• AMSTERDAM - Een meisje dat zich heeft laten filmen terwijl ze een aantal jonge hondjes in een snelstromende rivier gooide, is geïdentificeerd en in Bosnië aangehouden.
    Dat melden verschillende media vrijdag. Het filmpje circuleert sinds enkele dagen op internet en leidde tot veel verontwaardigde reacties. Anonieme gebruikers van het bekende internetforum 4chan - die eerder de identiteit achterhaalden van een vrouw die een kat in een vuilcontainer gooide - openden een klopjacht op het meisje, en de Amerikaanse regisseur Michael Bay (Transformers) loofde een beloning uit van 50.000 dollar voor wie het meisje zou aangeven.

    Aan de hand van tips van plaatselijke dierenrechtenorganisaties heeft de politie in de Bosnische stad Bugojno het meisje opgespoord en aangehouden. Ook haar broer, die de camera zou hebben bediend, werd opgepakt. Later deze week worden haar ouders verhoord.

    Het tienermeisje kan - als ze schuldig wordt bevonden aan dierenmishandeling - een boete krijgen die kan oplopen tot vijfduizend euro.

    Het gewraakte filmpje is hier te zien (schokkende beelden)



    IK WAARSCHUW, NIET KIJKEN ALS JE WEET DAT JE ER NIET TEGEN KAN!!

    Bron

    [ bericht aangepast op 4 sep 2010 - 12:57 ]

    Veel zeggen dat ze verzopen moet worden misschien moet ze eerder een dieren verbod hebben. Dus nooit meer aan dieren komen. Wat achterlijk net zoiets als die vrouw!

    5000 euro.. dat is NIKS.
    Ze moet fckin' levenslang cel krijgen die bitch. En dan geen eten, drinken of whatev.


    I live for the applause, you will die for it.

    Kikkeli schreef:
    5000 euro.. dat is NIKS.
    Ze moet fckin' levenslang cel krijgen die bitch. En dan geen eten, drinken of whatev.

    Go Sem_O_

    [ bericht aangepast op 4 sep 2010 - 14:53 ]

    Ecstasy schreef:
    Wtf? 5000 euro boete? Dan komt ze er nog veel te goed mee weg ook. Ze zouden stenen aan haar benen moeten hangen en haar vervolgens in die rivier moeten gooien.


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Vengeance schreef:
    O ... mijn ... god!
    Zulke mensen ... maken mij zó ongezond WOEST!
    Echt ik zou haar vermoorden! En nee ik maak GEEN grapje, ik zou haar ECHT vermoorden als ik zoiets zou zien!
    Gadverdamme wat een eng kankerwijf zeg!
    Precies wat ik wilde zeggen!


    I live for the applause, you will die for it.

    ik kijk het filmpje niet, kan er echt niet tegen.
    maar echt een boete!
    kom op hey! gooi haar in een isoleercel die heel langzaam volloopt met water(duivel)(6)


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Cornflakes schreef:
    gerechtigheid!


    Only losers can act the way you do

    Hoe oud is dat wijf eigenlijk?


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Vijfduizend euro is niks integenstelling wat ze die beestjes heeft aangedaan! In zo'n situatie's ben ik van het principe : "Oog om oog, tand om tand."
    Haar laten voelen, wat ze die beestjes heeft aangedaan. Eens kijken of ze het leuk vind!
    Een paar jaar celstraf zou ook niet mis staan bij dit, vind ik.


    'Time you enjoy wasting, is not wasted.' - John Lennon

    Chamassa schreef:

    kom op hey! gooi haar in een isoleercel die heel langzaam volloopt met water(duivel)(6)


    Dit vind ik ook nog een leuk idee. ;D

    [ bericht aangepast op 4 sep 2010 - 15:29 ]


    'Time you enjoy wasting, is not wasted.' - John Lennon

    The power of christ compels you!

    Neen, serieus, 5000 euro boete? Watte.. Ik zou haar meteen in de jeugdgevangenis dumpen, neh? In ieder geval een zwaardere straf.


    All this dampness is damp.

    Ecstasy schreef:
    Wtf? 5000 euro boete? Dan komt ze er nog veel te goed mee weg ook. Ze zouden stenen aan haar benen moeten hangen en haar vervolgens in die rivier moeten gooien.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Chamassa schreef:
    ik kijk het filmpje niet, kan er echt niet tegen.
    maar echt een boete!
    kom op hey! gooi haar in een isoleercel die heel langzaam volloopt met water(duivel)(6)

    Omg, de perfecte straf voor dat viswijf!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Bro schreef:
    Ik verzuip haar straks nog in die rivier, viswijf.

    EA schreef:
    wtf. €5.OOO is nog niks.
    Maar ik ben zooooo blij dat ze is aangehouden!

    Indeed.


    A decision I will regret, until my dying breath.