• Woehoe, schijnbaar denkt iedereen dat er een fuck groot protest is geweest op quizlet. Iedereen lult er ook over of ze erbij waren, wat ik trouwens heel knap vind aangezien er helemaal geen protest was. Ik weet dat er heel veel mensen een hekel aan de mensen die ban hebben/hadden hebben, maar ik wil even zeggen dat het onterecht is. Jullie weten niet eens wat er is gebeurd en jullie kennen het verhaal maar van één kant. Wij hebben NIET gepest, NIET gereld en al helemaal NIET geprotesteerd. Ja, wij waren wel kwaad, aangezien AL onze topics zonder reden werden gesloten, maar he, vind je het heel gek dat wij daar kwaad om worden?


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    jou woehoe'tje was echt vet junge :9~


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Trekvlek schreef:
    (...)
    Zeg, ik ben net thuis en heb verder nog niet de kans gehad om het uit te leggen. Het kan mij vrij weinig schelen of je me een kutwijf vind of niet, maar ik wil wel even melden dat je niet gelijk verkeerde conclusies moet trekken.


    Ik vind je geen kutwijf ofzo, zo iemand ben ik niet. Ik zeg gewoon, laten we erover ophouden. De
    mods zijn niet strenger geworden, maar ze dóén nu
    iets. Misschien waren jullie het gewend dat ze niets deden maar nu doen ze tenminste iets..


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Voiceless schreef:
    (...)

    Was jij er soms bij?


    Laten we aardig blijven..


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Hingucker schreef:
    Blijkbaar hebben jullie toch gepest, anders zouden jullie geen ban krijgen.
    Misschien vinden jij dat geen pesten, maar anderen wel.


    Ik weet niet wat er is gebeurd aangezien ik toen op vakantie was. wat ik wel weet is: dat je heus niet zomaar geband word. ik ben het dus volkomen met hingucker eens.

    Captivity schreef:
    (...)

    Ik weet niet wat er is gebeurd aangezien ik toen op vakantie was. wat ik wel weet is: dat je heus niet zomaar geband word. ik ben het dus volkomen met hingucker eens.


    En ik met jou. :Y)


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    amorevampiro schreef:
    (...)

    En ik met jou. :Y)


    Dankje <3 :D

    Oké, gezien iedereen denkt dat wij de slechte mensen zijn van quizlet laat ik maar even vertellen wat die hele staking/protest of zo nou inhield.
    Wij hebben dus een Q-chat en we hadden een SEM fanclub opgericht. Ze was SNS (Super Ninja Sem) en dat vonden we gewoon komisch. Uiteindelijk hadden we er een Rose en Sem clubje van gemaakt (ROSEM), en maakte we daar een topic over. Schijnbaar was dat belegigend voor de mods, die wilden vast ook een fanclub, en werd het gesloten.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Trekvlek schreef:
    Oké, gezien iedereen denkt dat wij de slechte mensen zijn van quizlet laat ik maar even vertellen wat die hele staking/protest of zo nou inhield.
    Wij hebben dus een Q-chat en we hadden een SEM fanclub opgericht. Ze was SNS (Super Ninja Sem) en dat vonden we gewoon komisch. Uiteindelijk hadden we er een Rose en Sem clubje van gemaakt (ROSEM), en maakte we daar een topic over. Schijnbaar was dat belegigend voor de mods, die wilden vast ook een fanclub, en werd het gesloten.



    Nou, het is geen belediging, ze dachten dat de users hier nogal uitgesloten zou voelen.. Dáárom
    dat ze die topics sloten?


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Trekvlek schreef:
    Oké, gezien iedereen denkt dat wij de slechte mensen zijn van quizlet laat ik maar even vertellen wat die hele staking/protest of zo nou inhield.
    Wij hebben dus een Q-chat en we hadden een SEM fanclub opgericht. Ze was SNS (Super Ninja Sem) en dat vonden we gewoon komisch. Uiteindelijk hadden we er een Rose en Sem clubje van gemaakt (ROSEM), en maakte we daar een topic over. Schijnbaar was dat belegigend voor de mods, die wilden vast ook een fanclub, en werd het gesloten.


    Als eerste, ik was er niet bij, ik geef gewoon mn mening maar.

    Ik zat op een forum waar heb precies zo ging, dus hadden ik en nog iemand een topic gestart over BUITENSLUITING. Natuurlijk kan het zo zijn dat dit totaal niet het geval was, ik geef gewoon argumenten ;)
    misschien waren er mensen die het niet prettig vonden ofzo, je weet maar nooit wat mensen denken.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Voiceless schreef:
    Was jij er soms bij?


    Nee, dat heb ik toch niet gezegd?
    Ik probeer de situatie enkel objectief te bekijken.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Hingucker schreef:
    Blijkbaar hebben jullie toch gepest, anders zouden jullie geen ban krijgen.
    Misschien vinden jij dat geen pesten, maar anderen wel.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    amorevampiro schreef:
    (...)

    Ik vind je geen kutwijf ofzo, zo iemand ben ik niet. Ik zeg gewoon, laten we erover ophouden. De
    mods zijn niet strenger geworden, maar ze dóén nu
    iets. Misschien waren jullie het gewend dat ze niets deden maar nu doen ze tenminste iets..

    Waarom zeggen jullie toch telkens dat de mods strenger worden? Dat is niet waar, vroeger waren ze nóg strenger op gebied van bannen.

    OT: welcome back :"D


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Hingucker schreef:
    (...)

    Nee, dat heb ik toch niet gezegd?
    Ik probeer de situatie enkel objectief te bekijken.

    Jij vind jezelf vast heel slim.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Trekvlek schreef:
    Oké, gezien iedereen denkt dat wij de slechte mensen zijn van quizlet laat ik maar even vertellen wat die hele staking/protest of zo nou inhield.
    Wij hebben dus een Q-chat en we hadden een SEM fanclub opgericht. Ze was SNS (Super Ninja Sem) en dat vonden we gewoon komisch. Uiteindelijk hadden we er een Rose en Sem clubje van gemaakt (ROSEM), en maakte we daar een topic over. Schijnbaar was dat belegigend voor de mods, die wilden vast ook een fanclub, en werd het gesloten.


    we denken helemaal niet dat jullie 'slecht' ofzo zijn. Maar er zal vast wel wat meer achter zitten dan alleen dat. De mods en rutger bannen niet zomaar iemand. Ik wil nu niet aanvallend overkomen. maar zo denk ik erover. en ik denk nog veel meer users. wat ik overigs niet slim vindt is dat je er nu een topic over maakt, aangezien er dan een kans bestaat dat er wéér ruzie komt.

    Tragically schreef:
    (...)
    Waarom zeggen jullie toch telkens dat de mods strenger worden? Dat is niet waar, vroeger waren ze nóg strenger op gebied van bannen.

    OT: welcome back :"D

    Danku


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.