• Helleu iedereen! ^^

    Zoals enkelen onder jullie vast al wel opgemerkt hebben, zijn er enkele personen van Quizlet gegooid. Tijdelijk en permanent, wel te verstaan. Dit heeft alles te maken met de gebeurtenissen van de afgelopen dagen en om verwarring te voorkomen, willen we met dit topic jullie op de hoogte brengen wat onze beweegredenen zijn achter deze bans / straffen en waarom welke persoon voor zoveel tijd geband is. Het is dan ook de bedoeling dat hier verder géén topics over aangemaakt worden. Frustraties en vragen kun je hier neerzetten, we zullen ons best doen om elke vraag fatsoenlijk te beantwoorden en mensen van hun frustraties af te helpen.

    Armin & Torresss
    Permanente ban. Dit wegens het pesten van een user (geldt enkel voor Torresss) en het ‘bedreigen’ van Rutger, die hier absoluut niet mee gediend was, of het nu een grapje was op niet. Op Quizlet is geen plaats voor personen die met trots melden dat ze iemands adres hebben en dus gerust even langs kunnen gaan om die persoon een kopje kleiner te maken. Nogmaals, grap of niet, maakt niet uit. Rutger was hier ab-so-luut niet mee gediend.

    Strobelight
    30 dagen. Dit omdat ze serieus over de schreef gegaan is tijdens het ‘rellen’, niet van ophouden wist wanneer we haar meermaals vroegen te stoppen, andere users erin meesleurden, en er nog heel veel plezier in had ook om een andere user te pesten.

    Freeway
    30 dagen. Om dezelfde reden als Strobelight. Daarbij zijn wij ook absoluut niet gediend dat ze een andere user bedreigde. Een discussie voeren mag, maar uiteindelijk gaan dreigen tolereren wij hier absoluut niet.

    Conflate, Geesz, Trekvlek, Jellaniee, Rooftops
    7 dagen. Een veel lichtere straf dan bijvoorbeeld Freeway en Strobelight omdat ze vooral ‘meeliepen’ met de anderen en zich uiteindelijk niet zo erg misdroegen. Verder vonden Conflate, Geesz en Trekvlek het ook leuk om een andere user te pesten wegens haar ‘uiterlijk’. Pesten via het internet is wel een héle gemakkelijke manier om jezelf beter te laten voelen en ook dat kan écht niet op Quizlet.

    Forlan
    7 dagen. Mede omdat ze ook ‘meeliep’ met de rel, zoals de personen hierboven, maar ook mede omdat ze vertrouwelijke informatie heeft laten lekken. In het verleden zijn hier users permanent voor geband, dus deze straf is nog mild. Verder vond ook Forlan het leuk om een user te pesten om haar ‘uiterlijk’, zoals enkele bovenvernoemde user.

    Dit was het wel. Zoals bovenaan al vermeld is geweest, willen wij hier verder geen andere topics over zien. Vragen en dergelijke mogen dus gewoon in dit topic gezet worden.

    Verder wil ik jullie ook nog eens wijzen op onze bemiddelaars. Zij zijn er niet voor niets. Als je problemen hebt met moderators of users, dan kun je altijd naar hen stappen. Ze zijn te vertrouwen en willen niets liever dan de relatie dus users of de relatie tussen moderators en users versterken.

    Hopelijk is zo alles een beetje duidelijk en again: vragen in dit topic alsjeblieft!

    De Moderators

    jongens;
    waarom zouden we hier ruzie overmaken?
    Het wordt niet meer teruggedraaid, de bans, lijkt me. Dus het schiet toch niet veel op om der over te gaan ruzien? ;3

    Cuidador schreef:
    Mijn neef is kewl, hij heeft ook ADHD. dus hij is ook hyper net als ik. hahaha.

    Ont-topic aub. (:

    Nogmaals sorry. was voor iemand bedoeld. Maar kwam hier perongeluk terecht.


    SLOAN.

    Het is enkel jammer dat je hier niet alleen de persoon zelf mee 'kloot' maar ook de mensen die er enkel contact mee hebben via Q en die hun verhalen lezen. Ze zullen nooit nog contact met elkaar kunnen krijgen ofzo en verhalen gaan dan al helemaal verloren. Het is gewoon jammer. Ik zou nooit iemand permanent bannen, dat gaat gewoon te ver. Misschien voor een hééle lange tijd, als ze écht over de regels gaan, ja- maar voor altijd? Nee, dat niet. I'm just saying.


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    Ik ben nieuw hier dus ik begrijp er helemaal niets van, maar het klinkt best wel serieus...


    in life an ending is just another new beginning

    @ Lotte Ja voor mij :$

    [ bericht aangepast op 14 aug 2010 - 23:37 ]


    You can agree with me or you can be wrong

    Repent schreef:
    Het is enkel jammer dat je hier niet alleen de persoon zelf mee 'kloot' maar ook de mensen die er enkel contact mee hebben via Q en die hun verhalen lezen. Ze zullen nooit nog contact met elkaar kunnen krijgen ofzo en verhalen gaan dan al helemaal verloren. Het is gewoon jammer. Ik zou nooit iemand permanent bannen, dat gaat gewoon te ver. Misschien voor een hééle lange tijd, als ze écht over de regels gaan, ja- maar voor altijd? Nee, dat niet. I'm just saying.


    I agree _O_


    You can agree with me or you can be wrong

    Repent schreef:
    Het is enkel jammer dat je hier niet alleen de persoon zelf mee 'kloot' maar ook de mensen die er enkel contact mee hebben via Q en die hun verhalen lezen. Ze zullen nooit nog contact met elkaar kunnen krijgen ofzo en verhalen gaan dan al helemaal verloren. Het is gewoon jammer. Ik zou nooit iemand permanent bannen, dat gaat gewoon te ver. Misschien voor een hééle lange tijd, als ze écht over de regels gaan, ja- maar voor altijd? Nee, dat niet. I'm just saying.


    Eens.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Repent schreef:
    Het is enkel jammer dat je hier niet alleen de persoon zelf mee 'kloot' maar ook de mensen die er enkel contact mee hebben via Q en die hun verhalen lezen. Ze zullen nooit nog contact met elkaar kunnen krijgen ofzo en verhalen gaan dan al helemaal verloren. Het is gewoon jammer. Ik zou nooit iemand permanent bannen, dat gaat gewoon te ver. Misschien voor een hééle lange tijd, als ze écht over de regels gaan, ja- maar voor altijd? Nee, dat niet. I'm just saying.

    Ik denk dat als mensen contact willen houden met de gebanden, dat vast wel zal lukken. Eventueel zelfs MSN uitwisselen via een user die niet geband is, ofzo.

    Verhalen kunen verder ook nog ergens anders gepost worden, zoals bijvoorbeeld Tumblr, FanFic of een eigen forum. ^^

    Prodigy schreef:
    (...)
    Ik denk dat als mensen contact willen houden met de gebanden, dat vast wel zal lukken. Eventueel zelfs MSN uitwisselen via een user die niet geband is, ofzo.

    Verhalen kunen verder ook nog ergens anders gepost worden, zoals bijvoorbeeld Tumblr, FanFic of een eigen forum. ^^


    Ja maar als je de verhalen alleen op Q hebt, zijn ze toch maar mooi weg ><'


    You can agree with me or you can be wrong

    Prodigy schreef:
    (...)
    Ik denk dat als mensen contact willen houden met de gebanden, dat vast wel zal lukken. Eventueel zelfs MSN uitwisselen via een user die niet geband is, ofzo.

    Verhalen kunen verder ook nog ergens anders gepost worden, zoals bijvoorbeeld Tumblr, FanFic of een eigen forum. ^^

    Wat ik me afvraag. Krijg je de kans om je verhalen eigenlijk nog van q te halen? Op te slaan enzo? :')
    Lol, ik zie het al voor me om fanfiction op tumblr te zien. :')

    Repent schreef:
    Het is enkel jammer dat je hier niet alleen de persoon zelf mee 'kloot' maar ook de mensen die er enkel contact mee hebben via Q en die hun verhalen lezen. Ze zullen nooit nog contact met elkaar kunnen krijgen ofzo en verhalen gaan dan al helemaal verloren. Het is gewoon jammer. Ik zou nooit iemand permanent bannen, dat gaat gewoon te ver. Misschien voor een hééle lange tijd, als ze écht over de regels gaan, ja- maar voor altijd? Nee, dat niet. I'm just saying.

    Ik vind het eerlijk gezegd wel terecht als ik het zo allemaal lees. Maar helaas voor hen vriendinnen die hier nog wel op Quizlet zitten en voor de mensen die hen verhalen lazen, niks aan te doen. ^^


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Prodigy schreef:
    (...)
    Ik denk dat als mensen contact willen houden met de gebanden, dat vast wel zal lukken. Eventueel zelfs MSN uitwisselen via een user die niet geband is, ofzo.

    Verhalen kunen verder ook nog ergens anders gepost worden, zoals bijvoorbeeld Tumblr, FanFic of een eigen forum. ^^


    Mensen die geen msn hebben? ;x Oke, het is misschien ver gezocht, maar je hebt er nog altijd hoor. En, als je verhalen enkel op Q staan? Hoe kan je ze er dan afhalen? En ik denk niet dat iemand anders voor de gebande persoon elke lezer wilt gaan inlichten dat ze geband is en dat ze haar verhalen ergens anders zal posten. Aleeja, ik bedoel maar-


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    Prodigy schreef:
    (...)
    Ik denk dat als mensen contact willen houden met de gebanden, dat vast wel zal lukken. Eventueel zelfs MSN uitwisselen via een user die niet geband is, ofzo.

    Verhalen kunen verder ook nog ergens anders gepost worden, zoals bijvoorbeeld Tumblr, FanFic of een eigen forum. ^^


    Zoals waar ik de hoofdrol in had van Rose. In een klap weg, en het was een geniaal verhaal. ><'


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Passaro schreef:
    (...)

    Ja maar als je de verhalen alleen op Q hebt, zijn ze toch maar mooi weg ><'


    Ja, ook al. (':


    I believe in music the way some people believe in fairytales.