• Ik ga mijn serie Away from the humanity herschrijfen., ;x

    […] Is een meisje van 16, wat zins kort in een Inrichting zit. Ze is namelijk Autistisch. […] Is een onhandelbaar meisje, dat zich expres in een Isoleercel laat opsluiten om niet in contact met andere te komen.
    Wanneer haar mensen angst eindelijk wat afneemt, mag ze naar vrijere afdeling.
    Waar alles weer van voor af aan begint.
    Mensen dringen zichzelf aan haar op, en ze wordt bang voor zichzelf.
    En wat als er iemand dood wordt aangetroffen. Is hij vermoord, of heeft hij het zelf gedaan?
    […] Word gek in haar nieuwe afdeling, en wil er zo snel mogelijk vandaan.
    Maar hoe gaat ze dat nu weer voor elkaar krijgen?


    Hoofdrol; Jeliza Emily Rose McClauty
    5 andere Personen die bij haar op haar nieuwe afdeling zitten;
    -Joannah Jean Sullivan
    -
    -
    -
    -
    3 Personen van een andere afdeling;
    -
    -
    -
    2 Tirapeuten;
    -
    -

    Wat ik wil weten:
    Rol;
    Helle Naam;
    Leeftijd;
    Probleem;
    Foto;
    Karakter;
    Naam Inrichting;

    Edit: met problemen bedoel ik wel Autistishe problemen, dus waarom ze er zitten.
    *voorbeelden; Dwang, Ongeboren, Spesafieken dingen uit je hoofd kennen(Zolas alle sprookjesboeken), Smetvrees.

    [ bericht aangepast op 18 aug 2010 - 17:46 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Lijkt me mooi
    Rol;Hoofdrol
    Hele Naam; Jeliza Emily Rose McClauty
    Leeftijd; 16
    Probleem; Jeliza Rose is bang dat haar ouders haar in de steek laten. Ze is een keer per ongeluk verdwaald in de stad toen z emet haar ouders daar was. Ze kan niet heel erg lang zonder haar ouders zonder dat ze bang word
    Foto;klik
    Karakter; Jeliza Rose is erg afgesloten van andere en durft niet in gesprek met andere. Ze is bang voor dingen die nieuw zijn en heeft een hekel aan dingen die ze niet kan.
    Naam Inrichting; Deze snap ik niet....

    iGoogle schreef:
    Naam Inrichting; Deze snap ik niet....

    of je een naam voor de inriching weet waar ze inzit [a]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Cannibal schreef:
    (...)
    of je een naam voor de inriching weet waar ze inzit [a]

    nee namen zijn mijn slechtste vak :S

    Rol; een van dezelfde afdeling als de hoofdrol
    Hele Naam; Joannah Jean Sullivan
    Leeftijd; 16
    Probleem; Joannah ziet iedereen als een vijand als ze heel erg gemeen doen tegen haar. Ze is clausterfobisch en raakt heel snel in paniek.
    Foto; Joannah
    Karakter; verlegen, nuchter, stil, tijdens haar probleem heel wild, geweldadig en durft iedereen wle is slaan.
    Naam Inrichting; SnuffelKlauw? Afdeling categorie (getal).


    When words fails, music speaks

    @iGoogle & Cranberrie
    jullie hebben de rol ^^


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Rol; meisje op de zelfde afdeling
    Hele Naam; Claire mary Henfrey
    Leeftijd; 15
    Probleem; Kan de toekomst zien, mensen verklaren haar voor gek.
    Foto; http://fc00.deviantart.net/fs19/f/2007/267/1/c/PAIN_by_scary_girl_next_door.jpg
    Karakter; eigenlijk heel aardig maar word steeds stiller doordat ze steeds afgeranseld word in de inrichting, daardoor durft ze haast niks meer te zeggen
    Naam Inrichting;(je kunt de naam van de plaats waar de school ligt er voor zetten)
    ... education academy


    When you believe your dreams come true

    Rol; Meisje op een andere afdeling
    Helle Naam; Sue Darlene Connor
    Leeftijd; 17
    Probleem; Angst voor grote ruimtes (agorafobie/pleinvrees). & Moeite om contact te leggen met mensen (klassiek autisme)
    Foto; Foto.
    Karakter; Vaak is ze erg angstig, en let altijd op wat er om haar heen gebeurd. Sue is wel erg aardig, en lief en geeft veel om anderen. Zo veel, dat ze soms zichzelf vergeet. Soms heeft ze een goede dag, dan zingt ze de hele dag, en dat kan ze redelijk goed. Ze heeft nooit een ochtendhumeur, meestal is ze al vroeg op. Maar ze is wel gauw moe. Ze wil heel graag actrice of musicalspeelster (hoe zeg je dat) worden, maar vanwege haar angst kan en durft ze dat niet.
    Naam Inrichting; (plaatsnaam bijv.) Seattle's Physical Institution

    [ bericht aangepast op 21 okt 2010 - 16:41 ]


    No guts no glory.

    heb ik de rol?


    When you believe your dreams come true