• Beste users,

    Zoals sommige van jullie misschien wisten is Sem sinds vanmorgen geen bemiddelaar meer. Jullie verdienen natuurlijk ook een verklaring. Dus bij deze..

    De communicatie tussen ons liep niet meer goed waardoor er dingen zijn voorgevallen, waar uit voort gekomen is dat wij als team niet meer verder wilden werken met Sem. Verder maakt het niet uit wat er precies gebeurd is, maar toch wilde we jullie wel even op de hoogte brengen van hoe en wat.

    We willen hier ook verder niemand mee in een kwaad daglicht stellen. Dingen zijn gebeurd en zijn nu eenmaal niet meer terug te draaien. We hopen dat jullie hier een beetje begrip voor kunnen opbrengen. En ik snap het best als jullie hier misschien kwaad om worden, maar toch vragen we jullie om dat niet in dit topic (andere topics) af te gaan reageren.

    - Kirsten en de andere mods van Quizlet.

    Edit: We zeggen ook helemaal niet dat Sem een slechte bemiddelaar was! We weten dat ze goed kon opschieten met veel users.

    [ bericht aangepast op 13 aug 2010 - 13:09 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Torresss schreef:
    'beter sluit je dit topic niet want als Rose er weer terug op kan maakt ze gwn nieuw topic hierover aan (cat), dus laat deze dan maar open'


    Hahaha idd (krul).
    & Waarom zou er in godsnaam een slotje op moeten? Niemand scheldt hier ofzo o.o

    [ bericht aangepast op 13 aug 2010 - 13:24 ]


    you're my favourite part of the day ~

    Torresss schreef:
    'beter sluit je dit topic niet want als Rose er weer terug op kan maakt ze gwn nieuw topic hierover aan (cat), dus laat deze dan maar open'


    Dan zullen de mods haar topic volgens mij ook wel sluiten. Echt snugger is dat ook niet van haar. En nu hoef ik geen reactie hierop, ik zeg enkel mijn mening.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Fernando schreef:
    (...)

    Hahaha idd (krul).
    & Waarom zou er in godsnaam een slotje op moeten? Niemand scheldt hier ofzo o.o

    omdat overal een slotje op moet de laatste tijd. :X

    Muslera schreef:
    (...)
    omdat overal een slotje op moet de laatste tijd. :X

    Ja inderdaad.


    Be yourself, Everybody else is already taken

    Muslera schreef:
    (...)
    omdat overal een slotje op moet de laatste tijd. :X


    Omg, ik ben het helemaal met je eens.
    Quizlet wordt steeds strenger, en daar vind ik niks aan (cat)


    you're my favourite part of the day ~

    Fernando schreef:
    (...)

    Hahaha idd (krul).
    & Waarom zou er in godsnaam een slotje op moeten? Niemand scheldt hier ofzo o.o


    Ik schold bijna.
    heb me ingehouden.
    er staat alleen -scheldwoord- haha.(krul)


    Smiling but close to tears.

    Muslera schreef:
    (...)
    omdat overal een slotje op moet de laatste tijd. :X
    Ook dat heeft dan een reden :'D. Maar we laten het topic open, omdat jullie het recht hebben dit te weten.


    Wie du mir, so ich dir.

    Gaskarth schreef:
    (...)
    Ja, dat snap ik ook wel. Ik zou het ook niet fijn vinden als alle schuld in mijn schoenen geschoven werd als ik een 'fout' ofzo gemaakt had. Maar voor mij gaat het niet alleen om Sem, het is altijd zo. :/ Jij weet toch ook dat iedereen hier altijd wil weten wat er gebeurd, waarom er drama is? We zijn allemaal enorm grote ramptoeristen. Ons bij alle gevallen als blinde konijnen behandelen, lijkt mij echt niet een goede oplossing.

    nee dat begrijp ik wel. Maar zou het wel zo eerlijk zijn dan om niemand te verwittigen dat Sem ineens geen bemiddelaar is? Dan valt iedereen mischien uit de lucht als ze er ineens achterkomen en dan hebben wij niets laten weten.
    Mensen zijn meestal ramptoeristen, wij zijn nu eenmaal nieuwsgierig.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Fernando schreef:
    (...)

    Omg, ik ben het helemaal met je eens.
    Quizlet wordt steeds strenger, en daar vind ik niks aan (cat)


    Daarom had je ook die 'rel', zoals ze het noemen.


    Be yourself, Everybody else is already taken

    appelkirst schreef:
    (...)
    Ook dat heeft dan een reden :'D. Maar we laten het topic open, omdat jullie het recht hebben dit te weten.


    Maar op echt bijna alle leuke topics komt een slotje? Zo verneuk je de gezelligheid dus. mijn mening.


    Smiling but close to tears.

    Marshmellow schreef:
    (...)
    nee dat begrijp ik wel. Maar zou het wel zo eerlijk zijn dan om niemand te verwittigen dat Sem ineens geen bemiddelaar is? Dan valt iedereen mischien uit de lucht als ze er ineens achterkomen en dan hebben wij niets laten weten.
    Mensen zijn meestal ramptoeristen, wij zijn nu eenmaal nieuwsgierig.

    Natuurlijk niet. Dat heb ik toch niet gezegd? :')
    Joa, daar heb je gelijk in. :Y)


    I lost myself in FM airwaves

    Máár zoals ik het begreep hebben jullie liever niet meer dat we dit soort topics openen als er iets gebeurd?

    Als jullie dat niet willen dan doen we dit soort topics voortaan wel niet meer. Maar dan krijgen jullie ook geen verklaring en dat is ook weer zo 'achter de rug om' en daar hou ik helemaal niet van.

    Dus, ja dit is een serieuze vraag, dus graag serieuze antwoorden (nerd)! Voortaan geen van dit soort topics meer, of hebben jullie liever dat we jullie nog wel enigzins op de hoogte houden?

    Aangezien dit soort discussies vaker zijn geweest en uiteindelijk wou dan toch iedereen wel weten wat er dan ongeveer gebeurd was -wat opzich wel logisch is, daar niet van-.


    Wie du mir, so ich dir.

    Dan doen we gezellig nog een rel? Agh jah weetje, misschien weer een keer goed dat er weer een rel komt :P


    Some angels have no wings.

    Torresss schreef:
    (...)

    Daarom had je ook die 'rel', zoals ze het noemen.


    Ghahaha rel? Omg, dat was eerder een discussie ;x
    Men, ik had vannacht bij de vallende sterren moeten wensen dat Quizlet weer gezellig werd in plaats van wereldvrede (cat)


    you're my favourite part of the day ~

    Breezy schreef:
    (...)

    Maar op echt bijna alle leuke topics komt een slotje? Zo verneuk je de gezelligheid dus. mijn mening.

    Ja inderdaad. Als Quizlet alleen een forum was, was ik allang weg. Gelukkig zijn de story's en quizzen er nog. Anders was ik gone.


    Be yourself, Everybody else is already taken