• Dikke mensen?

    ~Do you care about fatness?~


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Anchor schreef:
    Ik heb geen respect voor hun als ze gaan zeuren dat ze niet kunnen afvallen -tenzij ze een ziekte hebben natuurlijk- en dat ze al 'duizenden' diëten hebben geprobeerd. Als je je houdt aan waight watchers of een ander herkend dieet, dan lukt afvallen heus wel.
    Voor de rest kijk ik ook niet negatief tegen hun aan als ze zelf tevreden zijn met hun lichaam.

    Je aan een dieet houden is een goeie idd. Maar als je daarna weer 'normaal' gaat eten, komt het gewicht er zo weer aan. Diëten helpt dus sowieso niet. Het is 'key' om minder te eten en meer te bewegen. Maar dat volhouden is moeilijker dan de meesten denken. Dat valt nog wel eens zwaar tegen. Het probleem gaat nl. nog wel eens dieper dan teveel eten. Dan zijn er onderliggende redenen voor (zoals bij m'n moeder, die ging teveel eten toen haar beste vriendin, die ik als mijn tante bezag, zelfmoord pleegde).
    Zelf heb ik ook overgewicht (wat blijkbaar niet aan me af te zien is, thankfully). Niet dat ik erover zeur. Ik doe gewoon m'n best en de ene keer is er wat gewicht af gegaan, de andere keer zit het er weer aan. Unfortunately, it's an ongoing battle.

    Er zijn wel mensen waaraan je kunt zien dat het ze niks kan schelen dat ze te zwaar zijn en die kleden zich vaak echt verschrikkelijk lelijk, met té strakke kleding and what not. Dan heb ik m'n oordeel wel snel klaar liggen, moet ik toegeven. Maar over het algemeen beoordeel ik iemand op z'n uitstraling en niet of ie dik, dun, kort of lang is. 't Is ook wel mensen eigen om snel te oordelen over iemand, denk ik zo. Misschien niet een goede eigenschap, maar het zij zo.


    FML

    Zaitsev schreef:
    Dik. Lol.


    Get back motherfuckerz'

    Ik ben zelf ook niet de dunste, dat is een feit. Maar echt dik ben ik niet, als ik mijn vriend(inn)en moet geloven. Achja, mij maakt het niet uit. Zolang je maar tevreden met jezelf bent en je normaal in de spiegel kunt kijken, is er niets mis. :]


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Tja, ik ga me altijd afvragen hoe het komt dat ze zo zijn :') Maar voor de rest boeit het me niks. Behalve als ze te strakke kleren dragen omdat ze het willen ontkennen :')


    -

    Ecstasy schreef:
    Gewoon. Niets mis mee eigenlijk. Sommigen kunnen er niets aan doen.

    Ik vind dat als je écht écht dik bent, het er verschrikkelijk uit zien. Sorry dat ik nu bot overkom, maar ik vind het gewoon niet mooi.
    Natuurlijk als je een klein beetje overgewicht hebt, en er normaal uitziet en niet 4 dubbele kinnen hebt, gewoon normaal.
    Natuurlijk voor de mensen die er niets aan kunnen doen, vind ik het heel zielig. Een meisje uit mijn klas slikt medicijnen waardoor ze onwijs veel aankomt. Dat vind ik echt niet leuk, en daar heb ik alleen een mening over dat ik het niet leuk voor 'r vind.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    again , ik val in herhaling wie bepaalt hier wat dik of lelijk is ? ik bedoel , ik heb dikke benen , maar daarom ben ik natuurlijk niet dik ^^
    sommige molligere mensen zijn mooi , vind ik : )


    Read this upside down: 370HSSV 0773H