• Beste users,

    Zoals sommige van jullie misschien wisten is Sem sinds vanmorgen geen bemiddelaar meer. Jullie verdienen natuurlijk ook een verklaring. Dus bij deze..

    De communicatie tussen ons liep niet meer goed waardoor er dingen zijn voorgevallen, waar uit voort gekomen is dat wij als team niet meer verder wilden werken met Sem. Verder maakt het niet uit wat er precies gebeurd is, maar toch wilde we jullie wel even op de hoogte brengen van hoe en wat.

    We willen hier ook verder niemand mee in een kwaad daglicht stellen. Dingen zijn gebeurd en zijn nu eenmaal niet meer terug te draaien. We hopen dat jullie hier een beetje begrip voor kunnen opbrengen. En ik snap het best als jullie hier misschien kwaad om worden, maar toch vragen we jullie om dat niet in dit topic (andere topics) af te gaan reageren.

    - Kirsten en de andere mods van Quizlet.

    Edit: We zeggen ook helemaal niet dat Sem een slechte bemiddelaar was! We weten dat ze goed kon opschieten met veel users.

    [ bericht aangepast op 13 aug 2010 - 13:09 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Blijven we wel even bij het onderwerp svp :'D.


    Wie du mir, so ich dir.

    Edit; alhoewel, wereldvrede is toch wel belangrijk (krul)


    you're my favourite part of the day ~

    Fernando schreef:
    (...)

    Ghahaha rel? Omg, dat was eerder een discussie ;x
    Men, ik had vannacht bij de vallende sterren moeten wensen dat Quizlet weer gezellig werd in plaats van wereldvrede (cat)

    Quizletvrede (nerd)


    Be yourself, Everybody else is already taken

    Wat. Een. Onzin!


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Fernando schreef:
    (...)

    Omg, ik ben het helemaal met je eens.
    Quizlet wordt steeds strenger, en daar vind ik niks aan (cat)

    Spreek ons er gewoon eens over aan dan dat je dat vindt, geef voorbeelden, argumenteer en dan bekijken we het sowieso en zien we of we het kunnen veranderen. Maar nu krijgen we zo'n dingen te horen als er iets gebeurd is. Daar zijn onze beoordelingen ook voor, daar maar je gerust zeggen 'quizlet is in mijn ogenn te streng, topics worden veel te vlug gesloten,...' en dan gaan wij het zeker bekijken ^^.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    appelkirst schreef:
    Máár zoals ik het begreep hebben jullie liever niet meer dat we dit soort topics openen als er iets gebeurd?

    Als jullie dat niet willen dan doen we dit soort topics voortaan wel niet meer. Maar dan krijgen jullie ook geen verklaring en dat is ook weer zo 'achter de rug om' en daar hou ik helemaal niet van.

    Dus, ja dit is een serieuze vraag, dus graag serieuze antwoorden (nerd)! Voortaan geen van dit soort topics meer, of hebben jullie liever dat we jullie nog wel enigzins op de hoogte houden?

    Aangezien dit soort discussies vaker zijn geweest en uiteindelijk wou dan toch iedereen wel weten wat er dan ongeveer gebeurd was -wat opzich wel logisch is, daar niet van-.

    Het zou maar achterbaks zijn als je ons niet zou verwittigen van de zaken. Maar volgens mij spreek ik voor meerderen dat we gewoon de feiten willen weten? ;x


    I lost myself in FM airwaves

    appelkirst schreef:
    Máár zoals ik het begreep hebben jullie liever niet meer dat we dit soort topics openen als er iets gebeurd?

    Als jullie dat niet willen dan doen we dit soort topics voortaan wel niet meer. Maar dan krijgen jullie ook geen verklaring en dat is ook weer zo 'achter de rug om' en daar hou ik helemaal niet van.

    Dus, ja dit is een serieuze vraag, dus graag serieuze antwoorden (nerd)! Voortaan geen van dit soort topics meer, of hebben jullie liever dat we jullie nog wel enigzins op de hoogte houden?

    Aangezien dit soort discussies vaker zijn geweest en uiteindelijk wou dan toch iedereen wel weten wat er dan ongeveer gebeurd was -wat opzich wel logisch is, daar niet van-.


    Als jullie niet meer van zulke topics maken komen er vanzelf wel topics met 'Waarom is Sem geen bemiddelaar meer?' bijvoorbeeld.


    Smiling but close to tears.

    Marshmellow schreef:
    (...)
    Spreek ons er gewoon eens over aan dan dat je dat vindt, geef voorbeelden, argumenteer en dan bekijken we het sowieso en zien we of we het kunnen veranderen. Maar nu krijgen we zo'n dingen te horen als er iets gebeurd is. Daar zijn onze beoordelingen ook voor, daar maar je gerust zeggen 'quizlet is in mijn ogenn te streng, topics worden veel te vlug gesloten,...' en dan gaan wij het zeker bekijken ^^.


    Goh nou vraag ik me af waar dat kan (krul)


    you're my favourite part of the day ~

    Fernando schreef:
    (...)

    Ghahaha rel? Omg, dat was eerder een discussie ;x
    Men, ik had vannacht bij de vallende sterren moeten wensen dat Quizlet weer gezellig werd in plaats van wereldvrede (cat)

    Offtopic: I heb precies het zelfde gewenst ;0!


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    'kvind het enorm jammer voor Sem;
    en even comentaar op de 'wij-zijn-mods-en-jullie-zijn-users-dus-jullie-hoeven-het-niet-allemaal-te-weten'
    Mods zijn toch ook gwn users, net als wij, dus zoveel verschillen we niet van elkaar, buiten dat jullie naam rood is en jullie hier en daar wat meer moegen dan wij. 'kvind het discriminatie
    -en jaa nu voel ik me goed omdat ik een moeilijk woord zei ;p -


    Croyes moi quand je dit:"La vie c'est fait de petit bonheurs."

    Ik vond haar wel een goede bemiddellaar eigenlijk. ;o Maar ik snap opzich wel dat we niet meer mogen weten erover, al is het niet echt leuk. Ik zou het bijvoorbeeld ook niet leuk vinden als ik later in een topic zou zien dat alle schuld op me afgeschoven was, ofzoiets.

    Fernando schreef:
    (...)

    Goh nou vraag ik me af waar dat kan (krul)
    Je kunt mods altijd pb's sturen met suggesties. Ook zou je gewoon eens de enquete in kunnen vullen die eens in de zoveel tijd weer heropend word op het forum (nerd).


    Wie du mir, so ich dir.

    Oke ik wou vroeger mod worden, nu dus niet meer. Dan zou iedereen tegen me zijn.(krul)


    Smiling but close to tears.

    BIackParade schreef:
    (...)
    Offtopic: I heb precies het zelfde gewenst ;0!


    Offtopic: wajeuw, dat is koel man :9~


    you're my favourite part of the day ~

    Breezy schreef:
    Oke ik wou vroeger mod worden, nu dus niet meer. Dan zou iedereen tegen me zijn.(krul)

    Is dat de mods hun schuld?


    Keep on smiling