• Woehoe, schijnbaar denkt iedereen dat er een fuck groot protest is geweest op quizlet. Iedereen lult er ook over of ze erbij waren, wat ik trouwens heel knap vind aangezien er helemaal geen protest was. Ik weet dat er heel veel mensen een hekel aan de mensen die ban hebben/hadden hebben, maar ik wil even zeggen dat het onterecht is. Jullie weten niet eens wat er is gebeurd en jullie kennen het verhaal maar van één kant. Wij hebben NIET gepest, NIET gereld en al helemaal NIET geprotesteerd. Ja, wij waren wel kwaad, aangezien AL onze topics zonder reden werden gesloten, maar he, vind je het heel gek dat wij daar kwaad om worden?


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Trekvlek schreef:
    (...)
    Ik zie er sommige mods wel voor aan om eerlijk te zijn. Maar zoals Geesz al zegt, ik snap de reden voor de ban niet en ik zou het prettig vinden als ik daar een GOEDE reden voor zou krijgen in plaats van: JE HEBT GEPEST DUS JE HEBT BAN! Want na mijn mening heb ik niet gepest.


    Ik zie in jou strafblad een hele mooie goede reden staan. Dus stook geen andere users op hier, en de mods beschuldigen. Wees blij dat je weer op Q kan. Maak het dan niet gelijk weer kapot.


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    ik ben 3 weken op vakantie geweest en plotseling staat heel quizlet op zijn kop


    "Ignite, my love. Ignite."

    Rickjuh schreef:
    Denken mensen hier nu serieus dat wij mensen bannen omdat wij ons buitengesloten voelen voor een fanclub? :8 Wat denken jullie nou zelf? De redens staan uitgebreid uitgelegd in het topic over die bans.. Meer heb ik niet te zeggen.


    Rick, je wéét dat wij zo niet denken, we vonden het nogal onrespectvol dat jullie enkel júllie verhaal daar neet zette en niet die van ons.
    We voelen ons nu enkel vervelend omdat de andere users enkel jullie verhaal aannemen en ons plots aanzien voor 'slecht'.
    Het zou fijn zijn konden wij onze kant van het verhaal uitleggen zonder dat jullie meteen een slotje erop gooien of dergelijke.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Rickjuh schreef:
    (...)

    Ik zie in jou strafblad een hele mooie goede reden staan. Dus stook geen andere users op hier, en de mods beschuldigen. Wees blij dat je weer op Q kan. Maak het dan niet gelijk weer kapot.

    Dus ik moet zomaar over mij heen laten lopen? Sorry, zo ben ik niet en ik ga niet veranderen voor deze site.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Rooftops schreef:
    (...)

    Rick, je wéét dat wij zo niet denken, we vonden het nogal onrespectvol dat jullie enkel júllie verhaal daar neet zette en niet die van ons.
    We voelen ons nu enkel vervelend omdat de andere users enkel jullie verhaal aannemen en ons plots aanzien voor 'slecht'.
    Het zou fijn zijn konden wij onze kant van het verhaal uitleggen zonder dat jullie meteen een slotje erop gooien of dergelijke.


    Ik zie in dit topic hele andere dingen staan.

    Als jij je verhaal wel normaal kwijt kunt zonder gelijk mensen te beschuldigen of te kleineren, ben je daar hartstikke vrij in om dat te doen :)


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Baptiste schreef:
    (...)Haha. Waarom vind ik jou niet geloofwaardig? Oh, juist ja. Omdat je in het ROSEM topic zelf zei dat er een protest was omdat mensen er niet tegen konden dat Rose en Sem zijn/waren geband.


    Wat heeft dat te maken met haar geloofwaardigheid? -snapt niet- (krul)


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Trekvlek schreef:
    (...)
    Dus ik moet zomaar over mij heen laten lopen? Sorry, zo ben ik niet en ik ga niet veranderen voor deze site.


    De reden staat erin, ik zou zeggen doe het niet weer, en alles is super ok.

    Als je zo door gaat kan ik je zeggen dat je binnenkort een permanentje krijgt...


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Rickjuh schreef:
    (...)

    De reden staat erin, ik zou zeggen doe het niet weer, en alles is super ok.

    Als je zo door gaat kan ik je zeggen dat je binnenkort een permanentje krijgt...

    Sorry, maar wat doe ik nu verkeerd dan :/


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Nu niks, maar je zegt net dat je niet voor deze site gaat veranderen ;) Dus daar begreep ik uit, dat je zo door zou gaan.


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Rickjuh schreef:
    (...)

    Ik zie in dit topic hele andere dingen staan.

    Als jij je verhaal wel normaal kwijt kunt zonder gelijk mensen te beschuldigen of te kleineren, ben je daar hartstikke vrij in om dat te doen :)


    Natuurlijk geef ik geen andere mensen te schuld of dergelijke, ik vind het gewoon onzin dat we geband werden en er ook permanente werden uitgedeeld, aangezien Rose en Danique gewoon het zelfde deden als ons, voor ons mening uitkomen. Die topics die werden gesloten werden gesloten zonder dat de moderators een reden gaven, dus werden we dáár ook nog eens kwaad om. Maar er werd niet gescheld, niet met hoofdletters gesproken -na een aantal waarschuwingen- het enige wat we deden was onze mening uitspreken en niet meer en niet minder, dat deden de andere users -hier tel ik moderators in mee- ook, en zij krijgen geen ban ondanks ze het zelfde deden als ons zónder enige reden tot zo te reageren.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Trekvlek schreef:
    Jij vind jezelf vast heel slim.


    Nee, ik reageer nuchter en ik stop wanneer het nodig is met een discussie in plaats van er de hele tijd over door te drammen en steeds hetzelfde te herhalen.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    ROSE ZEGT: Dat Rosem-gedoe heeft hier niks mee te maken, dus kap met dat steeds te zeggen allemaal. en verder is het onze kant van het verhaal dus kap met het gezeik. Laat ons ook onze kant vertellen.(cat)


    Smiling but close to tears.

    Sommigen van jullie doen wel erg aangebrand. En idd, wees blij dat de mods niet zo streng zijn ze waren eerst strenger.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Rickjuh schreef:
    (...)

    Ik zie in jou strafblad een hele mooie goede reden staan. Dus stook geen andere users op hier, en de mods beschuldigen. Wees blij dat je weer op Q kan. Maak het dan niet gelijk weer kapot.


    Nou, met zo'n kutsfeer en die kutmentaliteit tegen de mensen die geband zijn, ben ik niet blij dat ik terug ben.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    RINGDINGDONG schreef:
    Sommigen van jullie doen wel erg aangebrand. En idd, wees blij dat de mods niet zo streng zijn ze waren eerst strenger.


    We zijn niet echt aangebrand eerder vervelend omwille van het feit dat we onze kant van het verhaal niet kwijt konden/kunnen en de users het zomaar aannemen als waar, wat de moderators zeggen.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson