• Ik doe dat blijkbaar veel, haha. (krul)
    Zoals vandaag. Ik was in de zetel aan het slapen en had blijkbaar heel hard over mijn mama aan het roepen geweest in mijn slaap. En toen ik bij mijn beste vriendin bleef slapen begon ik ook gewoon random dingen te roepen in mijn slaap. Waar ik, wanneer ik wakker word me dus niets van herinner. :'D

    Wat doen jullie zoal in jullie slaap?

    Oh, en ik snurk soms als ik verkouden ben. (krul) -ja ik geef dat toe-


    We'll never be as young as we are tonight

    ik praat en schreeuw in mijn slaap.
    ik beweeg enrom veel waardoor ik heel het bed in beslag neem en kan schoppen en slaan.
    als klein kind slaapwandelde ik ook nog eens. maar dat nu gelukkig niet meer.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ik snurk wel eens en als ik verkouden ben nog meer en ik beweeg gewoon extreem veel. En als ik dan met iemand anders in een bed moet liggen is die persoon echt gedoemd want ik ben eraan gewend een twijfelaar voor mezelf alleen te hebben en dus veel te bewegen en plaats in te nemen en tsja. Verder slaap ik normaal. (krul)
    Een vriendin van mij die praat ook altijd in haar slaap en zo ben ik ooit te weten gekomen op wie ze verliefd is. En die ging ook altijd op mijn knie liggen. En die sloeg en stampte me vaak in haar slaap, sjonge. :'D

    Ik snurk echt helemaal nooit, maar ik schijn weleens in mijn slaap te praten en een enkele keer heb ik geslaapwandeld volgens mijn moeder.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Ik praat soms. Meer niet.


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    DECIBELLE schreef:
    Like, ik scheld mensen uit in mijn slaap?
    Word je wakker met een chagrijnige moeder. ‘‘Je weet het he, na school meteen naar hui. Voor de komende maand.’’ ‘‘Sorry?’’ ‘‘Jij noemt me niet zo maar veneukte pinguin!’’ ‘‘Huh?’’ XD

    HAHAHAHHA. Stiekem lig ik hier dubbel(nerd).
    OT; Ik praat in mijn slaap ofzo?
    :Y)

    Eh, ik draai heel veel in mijn slaap. Ik praat ook nog wel eens in mijn slaap en vroeger slaapwandelde ik altijd, nu niet meer volgensmij. Ik ben erg druk in mijn slaap blijkbaar, haha. (:

    Girasole schreef:
    Ik praat in mijn slaap.
    Ik kan met hele verhalen aan komen zetten.

    ik ook :") en ik slaapwandel wel eens..

    Wij hadden 'n keer een wilde kat in ons huis en die zat in een krat en die heb ik toen vrij gelaten tijdens 't slaapwandelen x]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik praat in mijn slaap en ik ben een kung fu chick. :'D
    En ja ik snurk ook een beetje als mijn neus verstopt zit.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Mijn moeder wist me vanochtend te melden dat ik het vannacht over ene Arjen Robben had. :X


    ars moriendi

    invincible schreef:
    (...)
    ik ook :") en ik slaapwandel wel eens..

    Ja, dat weet ik nog heel goed x'D


    ars moriendi

    Kuyt schreef:
    (...)
    Ja, dat weet ik nog heel goed x'D

    haha, wakker worden in de badkamer en niet weten waarom je de helehalve nacht op een bankje in diezelfde badkamer hebt gezeten xD beetje raar

    invincible schreef:
    (...)
    haha, wakker worden in de badkamer en niet weten waarom je de helehalve nacht op een bankje in diezelfde badkamer hebt gezeten xD beetje raar

    Wat moest jij op onze badkamer O_O ?


    ars moriendi

    Kuyt schreef:
    (...)
    Wat moest jij op onze badkamer O_O ?

    Ja, dat is voor mij ook nog steeds een grote vraag xD ik weet ook niet of ik daar nou echt heb geslapen of niet.. :')

    invincible schreef:
    (...)
    Ja, dat is voor mij ook nog steeds een grote vraag xD ik weet ook niet of ik daar nou echt heb geslapen of niet.. :')

    Nee ik ook niet, tis al zo lang geleden


    ars moriendi