• Oké, dus wat ik mij afvoeg. Zitten hier ook vegetarische mensjes? Btw, ik wel. :9~


    People change like the seasons - J. Cole

    vanaf ik alleen woon , en zelf mijn eten bepaald ban ik zo veel mogelijk het vlees van mijn menu.

    Het vegetarisch 'vlees' die me zus heeft liggen smaakt echt niet zo slecht als vele mensen beweren


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    ik wel...

    Ik ben het niet.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Niet helemaal, ik noem het zelf flexitariër =P
    Ik eet geen vlees meer alleen een paar keer als mijn ouders willen dat ik toch een beetje vlees eet, maar dat is echt niet veel en vis eet ik ook nog af en toe als het moet maar anders eet ik geen vlees.


    But love's a malady without cure

    mijn vader kan niet goed tegen vlees, dat komt doordat er veel rotzooi en alles ingespoten word. dus wij eten veel vegatarisch :)

    Ik ben al mijn hele leven vega. Ik mis het dus ook niet. Ik zou ook nooit vlees willen eten. De reden dat is geen vlees eet is eigenlijk heel simpel; ik vind het onnodig en het is beter voor het milieu.


    Let er niet op ik ben verliefd op dit teken: :P

    Nee, ik heb wel heel veel respect voor vegetarische mensen en als iemand zegt 'Ik ben vega!', dan moedig ik diegene ook enorm aan.


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    ik :Y)


    We're hiding behind skin that's too tough

    Ik ben het ooit geweest voor één dag omdat de hond van mijn oma een hertje had doodgebeten, maar 's avonds gingen we gehaktballen eten en toen was ik het niet meer. x)


    It's time to be happy again.

    ik ben niet vegetarisch, maar m'n moeder wel. dus daarom eet ik niet heel vaak vlees...


    Even a white rose has a black shadow.

    Ik wel (':


    Life is all about having a good time.

    ik niet en ik zou het ook nooit kunnen. vlees is gewoon veel te lekker! xD
    en trouwens vind ik het een beetje vreemd dat mensen en zielig vinden om dieren te eten, want dat doen zo veel andere dieren toch ook? of is dat dan weer niet zielig. wat ik wel belangrijk vind is dat het dier dat ik eet een beetje goed leven heeft gehad en niet in een hokje is gepropt waarin hij zijn kont nog niet eens kan draaien. DAT is zielig.


    The time you enjoy wasting is not wasted time.

    jaaaa
    ik wel
    xxx

    RoyalBlood schreef:
    Niet helemaal, ik noem het zelf flexitariër =P
    Ik eet geen vlees meer alleen een paar keer als mijn ouders willen dat ik toch een beetje vlees eet, maar dat is echt niet veel en vis eet ik ook nog af en toe als het moet maar anders eet ik geen vlees.


    Yeey voor flexitariërs! Ik heb ook een paar vrienden die het zijn, en dit lijkt me nog het beste. Om gezond te leven heb je twee keer per week vlees 'nodig', niet meer dan dat. Als je dit doet moet je niet zoals vegetariërs beginnen opletten of je alles binnen krijgt, want hiermee heb je genoeg. En sterk minderen is dan ook weer goed voor het milieu.
    Dit raad ik aan voor mensen die geen vlees kunnen missen, maar wel willen helpen =)


    I ain't good lookin', but I'm someone's child.

    Ik ben hindoe, dus met de hindoestaanse feesten ben ik vegetarisch en anderen dagen gwn vlees ;p