• Bijvoorbeeld; Ik moet Justin Bieber niet omdat zijn attitude klote is xD. Maar zijn muziek is wel cool en toen hij het 3 jarige meisje ontmoete was het wel sweet. Maar ik moet hem niet om zijn "Ik kan ieder meisje krijgen" uitstraling en eerlijk; hij kan echt niet ieder meisje krijgen. Maar de fans van Bieber respecteer ik wel ^^.

    Dus wie en waarom moeten jullie niet van sterren?

    [ bericht aangepast op 14 aug 2010 - 17:00 ]


    Sometimes, you need to step outside, get some fresh air, and remind yourself of who you are and who you want to be.[

    En ik denk eerlijk gezegd dat je niemand kunt haten die je niet persoonlijk kent. Je kunt wel een beroemdheid niet leuk vinden omdat bv. zijn muziek suckt volgens jouw, hij zich arrogant gedraagt volgens jouw, hij lelijk is volgens jouw,...
    Maar haten?
    Dat is een groter woord als dat de meeste denken hoor! Ik gebruik het woord ook vaak, maar meestal wanneer ik niet nadenk en heel kwaad ben.

    Maar als ik dus moet zeggen wie ik niet leuk vind is het Paris Hilton omdat zij altijd van die idiote programma's heeft "nzo.


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    En ik denk eerlijk gezegd dat je niemand kunt haten die je niet persoonlijk kent.

    Ja natuurlijk kan dat.
    Bij iemand die arme wasbeertjes levend vilt
    Of iemand die miljoenen mensen vermoordt om zijn eigen standpunten door te drammen.
    Maar niet iemand die gewoon... Zingt.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Outlaw schreef:
    (...)
    Ja natuurlijk kan dat.
    Bij iemand die arme wasbeertjes levend vilt
    Of iemand die miljoenen mensen vermoordt om zijn eigen standpunten door te drammen.
    Maar niet iemand die gewoon... Zingt.

    Nou ja, zo iemand kun je mss wel haten ja :|
    Want die mensen zijn gewoon ziek in hun hoofd.
    Maar die Celebs vermoorden niemand hea! Dat is het verschil, hun doen niks verkeerd.


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    zeekomkomer schreef:
    Ik haat esmee denters omdat het gewoon een verwend huppelkutje is ^^]


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    xjustxmyself schreef:
    (...)
    Nou ja, zo iemand kun je mss wel haten ja :|
    Want die mensen zijn gewoon ziek in hun hoofd.
    Maar die Celebs vermoorden niemand hea! Dat is het verschil, hun doen niks verkeerd.

    Dat is toch ook precies wat ik bedoel?


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    En ik denk eerlijk gezegd dat je niemand kunt haten die je niet persoonlijk kent.


    Ik denk niet dat ze haten zo letterlijk bedoelt. Gewoon een ster die je niet kan uitstaan, bedoelt ze waarschijnlijk.


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Outlaw schreef:
    (...)
    Dat is toch ook precies wat ik bedoel?

    Ja, het was ook niet slecht naar jouw bedoelt ofzo ;)


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Ivory schreef:
    (...)

    Ik denk niet dat ze haten zo letterlijk bedoelt. Gewoon een ster die je niet kan uitstaan, bedoelt ze waarschijnlijk.

    Maar ik snap gewoon niet waarom mensen zo licht gaan over het woord haten? Is er eigenlijk een woord dat nóg zwaarder is als haten? Verafschuwen misschien.


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Outlaw schreef:
    (...)
    Ja natuurlijk kan dat.
    Bij iemand die arme wasbeertjes levend vilt
    Of iemand die miljoenen mensen vermoordt om zijn eigen standpunten door te drammen.
    Maar niet iemand die gewoon... Zingt.


    Totally mee eens.
    & Dit topic slaat dus weer nergens op.. Er komt toch alleen maar ruzie van. Al kan ik het nooit laten om mee te doen. En wat wel zo is, is dat heel veel mensen hier ik noem geen namen zeggen dat ze een artiest haten omdat hij bijvoorbeeld denkt dat hij iedereen kan krijgen. Een vraag: hoe de fack weet je zoiets eigenlijk? Wij kunnen niet in het hoofd van Lady Gaga of Justin Bieber ofzo. So yeah, ik heb gesproken :Y)


    you're my favourite part of the day ~

    Slotje op dit topic en dat andere van NYC?


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Ivory schreef:
    Slotje op dit topic en dat andere van NYC?

    Waarom dat dan? Er wordt toch nergens in gescholden, hoogstens gediscusseerd. Dan is er een keer iets interessants, gaan mensen slotje vragen :/


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Outlaw schreef:
    (...)
    Waarom dat dan? Er wordt toch nergens in gescholden, hoogstens gediscusseerd. Dan is er een keer iets interessants, gaan mensen slotje vragen :/


    Haha idd :9~


    you're my favourite part of the day ~

    Outlaw schreef:
    Waarom dat dan? Er wordt toch nergens in gescholden, hoogstens gediscusseerd. Dan is er een keer iets interessants, gaan mensen slotje vragen :/


    Omdat er alleen maar gezeik van komt..


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Ivory schreef:
    (...)

    Omdat er alleen maar gezeik van komt..

    In dat geval kan je hier op elk topic wel een slotje zetten, ze weten toch op alles wel iets te zeuren.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Outlaw schreef:
    (...)
    In dat geval kan je hier op elk topic wel een slotje zetten, ze weten toch op alles wel iets te zeuren.

    Ben ik mee eens


    Sarah; Boefke is nen heten beer!