• Oké, dus wat ik mij afvoeg. Zitten hier ook vegetarische mensjes? Btw, ik wel. :9~


    People change like the seasons - J. Cole

    Sardonyx schreef:
    (...)
    Omdat vegetariërs helemaal geen dieren eten, en als je vis eet, eet je een dier en ben je dus geen vegetariër;)


    Ja dan ben je nogsteeds een vegetarier.
    Ik ben dus een vegetarier die alleen vis eet zoiets noem je een Pescovegetarier [:


    Je mpp moeder swaa

    Ik niet :o


    Joy is not in Things, it is in us.

    Er zijn verschillende soorten vegetariërs:

    Semi-vegetarisme
    Is een vorm van vegetarisme waarbij men wel eieren, kip en vlees eet, maar geen rood vlees.

    Pesco-vegetarisme
    Is een vorm van vegetarisme waarbij men zowel zuivelproducten, eieren en vis eet, maar verder geen andere dierlijke producten.

    Lacto-ovo vegetarisme
    Is een vorm van vegetarisme waarbij men zowel melkproducten als eieren gebruikt.

    Lacto- vegetarisme
    Is een vorm van vegetarisme waarbij men wel melkproducten, maar geen eieren gebruikt.

    Veganisme
    De vorm van veganisme waarbij men geen enkele vorm van dierlijk voedsel eet (uit solidariteit met het dier wordt meestal ook geen leer e.d. gedragen).

    Fruitisme
    Fruitisme is de meest extreme vorm van vegetarisme.
    Fruitariërs respecteren niet alleen het leven van dieren, maar ook van bomen en planten.
    Daarom eten ze (in het meest extreme geval) slechts fruit en noten, omdat de boom of plant daarbij in leven blijft en fruit en noten zijn bedoeld als voedsel.

    [ bericht aangepast op 5 sep 2010 - 11:59 ]


    Je mpp moeder swaa

    Als ik ook geen vlees meer eet, verga ik. Ik heb een hekel aan groente, dusja. (krul)


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Ik ben geen vegetariër, maar zou het op zich wel graag willen worden, omdat ik het eigenljk ook onnodig vindt dat een dier wordt geslacht voor ons, en dan ook nog eens op een vreselijke manier. En omdat ik vindt dat een dier eigenlijk gelijk staat aan een mens, zo doden dieren bijv. alleen omdat het nodig is. De mens doet dat niet....

    Alleen mijn probleem: Ik ben een heel moeilijke eter...
    Ik lust heel weinig en vaak is het vlees het enige dat ik echt lust...

    Hoe ga ik dat dan doen als ik vegetarisch wordt?


    You're late for tea!! Tik tok tik tok..Time's tikking

    Ik niet, ik kan niet leven zonder vlees :'3

    Ik niet.
    Hoewel ik wel zou willen maar ik weet dat ik dat toch niet nakom.


    Don't dream your life, but live your dream!

    Nee, vlees is te lekker daarvoor.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Islander schreef:
    Nee, vlees is te lekker daarvoor.


    Me so good.

    Je kunt niet vegatarisch zijn, je kunt wel vegatariër zijn.

    Ik ben iets tussen vegetariër en Pesco-vegetariër, ik eet ook geen schaaldieren en zo, maar ik moet van mijn moeder dus nog visticks eten, aangezien mijn vader en zus Pesco-vegetariërs zijn. Andere vis moeten ze me ook niet onder mijn neus zetten(6).


    No me digas qué tengo que hacer

    nope, ik kan niet zonder vlees:P


    The time when the eyelids close and the warmth fades, I am beside you..

    Nee, ik ben geen vegetariër omdat ik vlees gewoon té lekker en te gezond vind om het te weigeren. (Ik hou niet van vis) en die Soja-dingen vind ik écht geen vlees en ik weiger dat ook te eten dus: nee dankje(:
    Ik heb persoonlijk echt niks tegen vegetariërs hoor, alleen zelf zou ik het écht niet kunnen.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Jaaa! Hier!! (yeah)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Not me, ik kan echt niet zonder vlees, ik vind het heerlijk. Maar ik vind het zielig hoe de dieren worden geslacht, en daarom zou ik best vegetarisch willen worden, maar ik denk dat je ook de stoffen die in het vlees zitten nodig hebt.


    live the life you love