• Bijvoorbeeld; Ik moet Justin Bieber niet omdat zijn attitude klote is xD. Maar zijn muziek is wel cool en toen hij het 3 jarige meisje ontmoete was het wel sweet. Maar ik moet hem niet om zijn "Ik kan ieder meisje krijgen" uitstraling en eerlijk; hij kan echt niet ieder meisje krijgen. Maar de fans van Bieber respecteer ik wel ^^.

    Dus wie en waarom moeten jullie niet van sterren?

    [ bericht aangepast op 14 aug 2010 - 17:00 ]


    Sometimes, you need to step outside, get some fresh air, and remind yourself of who you are and who you want to be.[

    Outlaw schreef:
    (...)
    In dat geval kan je hier op elk topic wel een slotje zetten, ze weten toch op alles wel iets te zeuren.


    Ben ik ook mee eens.


    you're my favourite part of the day ~

    In dat geval kan je hier op elk topic wel een slotje zetten, ze weten toch op alles wel iets te zeuren.


    Ok, daar heb je gelijk in. In allebei die topics hoef je maar 1 reactie te zetten en iedereen begint gelijk te zeiken :S


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Outlaw schreef:
    (...)
    Waarom dat dan? Er wordt toch nergens in gescholden, hoogstens gediscusseerd. Dan is er een keer iets interessants, gaan mensen slotje vragen :/

    Inderdaad en discussieren is leuk en goed voor je ontwikkeling en of de maakster/maker van een topic zegt wel of ze er een slotje op wil of een moderator bepaald dat.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    NYC schreef:
    (...)
    Inderdaad en discussieren is leuk en goed voor je ontwikkeling en of de maakster/maker van een topic zegt wel of ze er een slotje op wil of een moderator bepaald dat.


    Hier dit bedoel ik. Ik zeg iets, en gelijk iedereen weer zeiken?


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Ivory schreef:
    (...)

    Hier dit bedoel ik. Ik zeg iets, en gelijk iedereen weer zeiken?

    Dat is nou toch niet zeiken? Dat is argumenteren? Of zo vat ik het toch op.


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    xjustxmyself schreef:
    (...)
    Dat is nou toch niet zeiken? Dat is argumenteren? Of zo vat ik het toch op.

    Inderdaad.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Hier komt pas een slotje op als 't uit de hand loopt en dat is nu niet 't geval. Zolang iedereen zich maar rustig houdt en gewoon zijn mening laat horen, dan is er niks aan 't handje.


    "I shut my eyes in order to see.'

    xjustxmyself schreef:
    Dat is nou toch niet zeiken? Dat is argumenteren? Of zo vat ik het toch op.


    Argumenteren, ook goed. Het gaat er alleen maar om dat iedereen gelijk als een gek begint te reageren. Dit hele topic gaat nergens meer over btw xd


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Ivory schreef:
    (...)

    Argumenteren, ook goed. Het gaat er alleen maar om dat iedereen gelijk als een gek begint te reageren. Dit hele topic gaat nergens meer over btw xd

    Sorry hoor, maar als een gek? Iedereen geeft op een mensvriendelijke manier zijn mening. In dit hele topic is er nog geen enkel scheldwoord aan de pas gekomen.


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Ivory schreef:
    (...)

    Argumenteren, ook goed. Het gaat er alleen maar om dat iedereen gelijk als een gek begint te reageren. Dit hele topic gaat nergens meer over btw xd


    Er is niks fout aan reageren? :')
    Of ligt dat aan mij?


    you're my favourite part of the day ~

    Blijven we even on-topic?


    "I shut my eyes in order to see.'

    Bieber. Hij heeft het wel ver geschopt en dat vind ik wel goed van hem, dat geef ik eerlijk toe. Maar hij doet alsof alle meisjes hem maar leuk vinden enalles. En ik heb het niet op arrogante mensen. Zijn muziek ligt me ook zeker niet. (:

    Bitchfight.
    Nouja kijk ik haaaaaaat Justin Bieber en Tokio Hotel en Beyoncé en Paris Hilton en de enige reden waarom is dat iedereen zegt dat ze ze haten en als ik dat ook zeg ben ik cool want ik haat huppelkutjes want die stoppen mij in een hokje ):
    Hoor ik nu bij de emo club?


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Tokio Hotel. Omdat ik het gewoon haat, en het geen muziek is. ;x


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Selena Gomez. Eerst was ik stikjaloers op haar vanwege haar stem, looks en dat ze date [/wat is de verlede tijd van daten?] met Lautner. Maar nu haat ik haar omdat ik haar overdreven vind. Okey, haten is een groot woord.


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.