• Oké, dus wat ik mij afvoeg. Zitten hier ook vegetarische mensjes? Btw, ik wel. :9~


    People change like the seasons - J. Cole

    Reassurance schreef:
    Ik niet.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik eet vegetarisch, maar als je me een hamburger aanbied, zal ik die zonder moeite opeten.

    Ik vind vegetarisch vlees (bv. Valess, of volgens een vriendin 'sojazooi') gewoon lekkerder, ofzo.


    Opgeven is geen optie.

    Ik niet, muaha. <3


    Comedy is simply a funny way of being serious.

    Ik wi da echt wel maar dat is zo moeilijk :X
    Ik eet btw sowiezo al ni veel vlees, maar ik zou eigenlijk gwn geen meer wille ete maar ik eet ook graag heel graag kip :X


    Stop wishing, Start doing..

    Nee, ik niet.
    Ik vind het super zielig voor die dieren, maar daar denk je gewoon niet bij na als je dat vlees eenmaal eet. Je denkt niet: Ow, er ligt een varken op mijn bord. Mijn moeder koopt meestal wel biologisch vlees. Dat het dier een beter leven heeft gehad. Maar vegetarisch, nee.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik wil er één worden, maar heb niet echt de moed.
    Grotendeels omdat mijn moeder het ronduit belachelijk zou vinden en me gewoon zou zeggen dat ik niet zo stom moet doen en gewoon mijn vlees moet opeten.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Ik heb geprobeerd om vega te worden.
    Maar ik kan het vlees gewoon niet weerstaan. :9~


    @monsterrrr.

    Ik eet geen vlees, enkel dunne worstjes en frikadelletjes. Ghahah._O_


    Some people make the world special just by being in it

    Virginity schreef:
    Is dat niet ongezond? Helemaal geen vlees eten? Mis je dan niet voedingstoffen?

    Er bestaan vervangproducten, toch?


    Some people make the world special just by being in it

    Ik vind het wel erg voor die beestjes, maar ik vind het zo lekker! :c
    En er zitten stoffen in die ons lichaam nodig heeft! (A) -ik klink als een zeurende bioloog :'d-


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    ik ben ook vegetariër en mijn moeder hoopte dat ik het de eerste week al opgaf mooi niet dus :Y)

    Nee, is nog nooit in me opgekomen ook.


    Tell me how do my Leftovers taste.

    Neen; maar ik eet bijna nooit gewoon vlees. Als ik het eet eet ik kip. Het lekkerste is toch lekker vis hah ;d


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    ik zit er over te denken om vergatiër te worden maar ik lust bijna geen groente dus ik ben bang dat het heel ongezond zou worden


    "Ignite, my love. Ignite."

    sorry
    niet deze persoon ^^
    ik hou te veel van vlees ^^


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.