• Beste users,

    Zoals sommige van jullie misschien wisten is Sem sinds vanmorgen geen bemiddelaar meer. Jullie verdienen natuurlijk ook een verklaring. Dus bij deze..

    De communicatie tussen ons liep niet meer goed waardoor er dingen zijn voorgevallen, waar uit voort gekomen is dat wij als team niet meer verder wilden werken met Sem. Verder maakt het niet uit wat er precies gebeurd is, maar toch wilde we jullie wel even op de hoogte brengen van hoe en wat.

    We willen hier ook verder niemand mee in een kwaad daglicht stellen. Dingen zijn gebeurd en zijn nu eenmaal niet meer terug te draaien. We hopen dat jullie hier een beetje begrip voor kunnen opbrengen. En ik snap het best als jullie hier misschien kwaad om worden, maar toch vragen we jullie om dat niet in dit topic (andere topics) af te gaan reageren.

    - Kirsten en de andere mods van Quizlet.

    Edit: We zeggen ook helemaal niet dat Sem een slechte bemiddelaar was! We weten dat ze goed kon opschieten met veel users.

    [ bericht aangepast op 13 aug 2010 - 13:09 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Volgends mij hebben de mods veel te voorduren :P Alles wat ze over hun heen krijgen.


    Some angels have no wings.

    Ik ben al dit gedoe eigenlijk echt beu aan het worden.


    Some people make the world special just by being in it

    Envoi schreef:
    'kvind het enorm jammer voor Sem;
    en even comentaar op de 'wij-zijn-mods-en-jullie-zijn-users-dus-jullie-hoeven-het-niet-allemaal-te-weten'
    Mods zijn toch ook gwn users, net als wij, dus zoveel verschillen we niet van elkaar, buiten dat jullie naam rood is en jullie hier en daar wat meer moegen dan wij. 'kvind het discriminatie
    -en jaa nu voel ik me goed omdat ik een moeilijk woord zei ;p -
    Het gaat er niet om dat we ons beter voelen/ menen dat we beter zijn. Dat sowieso niet. Het is vaak ook meer voor de privacy van de users waar iets meer/over overlegd word. Juist wanneer wij zeggen 'die heeft dit, dat en zo gedaan' dan worden we erop aangekeken dat we mensen willen beinvloeden etc. En ook dat proberen we door middel van dat te voorkomen (nerd).


    Wie du mir, so ich dir.

    Het lijkt net alsof jullie de baas zijn op Q. -.-


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    appelkirst schreef:
    Máár zoals ik het begreep hebben jullie liever niet meer dat we dit soort topics openen als er iets gebeurd?

    Als jullie dat niet willen dan doen we dit soort topics voortaan wel niet meer. Maar dan krijgen jullie ook geen verklaring en dat is ook weer zo 'achter de rug om' en daar hou ik helemaal niet van.

    Dus, ja dit is een serieuze vraag, dus graag serieuze antwoorden (nerd)! Voortaan geen van dit soort topics meer, of hebben jullie liever dat we jullie nog wel enigzins op de hoogte houden?

    Aangezien dit soort discussies vaker zijn geweest en uiteindelijk wou dan toch iedereen wel weten wat er dan ongeveer gebeurd was -wat opzich wel logisch is, daar niet van-.


    Ik snap het ergens wel dat jullie het niet zo zeggen wat er precies is gebeurd, als ik Sem was zou ik dat denk ik ook niet leuk vinden (ook al had ik het stiekem wel willen weten -nieuwsgierig (nerd)).

    Maar over je vraag,
    Ik vind het wel fijn dat deze topics er zijn, dan blijf je tenminste nog een beetje op de hoogte inplaats van dat je ineens iemand ziet die ineens geen bemiddelaar of mod meer is (:

    En als laatste wil ik nog even zeggen dat ik het wel enorm jammer vind voor Sem... Voor mijn gevoel deed ze het goed!

    [ bericht aangepast op 13 aug 2010 - 13:33 ]


    dream, dare, fly!

    Breezy schreef:
    Oke ik wou vroeger mod worden, nu dus niet meer. Dan zou iedereen tegen me zijn.(krul)


    HAHAHAHAHA -out-
    Oh mijn god, ik dacht precies hetzelfde :3
    Ik wil nog wel een vet koele paarse beta reader worden ofzo (nerd)

    [ bericht aangepast op 13 aug 2010 - 13:34 ]


    you're my favourite part of the day ~

    Breezy schreef:
    Oke ik wou vroeger mod worden, nu dus niet meer. Dan zou iedereen tegen me zijn.(krul)

    Ik wilde dat ook xd.
    Maar nu ik weet hoe irritant je word (krul)

    [ bericht aangepast op 13 aug 2010 - 13:33 ]


    Be yourself, Everybody else is already taken

    Volgens mij bereid je je mentaal voor als je zo'n topic als dit moet openen? :D


    I lost myself in FM airwaves

    ElLieno schreef:
    Het lijkt net alsof jullie de baas zijn op Q. -.-
    Nee dat is Rutger, wij doen enkel wat Rutger zegt (nerd).


    Wie du mir, so ich dir.

    /Lama

    [ bericht aangepast op 13 aug 2010 - 13:34 ]


    *insert philosophical cringe expression here*

    ElNino schreef:
    Ik ben al dit gedoe eigenlijk echt beu aan het worden.


    Same here.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Maar stel dat Sem wel wilt zeggen wat er gebeurt is, mag zij dan een Topic aan maken op het forum en dan haar verhaal er in gooien? Of word daar dan een slotje opgezet?


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    ElNino schreef:
    Ik ben al dit gedoe eigenlijk echt beu aan het worden


    Me to.


    Some angels have no wings.

    appelkirst schreef:
    (...)
    Nee dat is Rutger, wij doen enkel wat Rutger zegt (nerd).


    Dus eigenlijk heeft Rutger het besloten, en niet jullie. Of jullie hebben het besloten en Rutger weet er niks vanaf.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Conflate schreef:
    /Lama


    Nee, Sem was groen (krul)


    Be yourself, Everybody else is already taken