• Dikke mensen?

    ~Do you care about fatness?~


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    DECIBELLE schreef:
    (...)
    Oké, dat vond ik vaag :')

    Ontopic - Ik heb er absoluut niets tegen. Ze zijn hartstikke gezellig en hebben een fckng mooi gezicht meestal. Maar waar ik dan niet tegenkan, is dat een flink iemand, iemand anders uitscheld voor ‘dikke’.


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    Als ze er niets aan kunnen doen vind ik het wel erg.
    Ik had eens een leerkracht en die was dik maar dat zit in haar familie en ze kan er niets aan doen. En dat vond ik wel erg voor haar.

    De mensen die gewoon niet van eten af kunnen blijven is hun eigen schuld. Moeten ze maar leren inhouden en/of sporten...


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Mijn mentor is ook zo'n dikkerd. Vandaag moest hij voor de mentorles 3 trappen op. We zagen hem echt bij de 2e trap puffen, haha. Maar hij is echt heel gezellig. Een gezellige dikkerd. (:


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Sommigen kunnen er werkelijkwaar niks aan doen, maar sommigen ook wel. Helaas kan ik dat niet beoordelen als ik een 'dik' persoon langs zie lopen. Dus ik heb geen mening, en beoordeel ze zoals ik ieder persoon beoordeel.


    You move me ......... Kurt

    Ik vind dat je wel iets aan je uiterlijk mag doen. Sorry maar sommigen zijn echt overdreven dik en dan neem ik liever toch wel wat afstand.

    Maar als ik merk dat je er niets aan kan doen, accepteer ik dat.


    Let the Night embrace you

    ligt eraan wat je dik vind.
    Ik vind mezelf dik, vind mn lichaam vreselijk. Maar er zijn wel mensen die erger dan mij zijn, dusja. :']


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Boeiend. Maar je moet je er wel naar kleden. Je ziet soms van die moddervette mensen met naveltruitjes en strakke leggings en zo waarin je echt elke vetrol ziet. ._.
    Dát vind ik ranzig.
    Maar anders boeit het me echt geen ene fúck. :'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Hééééél lief :3.
    Ik vind ze wel aardig.
    Mja via uiterlijk. Boeit me niet echt.
    :Y)

    Ik heb er niks tegen, 't gaat om karakter.
    Als je maar geen strak shirtje aan doet en de vetkwabben onder je shirt vandaan komen.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    't Maakt me niets uit.
    Zolang je je inderdaad maar een beetje fatsoenlijk kleed en niet van die veel te strakke dingen, dat is zo zonde want zelfs een stevig lichaam kun je prachtig laten uit komen!


    Fuck the world, I don't care.

    Seriously, I don't give a shit.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik vind dikke mensen over het al gemeen aardiger dan dunne mensen ;x Ik weet ook niet waarom maar van die hele dunne mensen beoordelen iemand (té ) snel om hun uiterlijk vind ik en dat doen dikke mensen niet zo snel.


    Ik scheer niet iedereen over één kam, want ik weet dat er ook aardige dunne mensen zijn en ook 'gemene' dikke mensen (:

    [ bericht aangepast op 7 sep 2010 - 22:15 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    2Nurd schreef:
    Ik heb er niks tegen, 't gaat om karakter.
    Als je maar geen strak shirtje aan doet en de vetkwabben onder je shirt vandaan komen.


    haha, inderdaad! Er zit een best wel dik meisje bij mij op school met áltijd van die te strakke shirtjes in fluo-roze met goud: SUPERSTAR. En dan denk ik: God, dat kan ook wel anders. x)


    It's time to be happy again.

    Ik vind dikke mensen vaak heel grappig, naja bijna alle dikke mensen die ik ken hebben humor. En het boeit me geen fuck of iemand dik is of dun gewoon als die persoon maar aardig is? Ik vind hetzelfde van dikke mensen als van dunne mensen.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    het zijn toch gewoon mensen?(krul)


    Interdum lacrimae pondera vocis habent