• Wensverpester nummer 1 is gesloten omdat het 300 berichten heeft bereikt. Dus maak ik de nieuwe wansverpester. Het gaat zo:
    Jij zegt bijvoorbeeld ik wens dat ik een hond heb
    En de volgende zegt: Die krijg je maar gaat na één week dood.
    Dat is dus wensverpester. Het spel was heel populair dus maak ik er een deel 2 van.. Veel plezier!


    i hate everyone

    je ontmoet hem 5seconden en dan is ie al weg

    ik wens dat ik IN de studio van th ben en met Tom an het prtn ben (H)


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    maar dan komt gustav hem halen om wat te gaan drinken en over 'jongsen dinges' te praten,, en jij mag niet mee :)

    ik wens dat ze da liedjes vn konijntje wiebele NOOIT meer op de radio of tv spele :@(A)


    HaveFun!

    alee das toch nie zoo slecht !ma ok ze doen ze weg maar dan komt...KOM OP PAARDJ KOM MAAR WIEBELE WIEBELE !WOEBEL MET DAT KONTJ LAAT HET HEEN EN WEER WIEBELEN !:P(lol)

    ik wens dat tom me meevraagt naar zen slaapkamer;)


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    je krijgt een geweldige raport met alleen 10 en 9 erop maar daarna komen je ouders achter dat je het allemaal zelf erop hebt gesgreven gevolg:5 maanden huisarest:P
    ik wens een eigen laptop!!:D(A)

    die krijg je maar hij crasht zodra hij geïnstaleerd is en je krijgt hem nooit meer aan_O_

    ik wens dat ik mijn broertje eindelijk mag laten adopteren

    je krijgt een geweldige raport met alleen 10 en 9 erop maar daarna komen je ouders achter dat je het allemaal zelf erop hebt gesgreven gevolg:5 maanden huisarest:P
    ik wens een eigen laptop!!:D(A)

    WTF???DAS TOCH GEEN ANTWOORD???

    zal nie gebeurn je ouders stemmn maar nie toe !

    ik wens dat tom me meevraagt naar zen slaapkamer;)


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    hij vraagt je mee maar dan ziet hij hoe je d'r uitziet en hij springt van schrik uit het raam.

    ik wens dat school niet voor 11 uur 's ochtends mag beginnen

    hij vraagt je mee maar dan ziet hij hoe je d'r uitziet en hij springt van schrik uit het raam.

    ik wens dat school niet voor 11 uur 's ochtends mag beginnen

    seg zo lelijk ben ik nu ook nie ze !

    en is goed maar het duurt wel tot 5uur 'snachts !


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    ik wens een plectrum van tom!


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    hij ontmoet je maar rent weg.

    Ik wens dat ik nog meer snoep had

    hij ontmoet je maar rent weg.

    Ik wens dat ik nog meer snoep had

    ??????een plectrum is wel dat waarmee je gitaar speelt è!

    je krijgt meer snoep maar dan ook meer afsprkn bij de tandarts !

    IKKE WENSE PLECTRUM VAN TOMMIBOII(baby)


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    die krijg je.. maar dan raak je hem kwijt en hij wil je er geen 1 meer geven


    ik wens: Dat mike en michel 14 zijn ;p


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    ze zijnn 14 maar jij verandert plots in een baby en nu moetn zij altijd je vuile pamper verversen waardoor ze het snel afstappen !

    ik tom kaulitz zen gsm-nr!en ik kan het niet kwijtgeraken ENtom neemt ook geen ander nummer !


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    hij smst je en dan ontmoet je hem en dan vindt hij je lelijk en is boos op jouw zodat je geen contact meer met hem krijgt...

    ik wens: dat mike& michel 14 zijn.. Dat ik ook 14 ben... dan me vriendin(natas) met michel krijgt en zoo altijd blijft. en dat ik goede vrienden met mike wordt en dat zo blijft en dat we eeuwig leven... zorgeloos...


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    wel ok ok is goed maar je ma vind het zoooooo slecht dat ze zelfmoord pleegt en je krijgt van haar erfenis.......haar ondrbroekn !en ookal is mike je BF hij zal je immer een rare vinde nu je immer een ondrbroek van je ma hebt geërfd

    ik wens het gsmnr van tom,het verandert niet en ik raak het niet kwijt+als hj wilt afsprkn vind ie me leuk !


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....