• Beste users,

    Zoals sommige van jullie misschien wisten is Sem sinds vanmorgen geen bemiddelaar meer. Jullie verdienen natuurlijk ook een verklaring. Dus bij deze..

    De communicatie tussen ons liep niet meer goed waardoor er dingen zijn voorgevallen, waar uit voort gekomen is dat wij als team niet meer verder wilden werken met Sem. Verder maakt het niet uit wat er precies gebeurd is, maar toch wilde we jullie wel even op de hoogte brengen van hoe en wat.

    We willen hier ook verder niemand mee in een kwaad daglicht stellen. Dingen zijn gebeurd en zijn nu eenmaal niet meer terug te draaien. We hopen dat jullie hier een beetje begrip voor kunnen opbrengen. En ik snap het best als jullie hier misschien kwaad om worden, maar toch vragen we jullie om dat niet in dit topic (andere topics) af te gaan reageren.

    - Kirsten en de andere mods van Quizlet.

    Edit: We zeggen ook helemaal niet dat Sem een slechte bemiddelaar was! We weten dat ze goed kon opschieten met veel users.

    [ bericht aangepast op 13 aug 2010 - 13:09 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Sorry wat een kansloos gezeik hier allemaal als het ons niets aangaat dan ook geen topic sorry maar echt ik word het zat.


    Some angels have no wings.

    Okay, zolang Quizlet maar blijft draaien. _O_

    ps: Aan al degenen die zeuren dat ze het hier beu zijn: Ga dan weg, want de sfeer hier krijgt anders een slecht luchtje door jullie.

    [ bericht aangepast op 13 aug 2010 - 13:11 ]


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Marshmellow schreef:
    (...)
    Dat zou alleen voor meer gezever en discussie zorgen dan nodig is.


    En dat is een probleem dat gezeur en gezever? Dan zeg je de echte reden toch gewoon aan sem? Want die verdiend de echte reden

    [ bericht aangepast op 13 aug 2010 - 13:10 ]


    "The future belongs to those who prepare for it today.

    Dus Sem is zeg maar gedumpt? :S

    Muslera schreef:
    Dus Sem is zeg maar gedumpt? :S

    Zo kan je het noemen.


    Be yourself, Everybody else is already taken

    appelkirst schreef:
    (...)
    Nee, users hebben er toch een recht op om te weten dat iemand niet meer onderdeel uit maakt van het team? Juist wanneer we niets zeggen vinden mensen ons achterbaks en smerig. Dus, daarom zeggen we het gewoon eerlijk.

    En jullie kunnen allemaal zeggen wat je wilt, maar als ik iets zeg, dan meen ik het ook! Ik wil niemand in een kwaad daglicht stellen en door deze manier van handelen en de dingen die ik gedaan heb, heb ik mensen ook zo min mogelij proberen te kwetsen, alleen soms gaat het gewoon niet anders.

    Wij zijn Nederlanders, (en misschien Belgen) wij zijn nieuwsgierig.(cat)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Muslera schreef:
    Dus Sem is zeg maar gedumpt? :S


    ''i appreciate the masterpiece that is you because your existence alone is art''

    Dit slaat nergens op. Als jullie niet goed kunnen ''communiceren'' of hoe je dat ook noemt met Sem, moet je dat oplossen. Jullie zijn écht -scheldwoord- en dit wat in het topic staat is geen góéde verklaring.

    bij dat '-scheldwoord-' hoort iets ernstigs te staan, maar dat typ ik maar niet.


    Smiling but close to tears.

    XVanilleStar schreef:
    (...)

    En dat is een probleem dat gezeur en gezever? Dan zeg je de echte reden toch gewoon aan sem? Want die verdiend de echte reden
    Sem heeft van mij al een heel uitgebreid bericht gehad hoor... Ik heb haar alles al precies uitgelegd. En wil je zo graag weten wat ik Sem geschreven heb? Dan ga je het haar toch vragen :')?


    Wie du mir, so ich dir.

    Torresss schreef:
    Wees maar blij dat Rose niet kan reageren :Y)


    Van Rose moet ik dit zeggen haha:

    Noem je dit nou een verklaring? Jullie zijn met z'n weetikveel hoevelen en sem in dr eentje. als de communicatie niet zo goed liep moeten jullie daar ook wat aan doen en dat is dus ook jullie schuld


    Smiling but close to tears.

    Hingucker schreef:
    Okay, zolang Quizlet maar blijft draaien. _O_

    ps: Aan al degenen die zeuren dat ze het hier beu zijn: Ga dan weg, want de sfeer hier krijgt anders een slecht luchtje door jullie.


    Ik ben al half weg.
    Ik ben al minder actief en online.
    dusja, dit zorgt er alleen maar meer voor bij mij dan.


    Smiling but close to tears.

    Agh jah weetje zo lang we de waarheid niet weten dat is het denk ik ook gewoon oorlog XD


    Some angels have no wings.

    Hingucker schreef:
    Okay, zolang Quizlet maar blijft draaien. _O_

    ps: Aan al degenen die zeuren dat ze het hier beu zijn: Ga dan weg, want de sfeer hier krijgt anders een slecht luchtje door jullie.

    Nou zeg, wat een onzin, alleen omdat ze het met bepaalde dingen niet eens zijn O_O

    Eigenlijk vind ik het een beetje stom dat wij nooit mogen weten wat er precies gebeurd is. Het is altijd een vage verklaring, of een we-kunnen-er-niet-over-praten-want-we-willen-niemand-persoonlijk-aanwijzen-verklaring. We zijn geen baby's, we kunnen toch ook wel tegen kritiek of een berisping of wat dan ook? En zolang jullie niet zeggen wat er gebeurd, kan niemand van ons er lessen uit trekken?

    [ bericht aangepast op 13 aug 2010 - 13:16 ]


    I lost myself in FM airwaves

    Wat jammer..


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.