• Bijvoorbeeld; Ik moet Justin Bieber niet omdat zijn attitude klote is xD. Maar zijn muziek is wel cool en toen hij het 3 jarige meisje ontmoete was het wel sweet. Maar ik moet hem niet om zijn "Ik kan ieder meisje krijgen" uitstraling en eerlijk; hij kan echt niet ieder meisje krijgen. Maar de fans van Bieber respecteer ik wel ^^.

    Dus wie en waarom moeten jullie niet van sterren?

    [ bericht aangepast op 14 aug 2010 - 17:00 ]


    Sometimes, you need to step outside, get some fresh air, and remind yourself of who you are and who you want to be.[

    Ik haat esmee denters omdat het gewoon een verwend huppelkutje is ^^]


    its always the same road,it just go's on and on..

    Ik haat....
    ik weet nie wie ik haat.

    :D

    Ik haat "the Osbournes"!!

    Ik haat Miley Cyrus, omdat ze een niveakut is.


    *insert philosophical cringe expression here*

    zeekomkomer schreef:
    Ik haat esmee denters omdat het gewoon een verwend huppelkutje is ^^]


    mee eens maar haat d'r niet.
    hmmmm, wie haat ik eigenlijk?
    even na denken hoor


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    ik denk paris hilton, dat is echt zo'n verwende, arrogante vieze stinknicht .
    voor meer informatie naar dit bijzondere scheldwoord gaat u naar hier


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    ik kan bijna alle sterren niet hebben., ;x
    gewoon odmat de meesten zo verwent zijn als de pest end enken dat ze darom alles maar kunnen maken.

    -k*t verkeerde acount -Cannibal-

    [ bericht aangepast op 12 aug 2010 - 0:51 ]


    I think she's on to me..

    Ik haat die mensen van My Super Sweet 16.
    De meeste zijn arrogant, en nog steeds niet blij met wat ze hebben.


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Ik haat geen enkele artiest, al moet ik eerlijk zeggen dat Tokio Hotel mij niet zo heel goed ligt. Daarmee bedoel ik niet de bandleden, maar de muziek.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Ik haat esmee denters omdat het gewoon een verwend huppelkutje is en omdat ze nu beroemd is ,denkt ze dat ze alles is!

    [ bericht aangepast op 12 aug 2010 - 8:55 ]

    Ik haat niet, maar heb wel een hekel aan Justin Bieber. Omdat ik hem gewoon niets vind, en ik vind z'n stem irritant en z'n haar is lelijk :'D.
    Maar ik heb wel respect voorde fans hoor:Y)

    Justin Bieber, hij denkt dat hij beter is dan sterren die al 10000 gouden platen hebben, die soms 20 jaar in het vak zitten en die superveel fans hebben. Hij denkt ook dat hij veel is(zie dat domme boek dat hij wilt maken).
    Nee sorry, maar die hoef ik niet tegen te komen, want dan ram ik 'm voor z'n bek.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Ik haat Tokio Hoter, Justin Bieber en Lady Gaga, omdat ze alle drie denken dat ze alles zijn en alles kunnen maken en er totaal niet uitzien en rot muziek hebben (A)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik haat dit soort topics, omdat ik vind dat het erg laag is om artiesten te gaan beledigen en zeker de helft Justin Bieber hier haat dus hem even lekker helemaal de grond in boord en alles terwijl ze eens kritisch naar hun idool moeten kijken.
    Welke artiest ik haat? Geen één, dankje!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    NYC schreef:
    Ik haat dit soort topics, omdat ik vind dat het erg laag is om artiesten te gaan beledigen en zeker de helft Justin Bieber hier haat dus hem even lekker helemaal de grond in boord en alles terwijl ze eens kritisch naar hun idool moeten kijken.
    Welke artiest ik haat? Geen één, dankje!


    Ow sorry hoor, mag al niet meer een eigen mening hebben? De helft hier haat Tokio Hotel toch ook?! En ook, ik heb geen bedoeling om Justin Bieber hier in de grond te stampen! Lees mijn voorbeeld es goed!


    Sometimes, you need to step outside, get some fresh air, and remind yourself of who you are and who you want to be.[