• ...maar nu mag ik Justin Bieber helemaal niet meer door dit artikel:

    De 5-jarige Emily greep haar kans toen ze Justin op de fiets spotte en rende op hem af om een handtekening te vragen. 'Nee, het is mijn vrije dag', was Justins korte antwoord. 'I know, maar ze is nog maar 5 en zo gek op jou', reageerde Emily's moeder Ashley toen. Jammer genoeg antwoordde Justin toen : 'Nou en, ik ben ook ooit 5 geweest.'

    'Emily is nog steeds fan van hem, maar hij was zo onbeschoft tegen haar', aldus de boze moeder.


    Bron.


    Tragically schreef:
    Ik weet dat het 'gossip' is maar ik post het alleen maar. Je ziet zelf maar of je het geloofd of niet :')

    [ bericht aangepast op 21 aug 2010 - 10:58 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Pak iemand van je eigenleefttijd. Baby.


    Some angels have no wings.

    Tja, aan de andere kant kan ik hem wel gelijk geven. Een handtekening is niet veel en makkelijk gegeven, maar hij moet er altijd zo een honderde doen.
    Whatever. Het maakt me allemaal niet uit eigenlijk. Justin interesseert me niet.


    Some people make the world special just by being in it

    Desolate schreef:
    Het is een beetje naar zijn bol gestegen?(cat)


    We're hiding behind skin that's too tough

    xjustxmyself schreef:
    (...)
    Ik ga met je mee.

    Ik ook! Joyce, ik vraag mijn pappie of hij ons wegdoet, kan jouw mammie ons komen halen?


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Iedereen begint dik op hem in te bitchen.
    Hallooo, het staat bij GOSSIPS!
    Wie weet is het helemaal niet waar, daar zie ik hem ook niet voor aan!?
    Nee, ik ken hem niet persoonlijk, maar zo arrogant en onbeschoft is Bieber nou ook weer niet.


    I'd rather go naked than wear fur.

    Average schreef:
    De roem is hem naar de kop gestegen zoals bij de meeste tienersterretjes wel gebeurd.


    Fans horen de belangrijkste personen te zijn voor een beroemdheid. Het duurt nog geen vijf minuten om een handtekening te zetten!


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Ik weet dat het 'gossip' is maar ik post het alleen maar. Je ziet zelf maar of je het geloofd of niet :')


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Tragically schreef:
    Ik weet dat het 'gossip' is maar ik post het alleen maar. Je ziet zelf maar of je het geloofd of niet :')

    O nee, niks tegen jou verder.
    Maar er lopen nu redelijk veel mensen te roepen dat ze hem gaan klappen. Of iig willen doen ;p.


    I'd rather go naked than wear fur.

    Geloof niet alles wat je op het internet leest. People talk crap most of the time.


    Wie du mir, so ich dir.

    Zal vast wel allebei een probleem zijn.
    Gescheiden vrouw die haar kind alleen maar verwent en toevallig geld tekort kwam
    En Bieber... tja daar hoef ik niks over te vertellen


    Today will be Girl's Day party with you~

    :| Die is echt niet redelijk! OMG, een handtekening is 5 seconden werk. Jezus, en dan nog voor een kindje van 5!


    Sometimes, you need to step outside, get some fresh air, and remind yourself of who you are and who you want to be.[

    EA schreef:
    Wtf? Ik wist wel dat er iets mis was met hem(cat).


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ik mocht hem al niet vanaf het begin....


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    ik mocht hem al vanaf het begin niet maar dit slaat nergens op -.-' wat een nerdo..


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Da's een roddel.


    Opgeven is geen optie.