• Bijvoorbeeld; Ik moet Justin Bieber niet omdat zijn attitude klote is xD. Maar zijn muziek is wel cool en toen hij het 3 jarige meisje ontmoete was het wel sweet. Maar ik moet hem niet om zijn "Ik kan ieder meisje krijgen" uitstraling en eerlijk; hij kan echt niet ieder meisje krijgen. Maar de fans van Bieber respecteer ik wel ^^.

    Dus wie en waarom moeten jullie niet van sterren?

    [ bericht aangepast op 14 aug 2010 - 17:00 ]


    Sometimes, you need to step outside, get some fresh air, and remind yourself of who you are and who you want to be.[

    Outlaw schreef:
    Bitchfight.
    Nouja kijk ik haaaaaaat Justin Bieber en Tokio Hotel en Beyoncé en Paris Hilton en de enige reden waarom is dat iedereen zegt dat ze ze haten en als ik dat ook zeg ben ik cool want ik haat huppelkutjes want die stoppen mij in een hokje ):
    Hoor ik nu bij de emo club?

    -plat-
    En heb ik al gezegd dat ik JB ook niet kan uitstaan? (Lees; ik haat hem niét!)


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Justin Bieber met z'n arrogante kop (6)
    en Miley Cyrus (6)
    sorry voor de fans :X

    Ik haat niet. Maar artiesten zoals Justin Bieber, Lady GaGa, Katy Perry enzo trekken me totaal niet.


    "Stay beautiful. Keep it ugly."

    ik haat justin bieber:@
    omdat die denkt dat hij alles is:@
    en hij heeft een babyface(puh)

    [ bericht aangepast op 12 aug 2010 - 18:58 ]


    Hallo

    Valerio. Hij was eens niet zo aardig voor me. (:


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Ik haat Paris Hilton omdat ze denkt dat ze het is, ze denkt dat ze alles kan krijgen omdat haar pappie stinkend rijk is, en ze moet altijd in de spotlights staan --"
    Ik wil da wijf gwn dood..
    En als die praat enzo trekt die echt zo'n arrogante kop, en haar liedjes OMG --"


    Stop wishing, Start doing..

    Okay, ik had deze topic gewoon geopend omdat ik -persoonlijk- wel interessant vond. Maar wat ik dan echt keistom vind; sommigen gaan zeiken dat er een slotje op moet en dat haten een veel groter woord is enzo. Komop, ik bedoelde gewoon niet uitstaan. En nee, het is niet de bedoeling om hier de sterren in de grond te stampen enz!


    Sometimes, you need to step outside, get some fresh air, and remind yourself of who you are and who you want to be.[

    ShanaCity schreef:
    Okay, ik had deze topic gewoon geopend omdat ik -persoonlijk- wel interessant vond. Maar wat ik dan echt keistom vind; sommigen gaan zeiken dat er een slotje op moet en dat haten een veel groter woord is enzo. Komop, ik bedoelde gewoon niet uitstaan. En nee, het is niet de bedoeling om hier de sterren in de grond te stampen enz!


    Ok, ik zei dat van dat slotje alleen omdat er bijna ruzie kwam. Maar sorry =3


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Ivory schreef:
    (...)

    Ok, ik zei dat van dat slotje alleen omdat er bijna ruzie kwam. Maar sorry =3


    Njaa, maar is dit dan zo slecht? is dit dan echt een uitlokkerij van ruzie? ik snap het niet echt niet


    Sometimes, you need to step outside, get some fresh air, and remind yourself of who you are and who you want to be.[

    Miley cyrus
    omdat ze doet alsof ze alles is en nu veranderd van muziek style omdat de hanna mohtana periode over is, ziek wijf
    [stond in de girlz]

    &


    Justin bieber
    die is over 1 jaar toch neit meer beroemd
    en die denkt echt da ie en legende is 0.o


    =

    Peanutxhead schreef:
    Miley cyrus
    omdat ze doet alsof ze alles is en nu veranderd van muziek style omdat de hanna mohtana periode over is, ziek wijf
    [stond in de girlz]

    &


    Justin bieber
    die is over 1 jaar toch neit meer beroemd
    en die denkt echt da ie en legende is 0.o


    En daarom kan ik hem ook niet uitstaan! Daar heb je gelijk in. Het kan altijd wijn dat hij langer blijft maar ik gok van niet omdat hij nog maat 16 is...


    Sometimes, you need to step outside, get some fresh air, and remind yourself of who you are and who you want to be.[

    ShanaCity schreef:
    (...)

    En daarom kan ik hem ook niet uitstaan! Daar heb je gelijk in. Het kan altijd wijn dat hij langer blijft maar ik gok van niet omdat hij nog maat 16 is...



    wedde die dude zit over 3 jaar zonder werk en dan heeft die spijt dat die nooit een ander vak heeft geleert.
    en volgens mij gaat die op ze'n 20e aan de drugs of alchohol
    en gaat hij zijn cente verdienen met een of andere petten lijn

    0.o


    =

    Ik haat Madonna, omdat ze er nog steeds niet achter is dat ze over de 50 is en denkt dat ze nog 20 is x3


    Destroy what destroys you.

    Peanutxhead schreef:
    (...)


    wedde die dude zit over 3 jaar zonder werk en dan heeft die spijt dat die nooit een ander vak heeft geleert.
    en volgens mij gaat die op ze'n 20e aan de drugs of alchohol
    en gaat hij zijn cente verdienen met een of andere petten lijn

    0.o


    Over 3 jaar zit die waarschijnlijk niet meer in de muziekwereld... over die drugs en alcohol blijf ik afzijdig anders zou het zeer zijn dat ik hem de grond in stamp o.O


    Sometimes, you need to step outside, get some fresh air, and remind yourself of who you are and who you want to be.[

    haha de grond in stamp x''D


    =