• ...maar nu mag ik Justin Bieber helemaal niet meer door dit artikel:

    De 5-jarige Emily greep haar kans toen ze Justin op de fiets spotte en rende op hem af om een handtekening te vragen. 'Nee, het is mijn vrije dag', was Justins korte antwoord. 'I know, maar ze is nog maar 5 en zo gek op jou', reageerde Emily's moeder Ashley toen. Jammer genoeg antwoordde Justin toen : 'Nou en, ik ben ook ooit 5 geweest.'

    'Emily is nog steeds fan van hem, maar hij was zo onbeschoft tegen haar', aldus de boze moeder.


    Bron.


    Tragically schreef:
    Ik weet dat het 'gossip' is maar ik post het alleen maar. Je ziet zelf maar of je het geloofd of niet :')

    [ bericht aangepast op 21 aug 2010 - 10:58 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Haha, dat geloof ik echt niet hoor.


    I'd rather go naked than wear fur.

    wtf is zit zijn pruik te strak ofzo:8
    het is maar een klein meisje van 5, daar kan je toch wel 2 minuten voor vrij maken om een kleine handteking te zetten(cat)
    onbeschoft rot ventje:@


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Ehm.. Bieber, ben je niet goed bij je hoofd? Ze is nog maar 5! ö *slaathem*


    Comedy is simply a funny way of being serious.

    Man, wat is het dan een sukkel eigenlijk.
    Hij moet toch weten dat als je beroemd bent, je nóóit vrij hebt.

    Ik weet niet helemaal of ik het moet geloven. Maar als het waar is, vind ik 'm echt nog arroganter dan ik dacht...
    Wat 'n loser...

    Ik zou echt geen fan meer van 'm zijn als ik Emily was!


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Justin Bieber is gewoon een klootzak! :O


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    NYC schreef:
    Het is een 'gossip' dus ik geloof het niet tot het word toegegeven door hem zelf.

    JB toch, schaam je diep.

    Aan de andere kant, ik snap dat hij ook gek word van alle fans. Give the guy a break, hoewel het geen excuus is zo te doen.


    You move me ......... Kurt

    Cloudburst schreef:
    Ik wil hem een klap geven. (cat)


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    asshole


    The grass is not always greener on the other side

    Omg, dat doe je nu toch niet!? Oo'


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Cloudburst schreef:
    Ik wil hem een klap geven. (cat)


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Ik geloof het niet echt. En vooral dat hij gewoon gaat fietsen, word hij dan niet achtervolgd door een bende fans? : D


    All this dampness is damp.

    Vet onaardig! Ik vond hem toch al niet zo geweldig:(


    Happy Birthday my Potter!

    Wat een eikel. Alsof het zó veel moeite is om dat kleine meisje even een handtekening te geven.


    I'm addicted to the thrill of a love affair.

    Highmore schreef:
    JB toch, schaam je diep.

    Aan de andere kant, ik snap dat hij ook gek word van alle fans. Give the guy a break, hoewel het geen excuus is zo te doen.


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.