• Bij ons op school, ik was vanmorgen te laat. Boeiend eerste schooldag, en je krijgt nooit echt een briefje dan. Dus de bel ging, en ik liep over het schoolplein. En dan zie je dus alle 1e klassers rennen over het schoolplein, naar de deur toe. Terwijl ze toch al te laat zijn, ook zijn ze 10 minuten te vroeg bij hun lokaal, in de grote pauze. But okay.
    Het is altijd zeer leuk om te zien :3(nerd)


    SLOAN.

    MissYou schreef:
    Ik ben eerste jaar(krul)


    .

    Ik ben nu 2e jaars voor de 2e keer (blijven zitten wegens problemen thuis).
    En ik vind eht geweldig om die bruggers rond te zien renne met een gezicht van ''HELP waar moet ik heen? Wie zijn die kinderen? Is de bel al gegaan''?
    Ik loop echt super ontspanne naar me lokaal en die bruggers rennen echt.


    behind very angel is a demon

    Dit jaar kan ik ze niet zien omdat ik naar het senior gebouw moet, meh. Ik wil ze zien rennen op de 1e schooldag haha.


    I live for the applause, you will die for it.

    Oh ja, heerlijk is dat :]

    Op mijn school is het nog beter: we hoeven geen briefjes te halen.

    [ bericht aangepast op 1 sep 2010 - 19:39 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Wij hebben 100 bruggers meer dan vorig jaar. Bah, ze nemen de hele school over met hun irritante geschreeuw en enorme tassen.. ):


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Oh, vooral de jongens zijn erg. De jongens die op de basisschool populair waren en meteen met een kliekje samensmelten en stoer rond gaan lopen. Alsof de koning zijn.


    make cake, not war

    hahahah ja dat ken ik. Al ben ik zelf weer een soort bruggertje en zo voel ik me soms ook (nerd)


    There are several things that I have been doing wrong.

    Cloudburst schreef:
    In onze school zit de eerste graad afgezonderd van de tweede en derde graad, dus jammer genoeg heb ik geen zicht op de rennende groentjes.

    Haha geweldig om te zien is dat :3


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.