• Beste users,

    Zoals sommige van jullie misschien wisten is Sem sinds vanmorgen geen bemiddelaar meer. Jullie verdienen natuurlijk ook een verklaring. Dus bij deze..

    De communicatie tussen ons liep niet meer goed waardoor er dingen zijn voorgevallen, waar uit voort gekomen is dat wij als team niet meer verder wilden werken met Sem. Verder maakt het niet uit wat er precies gebeurd is, maar toch wilde we jullie wel even op de hoogte brengen van hoe en wat.

    We willen hier ook verder niemand mee in een kwaad daglicht stellen. Dingen zijn gebeurd en zijn nu eenmaal niet meer terug te draaien. We hopen dat jullie hier een beetje begrip voor kunnen opbrengen. En ik snap het best als jullie hier misschien kwaad om worden, maar toch vragen we jullie om dat niet in dit topic (andere topics) af te gaan reageren.

    - Kirsten en de andere mods van Quizlet.

    Edit: We zeggen ook helemaal niet dat Sem een slechte bemiddelaar was! We weten dat ze goed kon opschieten met veel users.

    [ bericht aangepast op 13 aug 2010 - 13:09 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Eigenlijk vind ik het een beetje stom dat wij nooit mogen weten wat er precies gebeurd is. Het is altijd een vage verklaring, of een we-kunnen-er-niet-over-praten-want-we-willen-niemand-persoonlijk-aanwijzen-verklaring. We zijn geen baby's, we kunnen toch ook wel tegen kritiek of een berisping of wat dan ook?


    Jap idd, en als het ons niks aan gaat dus ook geen topic.


    Some angels have no wings.

    XVanilleStar schreef:
    (...)

    En dat is een probleem dat gezeur en gezever? Dan zeg je de echte reden toch gewoon aan sem? Want die verdiend de echte reden

    Er is een mail naar haar gestuurd met de reden.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Muslera schreef:
    Nou zeg, wat een onzin, alleen omdat ze het met bepaalde dingen niet eens zijn O_O


    De mensen die het hier beu zijn, zijn met meer dan enkel een paar dingen niet mee eens.
    En dat is alles wat erover te zeggen heb.
    Ruzie maken is niet mijn doel op deze site.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Gaskarth schreef:
    Eigenlijk vind ik het een beetje stom dat wij nooit mogen weten wat er precies gebeurd is. Het is altijd een vage verklaring, of een we-kunnen-er-niet-over-praten-want-we-willen-niemand-persoonlijk-aanwijzen-verklaring. We zijn geen baby's, we kunnen toch ook wel tegen kritiek of een berisping of wat dan ook? En zolang jullie niet zeggen wat er gebeurd, kan niemand van ons er lessen uit trekken?


    Be yourself, Everybody else is already taken

    Gaskarth schreef:
    Eigenlijk vind ik het een beetje stom dat wij nooit mogen weten wat er precies gebeurd is. Het is altijd een vage verklaring, of een we-kunnen-er-niet-over-praten-want-we-willen-niemand-persoonlijk-aanwijzen-verklaring. We zijn geen baby's, we kunnen toch ook wel tegen kritiek of een berisping of wat dan ook? En zolang jullie niet zeggen wat er gebeurd, kan niemand van ons er lessen uit trekken?


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Jammer, maar niks aan te doen.
    En kan dit topic niet snel gesloten worden? Anders krijgen we zo dadelijk weer die discussies die we al zovaak hebben gevoerd en dat werkt niet bepaald mee.


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Gaskarth schreef:
    Eigenlijk vind ik het een beetje stom dat wij nooit mogen weten wat er precies gebeurd is. Het is altijd een vage verklaring, of een we-kunnen-er-niet-over-praten-want-we-willen-niemand-persoonlijk-aanwijzen-verklaring. We zijn geen baby's, we kunnen toch ook wel tegen kritiek of een berisping of wat dan ook? En zolang jullie niet zeggen wat er gebeurd, kan niemand van ons er lessen uit trekken?

    idd, goed gezegd

    Gaskarth schreef:
    Eigenlijk vind ik het een beetje stom dat wij nooit mogen weten wat er precies gebeurd is. Het is altijd een vage verklaring, of een we-kunnen-er-niet-over-praten-want-we-willen-niemand-persoonlijk-aanwijzen-verklaring. We zijn geen baby's, we kunnen toch ook wel tegen kritiek of een berisping?
    Ja snap ik ook heel goed. Maar het zou van ons uit ook niet eerlijk zijn om bijvoorbeeld alle schuld neer te schuiven op Sem, en hier dan doodleuk neer te zetten wat er gebeurd is. Dat zou Sem denk ik ook niet leuk vinden. En als iedereen zo graag wil weten wat er gebeurd is kunnen ze het natuurlijk ook aan Sem vragen.

    Maar wij zeggen gewoon niets, omdat je nooit enkel van een kant van het verhaal aan kunt. Dan word het weer een welles-nietes situatie en een betere verklaring als dit kunnen we niet geven. Natuurlijk snap ik dat jullie dit gewoon ronduit poep vinden en perse willen weten wat er dan wel gebeurd is. Maar dat vind ik persoonlijk niet eerlijk tegenover Sem, dus daarom zeggen wij gewoon niets. We hebben een verklaring gegeven -je kunt zeggen 'ja wat voor een' maar het is er in ieder geval een- en als ik in jullie schoenen zou staan zou ik dat toch al iets vinden. Beter dan niets toch?

    [ bericht aangepast op 13 aug 2010 - 13:19 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Thingies schreef:
    Jammer, maar niks aan te doen.
    En kan dit topic niet snel gesloten worden? Anders krijgen we zo dadelijk weer die discussies die we al zovaak hebben gevoerd en dat werkt niet bepaald mee.


    Lijkt me inderdaad ook een goed idee.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    MAG er een slotje op dan?


    Some angels have no wings.

    'beter sluit je dit topic niet want als Rose er weer terug op kan maakt ze gwn nieuw topic hierover aan (cat), dus laat deze dan maar open'


    Be yourself, Everybody else is already taken

    appelkirst schreef:
    (...)
    Ja snap ik ook heel goed. Maar het zou van ons uit ook niet eerlijk zijn om bijvoorbeeld alle schuld neer te schuiven op Sem, en hier dan doodleuk neer te zetten wat er gebeurd is. Dat zou Sem denk ik ook niet leuk vinden. En als iedereen zo graag wil weten wat er gebeurd is kunnen ze het natuurlijk ook aan Sem vragen.

    Maar wij zeggen gewoon niets, omdat je nooit enkel van een verhaal aan kunt. Dan word het weer een welles-nietes situatie en een betere verklaring als dit kunnen we niet geven. Natuurlijk snap ik dat jullie dit gewoon ronduit poep vinden en perse willen weten wat er dan wel gebeurd is. Maar dat vind ik persoonlijk niet eerlijk tegenover Sem, dus daarom zeggen wij gewoon niets. We hebben een verklaring gegeven -je kunt zeggen 'ja wat voor een' maar het is er in ieder geval een- en als ik in jullie schoenen zou staan zou ik dat toch al iets vinden. Beter dan niets toch?

    Ja, dat snap ik ook wel. Ik zou het ook niet fijn vinden als alle schuld in mijn schoenen geschoven werd als ik een 'fout' ofzo gemaakt had. Maar voor mij gaat het niet alleen om Sem, het is altijd zo. :/ Jij weet toch ook dat iedereen hier altijd wil weten wat er gebeurd, waarom er drama is? We zijn allemaal enorm grote ramptoeristen. Ons bij alle gevallen als blinde konijnen behandelen, lijkt mij echt niet een goede oplossing.

    [ bericht aangepast op 13 aug 2010 - 13:22 ]


    I lost myself in FM airwaves

    Torresss schreef:
    'beter sluit je dit topic niet want als Rose er weer terug op kan maakt ze gwn nieuw topic hierover aan (cat), dus laat deze dan maar open'


    Ja inderdaad.


    Smiling but close to tears.

    Gaskarth schreef:
    Eigenlijk vind ik het een beetje stom dat wij nooit mogen weten wat er precies gebeurd is. Het is altijd een vage verklaring, of een we-kunnen-er-niet-over-praten-want-we-willen-niemand-persoonlijk-aanwijzen-verklaring. We zijn geen baby's, we kunnen toch ook wel tegen kritiek of een berisping of wat dan ook? En zolang jullie niet zeggen wat er gebeurd, kan niemand van ons er lessen uit trekken?


    you're my favourite part of the day ~

    Weeeeeewww.. ik maar denken dat ik een rebbel ben XD
    agh jah succes met de topics XD


    Some angels have no wings.