• Dus mensen het kan zijn dat je de eerste bent maar dat ik toch de 5de pak he, en je moet sowieso mijn quiskes maken, of gemaakt hebben, van een andere serie, of ik moet je tof vinden en jou series maken. Dat is gewoon voor dat je niet gewoon reageert om een rol te hebben. En mensen die de quiskes maken van mijn bf of mijn bf maakt die van jou, dan heb je ook kans.

    Wat heb ik nodig:
    Keyboardster: Flo
    Drumster: lp1mcr1fan
    Gitariste 1: DevlStar
    Gitariste 2 (lies is nr 1): Autumn
    Bf/Lief Tom: TOMxKxBITCH
    Manager:SceneDoll
    BF hoofdpersonage/lief Andreas: FuckMyGuitar
    Bf gitaristes: Nickaaii
    Bf keyboarster:MissTom

    Fans:
    - leider fans: KimCupCake
    - fan1: YonixTomx1
    -
    ... (maakt niet uit hoeveel 5 of zo of minder)

    haters:
    - hater1/lief Georg:kimxgeorg
    - hater2/lief Bill:LOLLIPOPX3
    - hater3/lief Gustav: xNIJNTJE
    - hater: TomIsMyAngel
    .... (maakt ook niet uit hoeveel)

    Deze quiz is op een echte band, of nou jah groep, maar alleen de zangeressen staan in de spotlight, gebaseerd. Maar in mijn quiz zijn dus alle bandleden even belangerijk.

    Wat moet ik weten:
    Naam:
    Leeftijd:
    Likes:
    Dislikes:
    Prentje (liefst niet te veel emo en scene, wel die niet overdreven zijn, maar voor de fans en haters mag het wel, de rest niet te hard):
    Tekstje (als je wilt moet niet anders schrijf ik het)

    Wilt iemand een rol??


    Live life limitless.

    heey als je een zelf de hf hebt mag ik dan je bf zijn en maybe de vriendin andreas zijn maybe te veel gevraaggt:$


    Girls Love Ben&Jerry's more than you^^

    heey als je een zelf de hf hebt mag ik dan je bf zijn en maybe de vriendin andreas zijn maybe te veel gevraaggt:$


    Nee tuurlijk niet, en een de bf van het hoofdpersonage?? Jah dat mag, normaal ging de durmster dat worden (ik heb gevraagt aan haar of ze dat wilt zijn maar ze is nog offline dus ik weet zelfs niet of ze drumster word) maar euh jah dan word zij wel een gewone vriendin, wil je dan effe alles nog eens invullen??


    Live life limitless.

    (...)

    Nee tuurlijk niet, en een de bf van het hoofdpersonage?? Jah dat mag, normaal ging de durmster dat worden (ik heb gevraagt aan haar of ze dat wilt zijn maar ze is nog offline dus ik weet zelfs niet of ze drumster word) maar euh jah dan word zij wel een gewone vriendin, wil je dan effe alles nog eens invullen??


    heey is goed ik vul hem wel in maar ben ik nou de vriendin cvan andreas??:$


    Girls Love Ben&Jerry's more than you^^

    (...)

    heey is goed ik vul hem wel in maar ben ik nou de vriendin cvan andreas??:$


    Jah, maar dat weet niemand, alleen jij en Andreas, en uiteindelijk komt dat aan het licht


    Live life limitless.

    Nu heb ik geen vriendxD Ach boeien,chikpower,Ik heb geen man nodig:P


    Music is the new sex

    Nu heb ik geen vriendxD Ach boeien,chikpower,Ik heb geen man nodig:P


    oh maar het kan zijn dat ik in de quiz wel een lief voor jou verzin, nou jah jij kiest hoe hij er uit ziet en zo he


    Live life limitless.

    (...)

    oh maar het kan zijn dat ik in de quiz wel een lief voor jou verzin, nou jah jij kiest hoe hij er uit ziet en zo he

    Oe^^ Klinkt aantrekkelijk:P
    ps. Ik vind het gaaf dat je me koos:)


    Music is the new sex

    (...)
    Oe^^ Klinkt aantrekkelijk:P
    ps. Ik vind het gaaf dat je me koos:)


    Grg Gdn

    En euh ik ga nog een topic openen voor gewoon namen, wil je seves even kijkn


    Live life limitless.