• AMSTERDAM - Een meisje dat zich heeft laten filmen terwijl ze een aantal jonge hondjes in een snelstromende rivier gooide, is geïdentificeerd en in Bosnië aangehouden.
    Dat melden verschillende media vrijdag. Het filmpje circuleert sinds enkele dagen op internet en leidde tot veel verontwaardigde reacties. Anonieme gebruikers van het bekende internetforum 4chan - die eerder de identiteit achterhaalden van een vrouw die een kat in een vuilcontainer gooide - openden een klopjacht op het meisje, en de Amerikaanse regisseur Michael Bay (Transformers) loofde een beloning uit van 50.000 dollar voor wie het meisje zou aangeven.

    Aan de hand van tips van plaatselijke dierenrechtenorganisaties heeft de politie in de Bosnische stad Bugojno het meisje opgespoord en aangehouden. Ook haar broer, die de camera zou hebben bediend, werd opgepakt. Later deze week worden haar ouders verhoord.

    Het tienermeisje kan - als ze schuldig wordt bevonden aan dierenmishandeling - een boete krijgen die kan oplopen tot vijfduizend euro.

    Het gewraakte filmpje is hier te zien (schokkende beelden)



    IK WAARSCHUW, NIET KIJKEN ALS JE WEET DAT JE ER NIET TEGEN KAN!!

    Bron

    [ bericht aangepast op 4 sep 2010 - 12:57 ]

    Dat is Softie Europa, he...


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    ik ga da vuil kreng vermoorden in aar slaap...(6)
    of aar latn verzuipn...n dn vragen: 'is heel plezant,toch??'
    gestoorde bitch!!:@

    Oke? Wtf? Waarom zou je zoiets doen? We moeten haar gewoon late verzuipen! Oke, dat mensen zo ver willen gaan om stoer te doen! Onbegrijpelijk! IK WIL HAAR VERZUIPEN! Da filmpje slaat trouwens nergens op, en er staat:
    Tot 5000 euro boete! Dat betekend dat je grote kans hebt dat het lager is!!!

    [ bericht aangepast op 5 sep 2010 - 17:31 ]

    Bro schreef:
    dead to tha bitch. -protest bordje-


    You move me ......... Kurt

    zo erg!


    Never give up the things that makes you smile

    Er komen meer dan 1000 mensen per dag om, like someone gives a shit.
    Gebeurt dit, iedereen word een moraal ridder.

    No, I dont give a shit.

    @Eyeless Laten we jou ook eens verzuipen.


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Maunier schreef:
    5000 euro boete?
    Celstraf voor dat kreng!


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Romanian schreef:
    Ik verzuip haar straks nog in die rivier, viswijf.

    Hoe kan zoiemand leven met zichzelf
    het is een vreemde wereld:S


    Cool, neat, swell -Cry

    Oke, wie the fuck schopte het omhoog. Ik vond het wel vreselijk zielig ;$

    Omg. het filmpje, omg, ze gooit ze gewoon heel doodnormaal in een rivier, en dan ook nog 'weeee' erbij. Kutwijf, als ik haar ooit tegenkom sla ik haar. echt.

    YukiNagato schreef:
    Er komen meer dan 1000 mensen per dag om, like someone gives a shit.
    Gebeurt dit, iedereen word een moraal ridder.

    No, I dont give a shit.


    ik snap jou wel; maar ik vind dit ook erg.
    waarom in godsnaam doet iemand dat? ;s
    ik zie nu pas dat dit al een heel oude topic is


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Hilton schreef:
    Omg. het filmpje, omg, ze gooit ze gewoon heel doodnormaal in een rivier, en dan ook nog 'weeee' erbij. Kutwijf, als ik haar ooit tegenkom sla ik haar. echt.


    Same here. Ik zat zo voor mn laptop; 'Aww..' *zielig lipje*

    Zielloos.


    I can't do everything, but I'll do anything for you.

    Al eens gezien een jaar geleden, denk ik. Ik had/heb echt een trauma. Dat mens is echt allemaalwoordendieiknietganoemen. (cat)(cat)(cat) Ik vind dat er veel zwaardere straffen moeten komen op dierenmishandeling.


    All was well.