• Dikke mensen?

    ~Do you care about fatness?~


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Nha, ze moeten het zelf weten.


    Your make-up is terrible

    Ik vind het er vies uit zien. Niet dat ik er wat tegen heb, maar gewoon iel.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Gewoon. Niets mis mee eigenlijk. Sommigen kunnen er niets aan doen.

    Ik voel me er goed bij, maar het ligt er ook aan wat je dik vindt.


    Life is hard and then we die

    Arsenal schreef:
    Ik vind het er vies uit zien. Niet dat ik er wat tegen heb, maar gewoon iel.

    Oké, dat vond ik vaag :')

    Ontopic - Ik heb er absoluut niets tegen. Ze zijn hartstikke gezellig en hebben een fckng mooi gezicht meestal. Maar waar ik dan niet tegenkan, is dat een flink iemand, iemand anders uitscheld voor ‘dikke’.


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Ik heb geen respect voor hun als ze gaan zeuren dat ze niet kunnen afvallen -tenzij ze een ziekte hebben natuurlijk- en dat ze al 'duizenden' diëten hebben geprobeerd. Als je je houdt aan waight watchers of een ander herkend dieet, dan lukt afvallen heus wel.
    Voor de rest kijk ik ook niet negatief tegen hun aan als ze zelf tevreden zijn met hun lichaam.


    All was well.

    Ecstasy schreef:
    Gewoon. Niets mis mee eigenlijk. Sommigen kunnen er niets aan doen.


    EGYPTIAN GOD

    Ecstasy schreef:
    Gewoon. Niets mis mee eigenlijk. Sommigen kunnen er niets aan doen.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Ecstasy schreef:
    Gewoon. Niets mis mee eigenlijk. Sommigen kunnen er niets aan doen.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Ecstasy schreef:
    Gewoon. Niets mis mee eigenlijk. Sommigen kunnen er niets aan doen.

    Jean schreef:
    Ik heb geen respect voor hun als ze gaan zeuren dat ze niet kunnen afvallen -tenzij ze een ziekte hebben natuurlijk- en dat ze al 'duizenden' diëten hebben geprobeerd. Als je je houdt aan waight watchers of een ander herkend dieet, dan lukt afvallen heus wel.
    Voor de rest kijk ik ook niet negatief tegen hun aan als ze zelf tevreden zijn met hun lichaam.


    Only losers can act the way you do

    Dik. Lol.


    No growth of the heart is ever a waste

    Mensen die er niks aan kunnen doen: Tja.
    Mensen die echt mega veel eten en er zelf voorzorgen en keihard aankomen als de pest: Eigen fckin' schuld.


    I live for the applause, you will die for it.

    Zaitsev schreef:
    Dik. Lol.

    Oké, ik moest even heel hard lachen ;D

    On-topic: Ik geef er eigenlijk niet om. Ze doen maar wat ze willen en zien er ook maar uit hoe ze willen. Maar als je dan ook écht dik bent, trak dan alsjeblieft fatsoenlijke kleding aan ._.


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Thingies schreef:
    (...)
    Oké, ik moest even heel hard lachen ;D

    On-topic: Ik geef er eigenlijk niet om. Ze doen maar wat ze willen en zien er ook maar uit hoe ze willen. Maar als je dan ook écht dik bent, trak dan alsjeblieft fatsoenlijke kleding aan ._.

    Ja daar ben ik het wel mee eens. Dik oke, nou en, dat maakt niet uit. Maar draag dan alsjeblieft geen skinny met een strak shirtje (nerd)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.