• Woehoe, schijnbaar denkt iedereen dat er een fuck groot protest is geweest op quizlet. Iedereen lult er ook over of ze erbij waren, wat ik trouwens heel knap vind aangezien er helemaal geen protest was. Ik weet dat er heel veel mensen een hekel aan de mensen die ban hebben/hadden hebben, maar ik wil even zeggen dat het onterecht is. Jullie weten niet eens wat er is gebeurd en jullie kennen het verhaal maar van één kant. Wij hebben NIET gepest, NIET gereld en al helemaal NIET geprotesteerd. Ja, wij waren wel kwaad, aangezien AL onze topics zonder reden werden gesloten, maar he, vind je het heel gek dat wij daar kwaad om worden?


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    kan iemand mij heel even bij praten.3 weken op vakantie en ik kom terug en dan op eens zo'n klote sweer.Wat is er gebeurt??


    "Ignite, my love. Ignite."

    Rooftops schreef:
    (...)

    We zijn niet echt aangebrand eerder vervelend omwille van het feit dat we onze kant van het verhaal niet kwijt konden/kunnen en de users het zomaar aannemen als waar, wat de moderators zeggen.

    Maak dan een topic voor jouw/jullie kant. Het is logisch dat wij de mods geloven omdat we geen andere kant wéten.

    Breezy schreef:
    ROSE ZEGT: Dat Rosem-gedoe heeft hier niks mee te maken, dus kap met dat steeds te zeggen allemaal. en verder is het onze kant van het verhaal dus kap met het gezeik. Laat ons ook onze kant vertellen.(cat)


    Die heeft makkelijk praten. Die zit hier niet de
    ondergang van Quizlet aan te schouwen.. - aansteller -


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    MelonNoia schreef:
    (...)
    Maak dan een topic voor jouw/jullie kant. Het is logisch dat wij de mods geloven omdat we geen andere kant wéten.

    Word 'íe dan niet gesloten (cat)?


    The way we live, is the way we die

    MelonNoia schreef:
    (...)
    Maak dan een topic voor jouw/jullie kant. Het is logisch dat wij de mods geloven omdat we geen andere kant wéten.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    MelonNoia schreef:
    (...)
    Maak dan een topic voor jouw/jullie kant. Het is logisch dat wij de mods geloven omdat we geen andere kant wéten.



    Voor zover ik weet gaat dit topic daar al over. (:

    Anders voel ik me wel vrij dat de doen, mits de moderators nu beloven het niet te sluiten, enkel als ik het vraag of er erge ruzie van komt.

    [ bericht aangepast op 22 aug 2010 - 19:48 ]


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    MelonNoia schreef:
    (...)
    Maak dan een topic voor jouw/jullie kant. Het is logisch dat wij de mods geloven omdat we geen andere kant wéten.
    Idd, en nu worden ook veel discussies gestart met users die niks weten. Het zou zonde zijn als er ruzie komt.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Dropkogel schreef:
    (...)
    Word 'íe dan niet gesloten (cat)?

    Vast niet, als je gewoon doet en als er geen discussie/ruzie komt.

    pixieblack schreef:
    kan iemand mij heel even bij praten.3 weken op vakantie en ik kom terug en dan op eens zo'n klote sweer.Wat is er gebeurt??


    Een paar users hadden kritiek op de mods en gingen expres in hoofdletters typen. Iedereen die dat deed kreeg een forumban, daarna een ban de hele site. We schijnen te hebben gepest, maar niemand weet wie en wat. De bravere users zijn nu tegen de mensen die geband zijn/waren. De hele sfeer is kapot en verneukt.

    Nouja, dit is heel erg kort samengevat.

    [ bericht aangepast op 22 aug 2010 - 19:49 ]


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    amorevampiro schreef:
    (...)

    Die heeft makkelijk praten. Die zit hier niet de
    ondergang van Quizlet aan te schouwen.. - aansteller -


    Ze kan meelezen + Reageren via mij.
    dan zegt ze via mij wat ik moet zeggen en als het niet ernstig is zet ik het hier.
    dus ze aanschouwt het wel?(cat)


    Smiling but close to tears.

    Voiceless schreef:
    (...)

    Een paar users hadden kritiek op de mods en gingen expres in hoofdletters typen. Iedereen die dat deed kreeg een forumban, daarna een ban de hele site. We schijnen te hebben gepest, maar niemand weet wie en wat. De bravere users zijn nu tegen de mensen die geband zijn/waren. De hele sfeer is kapot en verneukt.

    Nouja, dit is heel erg kort samengevat.


    Dom.Wat maakt het nou uit wat die gene doet.Als bijvoorbeeld mijn beste vriendin de leraar wiskunde wegpest ga ik haar toch ook niet haten of wel soms??


    "Ignite, my love. Ignite."

    Here we goooo again. ;l


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    Repent schreef:
    Here we goooo again. ;l

    Precies.


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Repent schreef:
    Here we goooo again. ;l


    SLOAN.

    Ik ga hier maar één ding over zeggen. De feiten spreken voor zich. ;D


    A decision I will regret, until my dying breath.