• Bijvoorbeeld; Ik moet Justin Bieber niet omdat zijn attitude klote is xD. Maar zijn muziek is wel cool en toen hij het 3 jarige meisje ontmoete was het wel sweet. Maar ik moet hem niet om zijn "Ik kan ieder meisje krijgen" uitstraling en eerlijk; hij kan echt niet ieder meisje krijgen. Maar de fans van Bieber respecteer ik wel ^^.

    Dus wie en waarom moeten jullie niet van sterren?

    [ bericht aangepast op 14 aug 2010 - 17:00 ]


    Sometimes, you need to step outside, get some fresh air, and remind yourself of who you are and who you want to be.[

    Ik 'haat' celebs die naast hun schoenen beginnen lopen (vb. Justin Bieber), die beroemd zijn maar er niets voor hebben moeten doen (vb. Paris Hilton) en mensen die denken dat ze door er als een hoer/slet/... bij te lopen, volwassen uitzien (vb. Miley Cyrus) Want als je aan een kinderachtig imago vastzit, zijn er andere mogelijkheden dan op het poduim bijna niets aan te trekken.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    weljah, haar plek wil inpikken.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Ik haat geen artiesten.
    Ik heb voor ze allemaal respect.
    Al is het natuurlijk wel logisch dat ik sommige artiesten beter/leuker vindt dan anderen.


    effort never betrays you

    ShanaCity schreef:
    (...)

    Ow sorry hoor, mag al niet meer een eigen mening hebben? De helft hier haat Tokio Hotel toch ook?! En ook, ik heb geen bedoeling om Justin Bieber hier in de grond te stampen! Lees mijn voorbeeld es goed!

    Nou en dit is dus mijn mening, en ook die mag ik gewoon hebben. Ik vind jouw voorbeeld ook respectloos hoor je kraakt hem helemaal af en je vind hem echt kut en fans dan wel respecteren sorry hoor, maar ik denk dat als je zo over iemand zijn/haar idool praat die mensen jou niet respecteren en denken: die kan de pot op. Het spijt me hoor maar ik vind het respectloos om op een artiest te gaan zeiken en zeggen dat je die persoon haat, want jij zal het waarschijnlijk toch nooit zo ver schoppen.
    En zeker haat hier de helft Tokio Hotel niet, haha daar ben ik heel zeker van. Ze zijn misschien geen fan maar haten vind ik een groot woord. Maar ik ga al weg uit dit topic, want zo'n discussie als deze heb ik al honderden keren gevoerd en het werkt toch niet. Je kan niemand bij brengen om met respect over andere te praten beroemd of niet.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik haat Tokio Hotel, omdat ze gewoon geen talent hebben. Maar ik respecteer ze wel, want ondanks dat ik vind dat ze talentloos zijn, hebben ze het aardig ver geschopt.

    [ bericht aangepast op 12 aug 2010 - 16:17 ]


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    NYC schreef:
    (...)
    Nou en dit is dus mijn mening, en ook die mag ik gewoon hebben. Ik vind jouw voorbeeld ook respectloos hoor je kraakt hem helemaal af en je vind hem echt kut en fans dan wel respecteren sorry hoor, maar ik denk dat als je zo over iemand zijn/haar idool praat die mensen jou niet respecteren en denken: die kan de pot op. Het spijt me hoor maar ik vind het respectloos om op een artiest te gaan zeiken en zeggen dat je die persoon haat, want jij zal het waarschijnlijk toch nooit zo ver schoppen.
    En zeker haat hier de helft Tokio Hotel niet, haha daar ben ik heel zeker van. Ze zijn misschien geen fan maar haten vind ik een groot woord. Maar ik ga al weg uit dit topic, want zo'n discussie als deze heb ik al honderden keren gevoerd en het werkt toch niet. Je kan niemand bij brengen om met respect over andere te praten beroemd of niet.


    tjezus, mugezift nie over zo'n domme dingen, als je dit al erg vind, sorry, ik heb 100000x keer meer dingen moeten slikken over Tokio Hotel en die hadden geen respect voor fans!


    Sometimes, you need to step outside, get some fresh air, and remind yourself of who you are and who you want to be.[

    ik haat marco borsato , die zingt niet , die roept :X heb je dat liedje wit licht al eens gehoord , dat noem ik niet 'zingen' :X


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Spain schreef:
    Ik haat Tokio Hotel, omdat ze gewoon geen talent hebben. Maar ik respecteer ze wel, want ondanks dat ik vind dat ze talentloos zijn, hebben ze het aardig ver geschopt.


    zoeits vind ik nu een mooi voorbeeld. geen fan zijn, maar erspect ervoor hebben! toppie (Y)


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Ik haat Ke$ha omdat ze altijd kritiek heeft op iedereen maar zelf niet kan zingen. Met alle respect voor de fans.


    All this dampness is damp.

    ShanaCity schreef:
    (...)

    tjezus, mugezift nie over zo'n domme dingen, als je dit al erg vind, sorry, ik heb 100000x keer meer dingen moeten slikken over Tokio Hotel en die hadden geen respect voor fans!

    What the fuck is mugezift nou weer? Dat is geen Nederlands ;)
    Ja dat boiet mij toch niets? Het gaat erom dat ik vind dat je gewoon met respect over artiesten moet praten of jij nou stomme dingen over Tokio Hotel hebt aan moeten horen of niet. Waarom kan dat niet gewoon dat mensen normaal over anderen praten. Maarja ik praat weer eens met iemand die mensen geen gelijk wil geven en niet leest wat ik zeg en maar rare antwoorden geeft zonder goede argumenten. Buiten dat als jij vind dat andere mensen Tokio Hotel en de fans moeten respecteren (wat ik uit jou bericht opmaakt) moet jij dat toch ook met andere artiesten doen? Inplaats van ze de grond in te boren, want dan doen andere mensen dat ook.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    [ bericht aangepast op 12 aug 2010 - 16:24 ]


    Sometimes, you need to step outside, get some fresh air, and remind yourself of who you are and who you want to be.[

    NYC schreef:
    (...)
    What the fuck is mugezift nou weer? Dat is geen Nederlands ;)
    Ja dat boiet mij toch niets? Het gaat erom dat ik vind dat je gewoon met respect over artiesten moet praten of jij nou stomme dingen over Tokio Hotel hebt aan moeten horen of niet. Waarom kan dat niet gewoon dat mensen normaal over anderen praten. Maarja ik praat weer eens met iemand die mensen geen gelijk wil geven en niet leest wat ik zeg en maar rare antwoorden geeft zonder goede argumenten. Buiten dat als jij vind dat andere mensen Tokio Hotel en de fans moeten respecteren (wat ik uit jou bericht opmaakt) moet jij dat toch ook met andere artiesten doen? Inplaats van ze de grond in te boren, want dan doen andere mensen dat ook.


    Mugeziften is van iets kleins iets groots maken en btw; ik antwoord niet meer, ik vind het gewoon stom wat je doet echt. Jezus zeg. Mens komop zeg. En als deze topic je niet aan staat, ga dan ergens anders!


    Sometimes, you need to step outside, get some fresh air, and remind yourself of who you are and who you want to be.[

    ShanaCity schreef:
    (...)

    Mugeziften is van iets kleins iets groots maken en btw; ik antwoord niet meer, ik vind het gewoon stom wat je doet echt. Jezus zeg. Mens komop zeg. En als deze topic je niet aan staat, ga dan ergens anders!

    Oké, gewoon van een mug een olifant maken dus. En fijn dat je niet meer antwoord heb ik mijn rust ook weer. Hahaha, alsof ik naar jou ga luisteren, je luisterd ook niet naar mij en zoekt toch alleen maar ruzie.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.