• AMSTERDAM - Een meisje dat zich heeft laten filmen terwijl ze een aantal jonge hondjes in een snelstromende rivier gooide, is geïdentificeerd en in Bosnië aangehouden.
    Dat melden verschillende media vrijdag. Het filmpje circuleert sinds enkele dagen op internet en leidde tot veel verontwaardigde reacties. Anonieme gebruikers van het bekende internetforum 4chan - die eerder de identiteit achterhaalden van een vrouw die een kat in een vuilcontainer gooide - openden een klopjacht op het meisje, en de Amerikaanse regisseur Michael Bay (Transformers) loofde een beloning uit van 50.000 dollar voor wie het meisje zou aangeven.

    Aan de hand van tips van plaatselijke dierenrechtenorganisaties heeft de politie in de Bosnische stad Bugojno het meisje opgespoord en aangehouden. Ook haar broer, die de camera zou hebben bediend, werd opgepakt. Later deze week worden haar ouders verhoord.

    Het tienermeisje kan - als ze schuldig wordt bevonden aan dierenmishandeling - een boete krijgen die kan oplopen tot vijfduizend euro.

    Het gewraakte filmpje is hier te zien (schokkende beelden)



    IK WAARSCHUW, NIET KIJKEN ALS JE WEET DAT JE ER NIET TEGEN KAN!!

    Bron

    [ bericht aangepast op 4 sep 2010 - 12:57 ]

    Celstraf, 10.000 euro boete + strafblad. En dat is nog niet niks.

    Celstraf, 10.000 euro boete + strafblad. En dat is nog niet niks.

    Omg arme hondjes!! Wat een slecht mens is dat?? o.o
    5000 euro is echt nix vergeleken met wat zij heeft gedaan!

    aaah de tranen springen in mijn ogen, hoe kan ze dit die beestjes aan doen? Dat kind is ernstig ziek in der hooofd, van mij mag ze de hele leven zitten, het is gewoon gestoord,

    En wat Dursley al zegt..


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Jezus, dan ben je écht niet goed in je hoofd. Dat kind zouden ze zef zo in de rivier moeten gooien.


    To infinity and beyond •

    Serieus? OMG die moet echt wel zot zijn. & vraagt zich af wat ze uiteindelijk kreeg van straf
    September 2010? wie heeft dit naar boven geschopt ;o


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    :\ wat een !@*&(&$(#*$&(&#$(*#&($*&!@(*$&!@ serieus...


    Who is laughing now! <3

    Romanian schreef:
    Ik verzuip haar straks nog in die rivier, viswijf.


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Serieus, dat mensen zó ziek kunnen zijn om die puppy's in het water te gooien, én ook nog eens te filmen. o_O

    Ik krijg echt zin om dat mens pijn te doen. ZOIETS DOE JE NIET!

    Ik ga dat filmpje echt niet kijken, ik vind mensen die aan het fietsen zijn, en die hond rent er lang al zielig. Laat staan dat.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    een boete van maar 5000 euro?? dat zou veel veel meer moeten zijn. ze heeft iets van 5 puppies VERMOORD. die zou celstraf moeten krijgen vind ik en een veel veel hogere boete!!!


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Jeetje, ze gooit ze echt alsof het stenen zijn ofzo. Zonder gevoel, niets. Dit zal ik dus nooit begrijpen.


    some relationships are like glass, it's better to leave them broken then by hurting ourselves putting it back togheter.

    Volgens mij heb ik dat filmpje al eens gezien. Zo niet, kijk ik deze niet. Ik zat super hard te janken. Ziek gewoon. Kapot ziek.


    Smile and live.

    GuitarsRock schreef:
    een boete van maar 5000 euro?? dat zou veel veel meer moeten zijn. ze heeft iets van 5 puppies VERMOORD. die zou celstraf moeten krijgen vind ik en een veel veel hogere boete!!!


    Alle hondjes zijn levend uit het water gehaald, dus ze heeft ze niet vermoord. Al is het nog steeds vreselijk natuurlijk.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.