• ...maar nu mag ik Justin Bieber helemaal niet meer door dit artikel:

    De 5-jarige Emily greep haar kans toen ze Justin op de fiets spotte en rende op hem af om een handtekening te vragen. 'Nee, het is mijn vrije dag', was Justins korte antwoord. 'I know, maar ze is nog maar 5 en zo gek op jou', reageerde Emily's moeder Ashley toen. Jammer genoeg antwoordde Justin toen : 'Nou en, ik ben ook ooit 5 geweest.'

    'Emily is nog steeds fan van hem, maar hij was zo onbeschoft tegen haar', aldus de boze moeder.


    Bron.


    Tragically schreef:
    Ik weet dat het 'gossip' is maar ik post het alleen maar. Je ziet zelf maar of je het geloofd of niet :')

    [ bericht aangepast op 21 aug 2010 - 10:58 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    NYC schreef:
    Het is een 'gossip' dus ik geloof het niet tot het word toegegeven door hem zelf.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    OMG! Ik vind dat echt erg!!

    Komop, dat meisje is 5 jaar, 1 handtekening is in een paar seconden geklaard.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    NYC schreef:
    Het is een 'gossip' dus ik geloof het niet tot het word toegegeven door hem zelf.


    Everything is worse without music.

    Als dit echt waar is vind ik het jammer dat hij haar geen handtekening heeft gegeven, maar daar is niets meer aan te doen. Ik blijf gewoon fan van hem. Misschien is het bot, maar die jongen heeft ook soms z'n rust nodig.


    hoi, jij bent leuk.

    Ecstasy schreef:
    Die heeft het een beetje te hoog in zijn bol? Of dat flesje kwam te hard aan, ghehe. Kom op zeg, een 5 jarig meisje. Ik mag hem nu indd nog minder, haha. (:


    Never run out of reasons to smile...

    Ik heb een schijt hekel aan JB..kloothomo gatver


    MENSEN DIE GEEN REACTIE PLAATSEN REEGT OP!

    Ongelofelijk dat jullie dit allemaal geloven. JB houdt heel veel van zijn fans en ik geloof echt niet dat hij dit zou doen...


    .

    xXStarsssXx schreef:
    Ik heb een schijt hekel aan JB..kloothomo gatver

    Zeg ehm, die mening van je hoef je niet zo te uiten hoor.


    .

    En hahahahah, JB op een fiets?


    .

    Ik vond m sowieso al arrogant, maar dit slaat echt alles.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    hij is gewoon té verwend & vind zichzelf te cool..
    maar ik heb nix tegen zijn liedjes.


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO