• Oké, dus wat ik mij afvoeg. Zitten hier ook vegetarische mensjes? Btw, ik wel. :9~


    People change like the seasons - J. Cole

    Kikkeli schreef:
    Nooit van mijn leven word ik vegetarisch D: Ik eet juist meer vlees omdat ik groen voedsel gewoon, ew vind.


    Sometimes, you need to step outside, get some fresh air, and remind yourself of who you are and who you want to be.[

    Ik kan niet zo goed zonder vlees ^^.


    Get back motherfuckerz'

    Mijn zus is vegetarisch en daarom eet ik ook regelmatig vega-vlees :Y)


    Second star on the right and straight on till morning

    Echt niet -ruikt een lekkere braadworst-


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik eet vlees, maar wel biologisch (nerd)

    Stripe schreef:
    Niet meer. 8D


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Nah, ik vind het een beetje onzin. Leuk voor de mensen die geloven dat ze echt wat kunnen veranderen, maar het zal nooit lukken. Tenzij iedere vlees liefhebber vlees gaat eten van gelukkige dieren.


    Today will be Girl's Day party with you~

    ik zou het wel willen maar mijn ouders zijn bang voor een ijzer te kort en bloedarmoede. -_-


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    Als ik kijk naar van die zielige documentaires op TV, zou ik het wel willen. Maar vlees vind ik gewoon té lekker. :'3


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Reassurance schreef:
    Ik niet.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Heb één week vegatarisch gegeten samen met m'n vriendin, want zij wilde het wel 's uitproberen, dus ik ging met haar mee doen,
    7 dagen waren voorbij:
    'LILIAN, WIJ GAAN EEN FRIKANDEL KOPEN!' gilde ze me toe x)

    [ bericht aangepast op 29 aug 2010 - 12:33 ]


    wth.

    Kikkeli schreef:
    Nooit van mijn leven word ik vegetarisch D: Ik eet juist meer vlees omdat ik groen voedsel gewoon, ew vind.

    [ bericht aangepast op 29 aug 2010 - 12:35 ]

    was..
    maar ik wil het wel weer, alleen mijn ouders vinden het onzin:|


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Ik ben sinds mijn 4e vlees en visvrij. :D


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Ik eet amper vlees, maar omdat ik nog thuis woon ben ik verplicht om nog vlees te eten.
    Mijn ouders zien het namelijk niet zitten om nog eens extra te koken, en vinden het volgens mij ook allemaal dom. Later wil ik niet vegetarisch worden, maar gewoon veel meer minderen met vlees en vis te eten... Ik vind het namelijk niet zo lekker en vind het echt zonde om de dieren te kweken en daarna te slachten voor te eten...


    We could Be the talk across the Town. ♥