• Nee, niet verhuizen naar een andere stad in NL. Maar naar Curacao, het kleine eilandje aan de andere kant van de wereld. *zucht* Me moeder vraagt telkens als ik wel wil, en telkens antwoord ik weer "Eerst mijn school afmaken", het duurt nog twee jaartjes en dat is toch zo voorbij.
    Vraagt ze het net weer, antwoord k "Ik heb geen zin om nieuwe vrienden te maken", want ik ben niet zo "spraakzaam" zoals al die mensen daar. Zegt ze. "Vrienden? Je hebt hier ook geen vrienden, hoeft het daar ook niet."
    |:
    *zucht alweeer* Moet ik maar toegeven en dan wegrotten in de eenzaamheid -overdrijving- of hier blijven en dan tenminste goede scholing krijgen -ik weet niet als het daar wel is, maarja.
    ??


    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.

    Een goede opleiding is heel belangrijk iets. Gelukkig houden mijn ouders daar goed rekening mee.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Is er niet een mogelijkheid om bij een familielid hier te blijven zodat je school kan afmaken om vervolgens alsnog naar Curacao te gaan?


    You try so hard not trying to try so hard.

    Ik zou meteen gaan.
    Maar dat komt omdat ik zelf nu in de shit zit, en hier toch al een hele tijd weg wil.
    Maar, een goede opleiding is wel heel belangrijk, en ik weet niet hoe dat daarzo zit..


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    SylviaScenic schreef:
    Is er niet een mogelijkheid om bij een familielid hier te blijven zodat je school kan afmaken om vervolgens alsnog naar Curacao te gaan?


    eehh, misschien bij mn oma? Maar als ik dat moet doen, ga ik liever toch naar Curacao. Niet dat ik haar haat ofzo, maar ... gewoon.
    Eigenlijk is het enige probleem dat ik geen vrienden kan maken, en de onderwijs daar. \:


    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.

    Mijn moeder wilt ook al een tijd naar Thailand verhuizen, maar het zijn meer woorden dan daden(krul)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    SylviaScenic schreef:
    Is er niet een mogelijkheid om bij een familielid hier te blijven zodat je school kan afmaken om vervolgens alsnog naar Curacao te gaan?


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Zeg gewoon dat je niet wilt.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Als je niet wilt, ga dan ook niet. Wanneer je dat wel doet, wordt je er alleen maar ongelukkig van en daar schiet je ook niets mee op.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.