• Ja sommige dingen begrijp ik niet van school, schrijven ze een link op het bord omdat je daar dan antwoorden kan zien van de vragen maar je mag niet overschrijven. Maar daar vraag je toch om, ik ben niet zo dat als ik weet dat er ergens antwoorden zijn toch nog braaf sommetjes gaat zitten maken.

    Wie vindt dit nou ook vreemd?
    x.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik ben het type dat eerst de sommetjes maakt, en als ze het thuis niet begrijpt dan de antwoorden bekijkt. Ik wil er namelijk wel graag iets van begrijpen, en als ik het klakkeloos overschrijf dan snap ik er nog niets van :P
    Maar dat kan ook liggen aan het feit dat we voor wiskunde zelf ons huiswerk mogen bepalen ^^


    Life is hard and then we die

    Je moet het kunnen nakijken, maar je moet het ook kunnen begrijpen.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Als ik het al snap en/of ik weet dat ik er toch niets van zal leren, dan zou ik het wel overschrijven. Anders zou ik de sommen wel gebruiken om te oefenen.

    [ bericht aangepast op 7 sep 2010 - 18:10 ]


    If we had not a soul, music would have created it.

    Ik kijk dan heel erg perongeluk toch naar alle antwoorden, want ik ben lui.


    I chill back and I spread peace n love

    Haha, wij hebben zo'n kutboekje van Frans met woordenschatopdrachten. En niet zo'n werkboek, maar echt een zo'n dik boek met mooie kaft waar je eigenlijk niet in mag schrijven. Kregen we vorige week alle oplossingen, maar we moeten er thuis wel werk in steken om te kijken of we zelf op de oplossingen kunnen komen...

    Ja bedankt, ik schrijf ze wel over. :Y)

    BIERRI schreef:
    Ik kijk dan heel erg perongeluk toch naar alle antwoorden, want ik ben lui.

    Cornflakes schreef:
    Je moet het kunnen nakijken, maar je moet het ook kunnen begrijpen.


    Hope goes lost but never dies.