• Betekent dat dan tegenwoordig helemaal niets meer? Ik zie zoveel mensen die na 1 dag/paar dagen/week/weken al "Ik hou van je." tegen iemand zeggen. Dat kán je na zo'n korte tijd toch nog niet weten? Dat moet toch groeien? Of ben ik de enige die hier zo over denkt?

    Hoe denken jullie over de zin "Ik hou van je."? Wat voor waarde heeft dat voor jullie?

    [ bericht aangepast op 13 aug 2010 - 22:09 ]


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    het is anders als je het tegen en jongen zegt dan tegen je beste vriendin of zo dus ja xd


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Hehe, ikweet niet hoor...

    Ik zeg het eigenlijk tegen iedereen, alléé ja, tegen mijn vrienden&vriendinnen, familiee ensoo...

    Maar wat vind jij er dan eigenlijk van? 'Ik hou van je' is toch gewoon een teken dat je om iemand geeft.. (H)

    Mijn ex-vriend zei het ook altijd al, maar ik heb denk ik nooit tegen hem gezegd "ik hou van je." Omdat het ook niet zo is. Ik was verliefd, maar meer ook niet.


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Enough schreef:
    (...)
    Ik weet na een relatie van 1 dag echt nog niet of ik van iemand hou hoor?

    Je kan toch al van die persoon gehouden hebben voor je er een relatie mee begon?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik ben het met je eens. Zelfs me vriend en ik hebben er lang over gedaan voordat we dat echt tegen elkaar zeiden (:


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Reventon schreef:
    Ik zeg dat alleen tegen mijn mama en papa :Y)


    Hahaha ik oowk :$

    Ik heb het nog nooit serieus tegen een persoon gezegd. Ik wacht daarmee, voor mij is dat speciaal.


    I recycle my thoughts.

    Voor mij heeft het nog weinig waarde. Als een jongen het zegt dan, ik geloof het toch nooit.
    Bij mijn vrienden meen ik het wel.

    [ bericht aangepast op 22 aug 2010 - 21:29 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    ik zeg het wel eens tegen me beste vriendin ofzo of tegen goede vrienden maar niet als ik een vriendje heb direct al .
    want 'ik hou van je' is wat bijzonders


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    zo denk ik er ook over, maar mensen zeggen het gewoon voor de lol ? Ik zeg het zelf niet tegen mijn vrienden. Ik bedoel, ik ga ze wel missen als ze doodgaan, maar niet "houden van". "Houden van" is meer met liefde te maken enzo en ÉCHTE vriendschap. Denk nu niet dat ik vriendloos ben, maar mijn vrienden zijn meer voor de lol (:


    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.

    de waarde ervan is inderdaad afgezwakt, maakt niet uit in welke taal je het zegt, je zegt het tegenwoordig in een sms of op msn tegen je vrienden


    MENSEN DIE GEEN REACTIE PLAATSEN REEGT OP!

    Ik zeg het wel tegen mijn vriendje. En ik kon het na één dag al voelen dat ik écht van hem hield, maar toch zei ik het niet. Ik durfde niet. Op 'Ik hou van je' staat volgens mij geen tijd, maar je moet het eerst écht weten dat je van iemand houdt.

    Nou, ik heb dat ook wel, dat ik dat redelijk snel ga zeggen tegen iemand, maar dan moet je wel weten dat ik me echt goed voel bij die persoon en ik daar echt goed mee kan praten en het ook een échte vriend voor me is dan. (:


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Bodysnatcher schreef:
    Soms he, wéet je gewoon dat je van iemand houd. Dan maakt het niet uit hoe lang je iemand kent.
    Ik zeg het alleen als ik het écht meen. En dat weet ik voor mezelf, daar zit geen tijd aan vast gebonden.


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    ''Ik hou van je.'' moet uit je hart komen, en niet zomaar uit je mond.
    Ware liefde, of het nou voor een familielid of een relatie partner is, ontstaat nooit zomaar. Het hoort bij jou & de persoon waarvan jij houdt.
    Daarom is ware liefde onbreekbaar.

    Zo denk ik erover.;)


    Heaven is where love is. Love is where your heart lies. <3