• AMSTERDAM - Een meisje dat zich heeft laten filmen terwijl ze een aantal jonge hondjes in een snelstromende rivier gooide, is geïdentificeerd en in Bosnië aangehouden.
    Dat melden verschillende media vrijdag. Het filmpje circuleert sinds enkele dagen op internet en leidde tot veel verontwaardigde reacties. Anonieme gebruikers van het bekende internetforum 4chan - die eerder de identiteit achterhaalden van een vrouw die een kat in een vuilcontainer gooide - openden een klopjacht op het meisje, en de Amerikaanse regisseur Michael Bay (Transformers) loofde een beloning uit van 50.000 dollar voor wie het meisje zou aangeven.

    Aan de hand van tips van plaatselijke dierenrechtenorganisaties heeft de politie in de Bosnische stad Bugojno het meisje opgespoord en aangehouden. Ook haar broer, die de camera zou hebben bediend, werd opgepakt. Later deze week worden haar ouders verhoord.

    Het tienermeisje kan - als ze schuldig wordt bevonden aan dierenmishandeling - een boete krijgen die kan oplopen tot vijfduizend euro.

    Het gewraakte filmpje is hier te zien (schokkende beelden)



    IK WAARSCHUW, NIET KIJKEN ALS JE WEET DAT JE ER NIET TEGEN KAN!!

    Bron

    [ bericht aangepast op 4 sep 2010 - 12:57 ]

    MaakGeloof schreef:
    Ik ga het niet kijken, kan echt niet tegen dierenmishandeling ): Maar goed dat ze is aangehouden!

    Why is dit weer de lucht in gegooid?


    No growth of the heart is ever a waste

    Animations schreef:
    wtf. €5.OOO is nog niks.
    Maar ik ben zooooo blij dat ze is aangehouden!

    Wacht even, begrijp ik het goed, ze moet boete betalen als ze schuldig wordt gevonden aan dierenmishandeling, maar ligt het aan mij of zou de straf niet hoger moeten zijn, ik vind het namelijk wel erg mild. Zeker omdat ze een tiener is


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Dit is al van een jaar terug.. hoezo is dit weer omhoog geschopt 8D


    -

    Romanian schreef:
    Ik verzuip haar straks nog in die rivier, viswijf.


    All I have in life, is my imagniation.

    MaakGeloof schreef:
    Ik ga het niet kijken, kan echt niet tegen dierenmishandeling ): Maar goed dat ze is aangehouden!


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    Romanian schreef:
    dead to tha bitch. -protest bordje-


    Wees jezelf, niet en copycat van en ander

    Dursley schreef:
    Wtf? 5000 euro boete? Dan komt ze er nog veel te goed mee weg ook. Ze zouden stenen aan haar benen moeten hangen en haar vervolgens in die rivier moeten gooien.


    "I have a tender spot in my heart for cripples, bastards and broken things."

    poop puppy's ;-; die you b*tch o.o

    [ bericht aangepast op 18 aug 2011 - 15:47 ]


    Shoganai i ne~

    Ik vraag me altijd af waarom mensen zoiets doen.


    Let the rain wash away all the pain of yesterday

    11. Maanden. Oud. Topic!

    Waarom schoppen mensen dit topic nog steeds omhoog?


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Opsluiten en weg laten rotte, zo iets doe je gewoon niet! Waarom zou je een levend wezen zo behandelen?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall