HEBBEN, daar kan ik mij niet druk om maken hoor. their prob.


    Sorry, their prob?! Kan zijn dat je zelf zoiets hebt van 'boeiend, als ik daarmee wil schelden, dan doe ik dat,'. Moet je ook lekker doen, maar wat je net zei, vind ik rond uit harteloos.
    Je gaat me nu vast een hypocriet huppelkutje die zich met dingen bemoeid vinden, spijt me zeer, kan ik niet wakker van liggen.


    Don't cry because it's over. Smile because it happened.

    Crayon schreef:
    (...)

    Nou, dan moet je dat zelf maar weten. Maar dan moet je er ook niet raar van opkijken als er wel eens mensen zijn die er iets van zeggen. Dat krijg je dan.

    En ik kan je met zekerheid zeggen dat ik daar niet mee scheld. Heb ik vast ooit wel eens gedaan, maar ik kan me de laatste keer niet herinnering. Als ik scheld, scheld ik meestal met 'kut' of 'fuck'.

    ohnee doe ik ook niet hoor. die hebben vette pech.
    alsof ik mij daar wat van aan ga trekken?
    tuurlijk niet duhh.


    I'd rather go naked than wear fur.

    Exercitus schreef:
    (...)
    Zou jij het niet erg vinden dat mensen iets, waar jij veel verdriet om heb, zo respectloos zouden gebruiken?


    Nee, dat vind ik niet. Ook niet als mensen over mijn overleden opa of tante praten. Of w/e.
    That's life. En ik, wat jij vind moet jij weten maar ikzelf vind in ieder geval dat als mensen zich niet over zulke dingen heen kunnen zetten ze zwak zijn.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell