• Oké, dus wat ik mij afvoeg. Zitten hier ook vegetarische mensjes? Btw, ik wel. :9~


    People change like the seasons - J. Cole

    Virginity schreef:
    Is dat niet ongezond? Helemaal geen vlees eten? Mis je dan niet voedingstoffen?

    Dat is inderdaad ongezond, maarja.


    People change like the seasons - J. Cole

    Virginity schreef:
    Is dat niet ongezond? Helemaal geen vlees eten? Mis je dan niet voedingstoffen?

    Er zijn vervangende producten voor, maar die halen het niet helemaal qua voedingstoffen met vlees. Maar geheel ongezond is het niet. (':


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Vraagje,waarom ben he vegetaties? Ik vraag me altijd af waarom mensen het zijn.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Exercitus schreef:
    Vraagje,waarom ben he vegetaties? Ik vraag me altijd af waarom mensen het zijn.

    Ik ben vegetarisch omdat ik het erg vind voor die diertjes.


    People change like the seasons - J. Cole

    Complete schreef:
    (...)
    Ik ben vegetarisch omdat ik het erg vind voor die diertjes.

    Hoe ze gehouden worden? Of omdat ze gedood worden?
    Als het om het houden gaat kan je ook biologisch eten.
    Begrijp me niet verkeert ik vind het goed dat je het bent,ik vraag het me alleen af.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Exercitus schreef:
    (...)
    Hoe ze gehouden worden? Of omdat ze gedood worden?
    Als het om het houden gaat kan je ook biologisch eten.
    Begrijp me niet verkeert ik vind het goed dat je het bent,ik vraag het me alleen af.

    Ik vind het erg, dat ze mishandelt en vermoord worden, voor ons. En ik vind niet dat het kan. Ik bedoel, die diertjes leven ook gewoon zoals een mens. En dan worden die maar gewoon geslacht voor ons? Nee, ik begrijp je niet verkeerd hoor. Wat houd dat biologisch eten eigenlijk in?


    People change like the seasons - J. Cole

    Complete schreef:
    (...)
    Ik vind het erg, dat ze mishandelt en vermoord worden, voor ons. En ik vind niet dat het kan. Ik bedoel, die diertjes leven ook gewoon zoals een mens. En dan worden die maar gewoon geslacht voor ons? Nee, ik begrijp je niet verkeerd hoor. Wat houd dat biologisch eten eigenlijk in?


    Dat die diertjes minder erg geslacht worden en dat er veel mee gebruikt wordt zodat ze niet zomaar een leven van een dier verspillen?


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Ja, ik. Ik vind het niet kunnen dat wij onschuldige dieren eten die niemand iets hebben misdaan. De bio-industrie vind ik heel erg en daarom heb ik besloten om geen vlees meer te eten.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Complete schreef:
    (...)
    Ik vind het erg, dat ze mishandelt en vermoord worden, voor ons. En ik vind niet dat het kan. Ik bedoel, die diertjes leven ook gewoon zoals een mens. En dan worden die maar gewoon geslacht voor ons? Nee, ik begrijp je niet verkeerd hoor. Wat houd dat biologisch eten eigenlijk in?

    Dat ze niet mishandelt worden en genoeg ruimte hebben om te leven.
    En volgens mij ook dat ze op een vriendelijke manier worden geslacht.

    Het is toch de bedoeling dat wij vlees eten,in de natuur worden dieren ook gedood voor voedsel,vind je dat dan niet erg?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Complete schreef:
    (...)
    Ik vind het erg, dat ze mishandelt en vermoord worden, voor ons. En ik vind niet dat het kan. Ik bedoel, die diertjes leven ook gewoon zoals een mens. En dan worden die maar gewoon geslacht voor ons? Nee, ik begrijp je niet verkeerd hoor. Wat houd dat biologisch eten eigenlijk in?

    Dat de dieren vrij rondlopen. Maar dat is negen van de tien keer bullshit. Zo goed worden ze niet behandeld.


    A decision I will regret, until my dying breath.

    nope


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Exercitus schreef:
    (...)
    Dat ze niet mishandelt worden en genoeg ruimte hebben om te leven.
    En volgens mij ook dat ze op een vriendelijke manier worden geslacht.

    Het is toch de bedoeling dat wij vlees eten,in de natuur worden dieren ook gedood voor voedsel,vind je dat dan niet erg?

    HAHA, vriendelijke manier? 8D Pin door hun kop.. Ja, vriendelijk. ;D


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Exercitus schreef:
    (...)
    Dat ze niet mishandelt worden en genoeg ruimte hebben om te leven.
    En volgens mij ook dat ze op een vriendelijke manier worden geslacht.

    Het is toch de bedoeling dat wij vlees eten,in de natuur worden dieren ook gedood voor voedsel,vind je dat dan niet erg?

    Tuurlijk vind ik dat erg, maar wat ga ik er aan doen?


    People change like the seasons - J. Cole

    Voiceless schreef:
    Ja, ik. Ik vind het niet kunnen dat wij onschuldige dieren eten die niemand iets hebben misdaan. De bio-industrie vind ik heel erg en daarom heb ik besloten om geen vlees meer te eten.

    Finally iemand! Ik snap je zo hard.


    People change like the seasons - J. Cole

    Complete schreef:
    (...)
    Tuurlijk vind ik dat erg, maar wat ga ik er aan doen?

    Dat is waar,zoals ik al zei ik wil je niet aanvallen,ik probeer het alleen te begrijpen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall