• Woehoe, schijnbaar denkt iedereen dat er een fuck groot protest is geweest op quizlet. Iedereen lult er ook over of ze erbij waren, wat ik trouwens heel knap vind aangezien er helemaal geen protest was. Ik weet dat er heel veel mensen een hekel aan de mensen die ban hebben/hadden hebben, maar ik wil even zeggen dat het onterecht is. Jullie weten niet eens wat er is gebeurd en jullie kennen het verhaal maar van één kant. Wij hebben NIET gepest, NIET gereld en al helemaal NIET geprotesteerd. Ja, wij waren wel kwaad, aangezien AL onze topics zonder reden werden gesloten, maar he, vind je het heel gek dat wij daar kwaad om worden?


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Sorry, maar ik vind het nogal kinderachtig dan dat er expres met hoofdletters is getypt. Als 1 iemand het was die dat in 1 topic deed ja, dan was het nog wel grappig. Maar nu kon je wel verwachten dat de mods dat niet leuk vinden.
    En als je kritiek had op de mods, zeg het dan.

    Ja ik vind het nog steeds niet leuk voor jullie dat jullie verhaal bekend is. Dus ik wacht nog wel af, maar van dit stuk kon ik wel ff wat zeggen.


    Today will be Girl's Day party with you~

    RINGDINGDONG schreef:
    Sorry, maar ik vind het nogal kinderachtig dan dat er expres met hoofdletters is getypt. Als 1 iemand het was die dat in 1 topic deed ja, dan was het nog wel grappig. Maar nu kon je wel verwachten dat de mods dat niet leuk vinden.
    En als je kritiek had op de mods, zeg het dan.

    Ja ik vind het nog steeds niet leuk voor jullie dat jullie verhaal bekend is. Dus ik wacht nog wel af, maar van dit stuk kon ik wel ff wat zeggen.


    Ons verhaal is juist NIET bekend, meisje. (:


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    RINGDINGDONG schreef:
    Sorry, maar ik vind het nogal kinderachtig dan dat er expres met hoofdletters is getypt. Als 1 iemand het was die dat in 1 topic deed ja, dan was het nog wel grappig. Maar nu kon je wel verwachten dat de mods dat niet leuk vinden.
    En als je kritiek had op de mods, zeg het dan.

    Ja ik vind het nog steeds niet leuk voor jullie dat jullie verhaal bekend is. Dus ik wacht nog wel af, maar van dit stuk kon ik wel ff wat zeggen.


    We deden het ook maar in één topic. Het Off Topic nota bene... :')


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    heb ik wat gemist ? (krul)


    Life is a beautiful struggle

    Jellaniee schreef:
    heb ik wat gemist ? (krul)


    Niet echt. (krul)


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Rooftops schreef:
    (...)

    Ons verhaal is juist NIET bekend, meisje. (:

    Leg ons dan het hele verhaal uit? :'3


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Rooftops schreef:
    (...)

    Ons verhaal is juist NIET bekend, meisje. (:
    Oeps, daar hoorde en niet :'D


    Today will be Girl's Day party with you~

    ShadowSorrow schreef:
    (...)
    Leg ons dan het hele verhaal uit? :'3

    Hebben we de kans nooit toe gehad en we zijn pas sinds gisterenavond terug op Quizlet.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Gaan we er echt weer over beginnen? Ik weet níet wat er gebeurd is, maar ik weet wel dat er een hele discussie om is geweest, en het forum was die dagen niet echt fun..


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Iedereen zit maar te zeiken dat de 'sfeer' op Quizlet helemaal naar de klote is, maar ze blijven er toch verder op in gaan? Ben ik dan dom of is dat best 'heel slim' van die mensen? (':


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    Rooftops schreef:
    (...)
    Hebben we de kans nooit toe gehad en we zijn pas sinds gisterenavond terug op Quizlet.

    Neem de kans nu om een topic aan te maken?
    Of leg het naast je neer en laat het rusten? :'3
    Dat laatste is misschien verstandiger, want ik denk dat je jezelf er alleen maar mee hebt door je boos te maken/houden. ^^


    A decision I will regret, until my dying breath.

    ShadowSorrow schreef:
    (...)
    Neem de kans nu om een topic aan te maken?
    Of leg het naast je neer en laat het rusten? :'3
    Dat laatste is misschien verstandiger, want ik denk dat je jezelf er alleen maar mee hebt door je boos te maken/houden. ^^


    Ik ben niet meer boos, langs de ene kant begrijp ik het, maar wij willen onze kant ook kwijt, snap je? Je moet je eens in onze plaats proberen te verzetten. Wij kregen de kans niet onszelf te verdedigen.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Rooftops schreef:
    (...)

    Ik ben niet meer boos, langs de ene kant begrijp ik het, maar wij willen onze kant ook kwijt, snap je? Je moet je eens in onze plaats proberen te verzetten. Wij kregen de kans niet onszelf te verdedigen.

    Ik snap het. Maar ik interpreteerde het alsof je nog gefrustreerd was, wat ik overigens wel kan begrijpen. ^^


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Rooftops schreef:
    (...)

    Niet echt. (krul)


    oke gelukkig. (krul)


    Life is a beautiful struggle

    ikke wil verhaal weten?


    Some angels have no wings.