• AMSTERDAM - Een meisje dat zich heeft laten filmen terwijl ze een aantal jonge hondjes in een snelstromende rivier gooide, is geïdentificeerd en in Bosnië aangehouden.
    Dat melden verschillende media vrijdag. Het filmpje circuleert sinds enkele dagen op internet en leidde tot veel verontwaardigde reacties. Anonieme gebruikers van het bekende internetforum 4chan - die eerder de identiteit achterhaalden van een vrouw die een kat in een vuilcontainer gooide - openden een klopjacht op het meisje, en de Amerikaanse regisseur Michael Bay (Transformers) loofde een beloning uit van 50.000 dollar voor wie het meisje zou aangeven.

    Aan de hand van tips van plaatselijke dierenrechtenorganisaties heeft de politie in de Bosnische stad Bugojno het meisje opgespoord en aangehouden. Ook haar broer, die de camera zou hebben bediend, werd opgepakt. Later deze week worden haar ouders verhoord.

    Het tienermeisje kan - als ze schuldig wordt bevonden aan dierenmishandeling - een boete krijgen die kan oplopen tot vijfduizend euro.

    Het gewraakte filmpje is hier te zien (schokkende beelden)



    IK WAARSCHUW, NIET KIJKEN ALS JE WEET DAT JE ER NIET TEGEN KAN!!

    Bron

    [ bericht aangepast op 4 sep 2010 - 12:57 ]

    Ik vind het erg dat er geen gevangenisstraf staat op het mishandelen van dieren en dat dat kutwijf maar 5.000 euro MAXIMUM moet betalen. Ze zou moeten branden in de hel, maar dan nog: gerechtigheid geschiedde (cat)


    All was well.

    Wat een kutwijf! Ik moet het echt even zeggen.


    it's so empty living behind these castle walls

    5000 euro boete, wat een schande!

    Ik zou eerder 5000 duizend euro per puppy doen. Maar ik kan gewoon niet geloven dat kinderen zo jong al zo ziek kunnen zijn.


    I love you

    Ik zag het al een paar keer op tumblr, het is echt erg :( en die 5000 euro boete is echt veel te weinig. Ze hadden beter haar in die rivier kunnen gooien...


    There are several things that I have been doing wrong.

    5000 euro is echt te weinig voor zoiets. ze moeten haar toch echt minimaal celstraf geven vind ik!
    :@


    Even a white rose has a black shadow.

    €5000,- Is niet genoeg. Zij moet hetzelfde lot ondergaan als die arme puppies.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    boete? neeman, zij moet echt naar de gevangenis. Gooi haar in de rivier ofzo, wat zij deed is echt niet normaal ):


    all I want for christmas is a girlfriend

    SpaceRocker schreef:
    Niks boete, verzuip haar!!!

    Mee eens.
    Geen medelijden hebben met dat onkruid.


    Let the Night embrace you

    O mijn gooood!
    Dit gaat veeeeel te ver. En 5000 euro is nog niets.. Wat een teringwijf.


    Tell me how do my Leftovers taste.

    Spoort ze wel?
    Niks boete, ze moet de cel in. Gestoord kreng dat ze is.


    Never wait for perfection, just make it.

    Vengeance schreef:
    (...)

    Geloof me... laat zulke mensen maar aan mij over en een koud hokje is er niks bij. Wat dieren betreft ben ik erger dan de duivel zelf.
    Als mensen ze niet mogen of willen prima, maar blijf er met je teringfikken van af.
    Echt, de dood die ze van mij zou krijgen is véle malen erger. En wordt netjes keer op keer herhaalt in de hel voor d'r.

    In de cel krijgt zo'n wijffie namelijk hooguit een paar maanden. Wat ze van mij zou krijgen is levenslang en ook na de dood nog blijvend.


    Ik doe met je mee.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Kunnen ze haar niet gewoon levenslang geven? Hoe gestoord kun je zijn.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Ik wil haar grootste droom uit laten komen, die dan totaal verpesten, springen op haar geluk, en haar laten lijden totdat de wereld vergaat. En dan gooi ik haar in de rivier.

    Oké dat gaat misschien nogal te ver, maar komop, die puppies zijn dood gegaan. Dat is veel meer dan een stomme boete waard.


    all I want for christmas is a girlfriend

    Uiteraard is het afschuwelijk wat zij gedaan heeft. Maar ergens vind ik het vreemd dat zij een straf krijgt. Ze is toch minderjarig (want ik zie nergens haar leeftijd, maar ze wordt omschreven als 'een meisje', dus ik veronderstel dat ze de achttien jaar nog niet voorbij is), dus vind ik dat de fout in de opvoeding ligt en haar ouders een straf moeten hebben. Oké, dit klinkt wel raar, maar dat is toch mijn redenering.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Ze moesten haar in een rivier gooien, en hopen dat ze verdrinkt dat kreng.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.