• Bij ons op school, ik was vanmorgen te laat. Boeiend eerste schooldag, en je krijgt nooit echt een briefje dan. Dus de bel ging, en ik liep over het schoolplein. En dan zie je dus alle 1e klassers rennen over het schoolplein, naar de deur toe. Terwijl ze toch al te laat zijn, ook zijn ze 10 minuten te vroeg bij hun lokaal, in de grote pauze. But okay.
    Het is altijd zeer leuk om te zien :3(nerd)


    SLOAN.

    Haha bange wuppen zijn grappig.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    In onze school zit de eerste graad afgezonderd van de tweede en derde graad, dus jammer genoeg heb ik geen zicht op de rennende groentjes.


    If we had not a soul, music would have created it.

    De kleintjes zijn altijd leuk om te zien (nerd)


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Paintbrush schreef:
    Bij ons op school, ik was vanmorgen te laat. Boeiend eerste schooldag, en je krijgt nooit echt een briefje dan. Dus de bel ging, en ik liep over het schoolplein. En dan zie je dus alle 1e klassers rennen over het schoolplein, naar de deur toe. Terwijl ze toch al te laat zijn, ook zijn ze 10 minuten te vroeg bij hun lokaal, in de grote pauze. But okay.
    Het is altijd zeer leuk om te zien :3(nerd)

    Blijft mooi, zelfs na 5 jaar :')

    Die eerste jaartjes toch.


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Haha.
    Ik heb een haat aan onze eerste jaartjes.
    Ze voelen zich direct koning.
    Oké, nee.
    De eerste week zijn ze doodsbang van je, en daarna proberen ze stoer te doen.
    Je kent dat wel.(krul)

    [ bericht aangepast op 1 sep 2010 - 15:10 ]


    effort never betrays you

    Haha dat mis ik echt :Y)
    Hier gedragen ze zich helemaal niet als 1e klassers...

    Laat die kinderen toch, jij wist ook niet beter (krul)


    -

    Bij ons staan ze allemaal op een kluitje ergens in de hoek van de speelplaats en ze hebben allemaal hun gsm vast, zodat het lijkt alsof ze iets te doen hebben. En als de bel gaat worden ze allemaal gedumpt in onze refter en dan zie je die echt zo kijken van; 'Wat moet ik doeeeen? ):'


    All was well.

    Al die kleine wezentjes in een lange lint door de kantine. Zo grappig om te zien :'D
    Vandaag liep ik van de A3 (3e verdieping) naar beneden, want we hadden pauze. Lopen er opeens 50 midgets tégen de stroming in -niet slim als je bedenkt dat op de A3 alle 4e, 5e en 6e klassers zitten-. Zo'n klein jochie: 'Ja, moet je horen, -zegt naam-, dit gaat zo niet werken.' Bleef hij zo op de A1 staan XD


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik ben eerste jaar(krul)

    Haha ja!
    De bel gaat, en WOESH alle eersteklassers rennen naar hun lokaal. Meestal blijf ik nog eventjes zitten, en alsnog ben ik altijd optijd haha. (':


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Eerstejaars ook.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Ik heb ze vandaag niet echt gezien, op dat jochie na dat ik al na 5 minuten omver liep in de fietsenstalling ;x.


    I am an idiot, I move.

    Vorig jaar vielen ze nog wel mee, maar we hebben dit jaar gewoon 400[!] brugklassers!
    Man, dat is gewoon niet leuk meer ;o.
    Het valt me trouwens wel op dat ze steeds kleiner worden :P


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind