• Oké, dus wat ik mij afvoeg. Zitten hier ook vegetarische mensjes? Btw, ik wel. :9~


    People change like the seasons - J. Cole

    Ik niet. Mijn vriendin is het wel al 3 of 4 jaar en toen ben ik het ook eens 3 maanden geweest. Maar neehoor, niks voor mij. Vlees is veel te lekker.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Nee, want zo gaat het in het leven. Roofdieren doen het ook en dat we vinden we toch ook niet zielig? Dan zeggen we toch ook van; Ja zo gaat het. Nou dat is ook zo. Leeuwen eten hertjes en mensen eten koetjes. Dat is altijd al zo geweest en dat zal altijd zo blijven. =]

    -Wow. Onzin. ;'D-


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Reassurance schreef:
    Ik niet.


    You can't fly unless you let yourself fall.

    Ik ben geen vegetariër, maar we kopen wel altijd biologisch voedsel, dat vind ik opzich ook al best goed. Ik zou niet vegetariër kunnen worden, ik vind vlees gewoon mega-lekker. We eten weleens vegetarisch, dat vind mijn vader beter, want hij is helemaal eko-gek, dat vind ik dus niet zo erg.


    Oops! Did my sarcasm hurt your feelings? Get over it.

    ik ben een vegetarier :)


    I'm dreaming my end till I'm living it

    Scandal schreef:
    Ik eet amper vlees, maar ik zal nooit vegetariër worden. =)


    Change, the only good thing in this world.

    Nee, vind ik onzin. Zo is de natuur nou eenmaal.


    To live would be an awfully big adventure

    Ik ben geen vegetariër, maar probeer als ik in de supermarkt sta wel rekening te houden met dieren (biologisch vlees, biologische eieren etc.). Ik heb er wel een tijdje over nagedacht om vegetariër te worden, maar ik zou echt bepaalde voedingsstoffen uit vlees missen.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ik ben verslaafd aan vlees, dus ik zou het nooit kunnen worden ;3


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Jaa! Ik ik ik ik!


    Pop ate my heart.

    Mag pas van mijn ouders als ik 18 ben T.T
    tot die tijd kopen ze geen vleesvervangers etc.
    maar ik probeer wel zo weinig mogelijk 8D

    Vegetariër!!!!:)


    when you lost it all, thats when you finally realise that life is beautiful,,,#nikkisixx

    Stripe schreef:
    (...)
    Well, excuse me. Maar mensen die geen vlees, maar wel vis eten zijn ook geen vegetariërs.
    Als je vegetarisch bent houdt dat in dat je geen vlees, vis, schaaldieren, gevogelte en insecten eet.


    jawel ik eet geen geen vlees ma wel vis ma der zyn verschillende soorte vegetarisch, he dus mense die geen vlees ete ma wel vis zyn ook vegetarisch:)

    [ bericht aangepast op 29 aug 2010 - 14:55 ]


    Don't think negative, just think happy ^_^

    ik ben al 2 jaar vegetarisch :D


    Don't think negative, just think happy ^_^

    Ik ben vegetarisch.

    Tuurlijk krijg je sommige voedingsmiddelen niet binnen als je geen vlees eet, daarom is het belangrijk om veel volkoren producten te eten waaruit je weer andere belangrijke voedingsmiddelen uit haalt.
    that's my way of living ;]


    Being a nurse is more than a job, it's a way of life