• Betekent dat dan tegenwoordig helemaal niets meer? Ik zie zoveel mensen die na 1 dag/paar dagen/week/weken al "Ik hou van je." tegen iemand zeggen. Dat kán je na zo'n korte tijd toch nog niet weten? Dat moet toch groeien? Of ben ik de enige die hier zo over denkt?

    Hoe denken jullie over de zin "Ik hou van je."? Wat voor waarde heeft dat voor jullie?

    [ bericht aangepast op 13 aug 2010 - 22:09 ]


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ik ben het met je eens. Ik vind dat je dat pas kan zeggen als het écht wat betekend, dus niet wanneer je iemand net kent. Dat moet inderdaad gewoon groeien, vind ik dan. (:

    Ik heb het nog nooit letterlijk in het echt tegen iemand gezegd. Iemand zei het een keer tegen mij aan de telefoon, en mijn antwoord was: 'Oke.' Ik kon het nog niet mijn strot uitkrijgen in ieder geval. En dan was het niet dat ik niet van die persoon hield, maar ik kende hem nog maar zo kort dat ik het nog niet de tijd vond om het te zeggen :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Mij maakt het niet uit, ze doen wat ze willen!


    None but ourselves can free our minds.

    Als ik van mijn vriendje te horen krijg ik hou van je doet het nog altijd veel met me hoor. Gewoon door dat hij het zegt, dat voelt goed.


    Keep on smiling

    Voor mij heeft die heel veel waarde, maar vanaf iemand tesamen is zeggen ze dit al ook al klopt het niet helemaal .


    You better lose yourself in the music, the moment.

    Peacee schreef:
    Voor mij heeft die heel veel waarde, maar vanaf iemand tesamen is zeggen ze dit al ook al klopt het niet helemaal .


    Idd.


    Keep on smiling

    Soms he, wéet je gewoon dat je van iemand houd. Dan maakt het niet uit hoe lang je iemand kent.
    Ik zeg het alleen als ik het écht meen. En dat weet ik voor mezelf, daar zit geen tijd aan vast gebonden.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Paperweight schreef:
    (...)

    Idd.


    haha kiekn


    You better lose yourself in the music, the moment.

    Ecstasy schreef:
    Ik ben het met je eens. Ik vind dat je dat pas kan zeggen als het écht wat betekend, dus niet wanneer je iemand net kent. Dat moet inderdaad gewoon groeien, vind ik dan. (:


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Bodysnatcher schreef:
    Soms he, wéet je gewoon dat je van iemand houd. Dan maakt het niet uit hoe lang je iemand kent.
    Ik zeg het alleen als ik het écht meen. En dat weet ik voor mezelf, daar zit geen tijd aan vast gebonden.

    Ik weet na een relatie van 1 dag echt nog niet of ik van iemand hou hoor?


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Iedereen zegt het voor mijn gevoel zo vaak dat het voor mij haast geen betekenis meer heeft.
    Als iemand het zegt, en je voelt je er dan echt geweldig door, dan zal het vast nog wel betekenis hebben, maar ik heb niet zo iemand...


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Ik ben dat met je eens.

    Iedereen zegt te snel: Ik hou van jou. Maar als je ooit voor een keuze komt te staan, en je houdt niet echt van die persoon, dan weet je ook dat het niks betekend.

    Voor mij betekend houden van, dat je elkaar respecteert en dat je alles eerlijk tegen elkaar kun vertellen en geen geheimen hebt. En dat je er altijd voor elkaar bent in goede en slechte tijden.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik zeg het enorm vaak tegen mijn vriendje, maar ik hou écht van hem en dat weet ik zeker. Tenminste, dat hoop ik zeker te weten na een jaar. Wat ik voel is echt. Ik weet het zeker :')


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    De enige die ik dat ooit verteld heb zijn mijn ouders.
    Bij een jongen weet ik niet hoe snel ik dat zou zeggen. ^^


    Let the Night embrace you

    Ik zeg dat alleen tegen mijn mama en papa :Y)


    Frankly my dear, I don't give a damn.