• AMSTERDAM - Een meisje dat zich heeft laten filmen terwijl ze een aantal jonge hondjes in een snelstromende rivier gooide, is geïdentificeerd en in Bosnië aangehouden.
    Dat melden verschillende media vrijdag. Het filmpje circuleert sinds enkele dagen op internet en leidde tot veel verontwaardigde reacties. Anonieme gebruikers van het bekende internetforum 4chan - die eerder de identiteit achterhaalden van een vrouw die een kat in een vuilcontainer gooide - openden een klopjacht op het meisje, en de Amerikaanse regisseur Michael Bay (Transformers) loofde een beloning uit van 50.000 dollar voor wie het meisje zou aangeven.

    Aan de hand van tips van plaatselijke dierenrechtenorganisaties heeft de politie in de Bosnische stad Bugojno het meisje opgespoord en aangehouden. Ook haar broer, die de camera zou hebben bediend, werd opgepakt. Later deze week worden haar ouders verhoord.

    Het tienermeisje kan - als ze schuldig wordt bevonden aan dierenmishandeling - een boete krijgen die kan oplopen tot vijfduizend euro.

    Het gewraakte filmpje is hier te zien (schokkende beelden)



    IK WAARSCHUW, NIET KIJKEN ALS JE WEET DAT JE ER NIET TEGEN KAN!!

    Bron

    [ bericht aangepast op 4 sep 2010 - 12:57 ]

    O ... mijn ... god!
    Zulke mensen ... maken mij zó ongezond WOEST!
    Echt ik zou haar vermoorden! En nee ik maak GEEN grapje, ik zou haar ECHT vermoorden als ik zoiets zou zien!
    Gadverdamme wat een eng kankerwijf zeg!


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Ik ga dat filmpje maar niet kijken. Ik zit al met tranen in m'n ogen van alleen het verhaal al. Als ik ergens niet tegen kan, is het dierenmishandeling. Serieus, hier kan ik zo pissed off van worden.

    P.s. Ik vind dat ze haar gewoon in een jeugdgevangenis of internaat of iets dergelijks moeten stoppen. Tiener of niet, 5000 euro boete is gewoon geen passende straf voor zo'n misdaad.

    [ bericht aangepast op 4 sep 2010 - 13:25 ]


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Maunier schreef:
    5000 euro boete?
    Celstraf voor dat kreng!


    We're hiding behind skin that's too tough

    Niks gevangenis. Dood aan zulke mensen.
    In sommige landen (en vroeger hier ook) is het 'normaal' om van ongewenste puppy's af te komen, maar het filmen en bij elke keer gooien "WOEI!" roepen verdient in mijn ogen een ernstige marteldood!


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Vengeance schreef:
    Niks gevangenis. Dood aan zulke mensen.
    In sommige landen (en vroeger hier ook) is het 'normaal' om van ongewenste puppy's af te komen, maar het filmen en bij elke keer gooien "WOEI!" roepen verdient in mijn ogen een ernstige marteldood!

    Ik vind juist dat ze d'r levenslang in een koud klein hok moeten stoppen en laten leven op water en brood. Doodstraf is te kort en niet pijnlijk genoeg voor mij (:


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    In America krijg je 1000 euro per dier en kun je een celstraf tot 5 jaar krijgen..


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    EA schreef:
    wtf. €5.OOO is nog niks.
    Maar ik ben zooooo blij dat je is aangehouden!


    effort never betrays you

    EA schreef:
    wtf. €5.OOO is nog niks.
    Maar ik ben zooooo blij dat je is aangehouden!


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Eerlijk gezegd vind ik dat je zo'n persoon in behandeling moet nemen. Ik bedoel, als je al zo wreed met dieren omgaat, is het in mijn ogen nog maar een kleine stap om straks ook zo tegen mensen te doen.


    Ik zie er geen kruidnoot meer in.

    2Nurd schreef:
    (...)
    Ik vind juist dat ze d'r levenslang in een koud klein hok moeten stoppen en laten leven op water en brood. Doodstraf is te kort en niet pijnlijk genoeg voor mij (:


    Geloof me... laat zulke mensen maar aan mij over en een koud hokje is er niks bij. Wat dieren betreft ben ik erger dan de duivel zelf.
    Als mensen ze niet mogen of willen prima, maar blijf er met je teringfikken van af.
    Echt, de dood die ze van mij zou krijgen is véle malen erger. En wordt netjes keer op keer herhaalt in de hel voor d'r.

    In de cel krijgt zo'n wijffie namelijk hooguit een paar maanden. Wat ze van mij zou krijgen is levenslang en ook na de dood nog blijvend.

    [ bericht aangepast op 4 sep 2010 - 13:47 ]


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Dat kind heeft gewoon geen geweten..


    "I shut my eyes in order to see.'

    Cornflakes schreef:
    gerechtigheid!


    #WWED - What Would Emma Do?

    Ecstasy schreef:
    Wtf? 5000 euro boete? Dan komt ze er nog veel te goed mee weg ook. Ze zouden stenen aan haar benen moeten hangen en haar vervolgens in die rivier moeten gooien.


    ja, precies! god wat is dat kind toch.. aargh, ik weet het niet eens. ik haat haar verschrikkelijk.


    It's time to be happy again.

    Werd tijd. Was zo'n erg filmpje.
    Laat hen maar boeten, dan zullen ze het zo snel niet meer doen.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Jonge ze moeten haar in een gevangenis dumpen.. Zoiets doe je toch niet


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."