• Wensverpester nummer 1 is gesloten omdat het 300 berichten heeft bereikt. Dus maak ik de nieuwe wansverpester. Het gaat zo:
    Jij zegt bijvoorbeeld ik wens dat ik een hond heb
    En de volgende zegt: Die krijg je maar gaat na één week dood.
    Dat is dus wensverpester. Het spel was heel populair dus maak ik er een deel 2 van.. Veel plezier!


    i hate everyone

    je vervalst het zodat ze je 100 euro geven maar je zus verklikt het en ze gaan weer zagen je krijgt een maand huis arrest en 5 maand geen zakgeld meer

    ik wens een south park seizoen


    i hate everyone

    dat doen ze totdat je weeer goede cijfers haalt

    Ik wens dat Bill kaulitz nooit mijn vriend zal worden!

    Jammer maar Bill Kaulitz wil zoo graag je vriend worden en hij blijt maar smeken totdat je ja zegt :P.

    Ik wens mijn verdiende geld. o_O.


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    dat krijg je gwn niet :P

    ik wens een aapje


    i hate everyone

    maar je bent er allergisch voor.
    ik wens dat mijn ma moet ophouden met zage ovr mn rapport >.<


    HaveFun!

    Ze houd op maar dan gaat je hele famillie zagen.

    Ik wens dat het zaterdag is ( omg zo''n zin in ^^ )


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    wrm dat:8 okeej uhm Het is Zaterdag alleen blijkt (als het een soort feest of weet ik veel is) niet door te gaan OF OF het wordt een kut Zaterdag!! (dus 1 van de 2 kiezen)

    ik wens dat... mijn moeke moet kappe met zeuren wanneer mijn 'Date' mijn vriendje wordt :S egt zoo kut.... *kom op het was een date...*

    Ze stopt met zeuren maar dan begint je vake plots xD

    ik wens..dat er geen TH-hatrs meer bestaan, zoown zielig volk ^^

    x


    Erase and Replace

    Er zijn geen TH haters meer maar dan gaat Tokio Hotel opeens stoppen ( bill zei zelf in een interview dat als een band geen haters heeft dat het ook geen goeie band is)

    ik wens een nieuw avril lavigne liedje


    i hate everyone

    komt uit, maar flopt verschrikkelijk

    Ik wens dat ik naar het strand kan gaan om te zwemmen .-.

    wrm dat:8 okeej uhm Het is Zaterdag alleen blijkt (als het een soort feest of weet ik veel is) niet door te gaan OF OF het wordt een kut Zaterdag!! (dus 1 van de 2 kiezen)

    ik wens dat... mijn moeke moet kappe met zeuren wanneer mijn 'Date' mijn vriendje wordt :S egt zoo kut.... *kom op het was een date...*

    Een feest gata niet door ( ga btw wel feeste :P )

    Ga ook bij een vriendin slapen enzo xaterdag dus een kutzaterdag zou het zekers niet worden.

    Je kan gaan zwemmen in de zee maar er komt een grote haai op je af en daarna wil je dus nooit meer zwemmen in de zee.

    Ik wens een lekkere dikke vette loempia.


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    je krijgt je (lelijke) dikke vette loempia maar bij elke hap word je 100 kilo zwaarder en na een paar happen ontplof je.

    ik wens een hond die langer dan 2 jaar onstervelijk is heel lief is en geen domme dingen doet.(probeer die hond maar is te verpesten maystro.)

    je krijgt die hond maar die hond die loopt weg na een dag :P toch kunnen verpesten!!!
    probeer deze is:
    ik wens:mijn band wordt uberpopulair en alle liedjes zijn een succes en dan krijgen we de dragonballs en die zegt dat niks meer kan mislopen en dat we onstervelijk worden en dat we nooit meer van elkaar gescheiden zullen worden en dat alle mensen onze songs lif zullen zijn! :P



    whaha! ga die maar 'ns verpesten


    i hate everyone

    Derest vn de bandleden zullen overlijden na een ongeval en jij zal alleen overblijven. Daardoor sterf je vn verdriet ofz.. :S :8

    ik wens dat het eeuwig warm blijft..
    ik ben de kou goe beu :@
    x.


    Camille :')

    omdat het zo warm is is de zon uitgeput en neemt de regen haar werk over !dus regent het elke dag !

    ik wens een grote FUIF tot 's nachts waar ik naartoe ga !


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....