• Ik doe dat blijkbaar veel, haha. (krul)
    Zoals vandaag. Ik was in de zetel aan het slapen en had blijkbaar heel hard over mijn mama aan het roepen geweest in mijn slaap. En toen ik bij mijn beste vriendin bleef slapen begon ik ook gewoon random dingen te roepen in mijn slaap. Waar ik, wanneer ik wakker word me dus niets van herinner. :'D

    Wat doen jullie zoal in jullie slaap?

    Oh, en ik snurk soms als ik verkouden ben. (krul) -ja ik geef dat toe-


    We'll never be as young as we are tonight

    Oew. Stel je voor dat je een riskante droom hebt dan :9~
    Mij overkomt het niet. Toch niet dat ik het weet..


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Soms schreeuw ik mezelf wakker :'] Maar meestal praat ik in m'n slaap..

    en als mensen me diep in mijn slaap wakker maken ga ik automatisch en onbewust schelden..


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    ik slaapwandel:| en ik praat in mijn slaap ik ben altijd bang dat ik iets zeg wat geheim is ofzo xD
    en ik ben eens buiten gaan staan toen ik aan het slaapwandelen was XD


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Ik ook! Laatste keer heb ik keihard "IK KAN GEEN SPAANS FUCKING IDIOT!" geroepen tijdens mijn slaap. En dan mijn vader zo °_°.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Nee. Ik praat niet, ik schreeuw niet, ik ben niet agressief en ik slaapwandel ook nooit. Het enige wat ik wél doe is heel veel draaien en woelen en totaal niet stil liggen. (krul)


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    mijn broer slaapwandelt heeft een keer in de wasmachine geplast ik denk dat ik dacht dat het de wc was

    ik zelf snurk als ik verkouden ben.


    (Be)lieve in (you)rself

    Ik praat volgens vriendinnen en mijn ouders veel in mijn slaap, maar als ik wakker word herinner ik me er niets van.(cat)


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    ik knars, ik beweeg, ik praat, ik beweeg met mijn mond en slaapwandel heel soms. xd.

    Ik scheld ;x heb ooit mijn broer eens helemaal uitgescholden erwijl hij is dezelfde kamer lag & mijn beste vriendin. Ik roep ook wel gewoon & volgens mijn zus deed ik eens zo'n eng Voldomort gefluister ^^ dat vond ik best awesome.


    We're hiding behind skin that's too tough

    mijn broertje praatte ook een keer in zijn slaap xD ik kwam daar echt zo, en zegt hij in een keer: om twee uur. dus ik zo: om twee uur. en hij zo, ja om twee uur xD en ik heb wel vaak dat ik helemaal tegen de muur in mijn slaap lig xD en dan wordt ik wakker en dan van POk


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Volgens mijn ouders huil ik in mijn slaap. Wat ik niet snap want ik heb zover ik weet niets om over te huilen. (nerd)


    All this dampness is damp.

    Ik ben al meerdere keren uit mijn bed gevallen, maar verder heb ik geen rare slaap-verhalen. (A) Mijn beste vriendin slaapwandelt, en daar heeft ze wel heel grappige verhalen over (die andere haar daarna verteld hebben).


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ik open mijn ogen,ga rechtop zitten en kijk dan de kamer rond :)
    Of ik gooi met dingen, en als ze me dan vroegen waarom ik het deed, zei ik doodleuk : Ik had er zin in
    en slaap gewoon verder :)
    Of mezelf wakker zingen...dat heb ik ook al gehad:D


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Actors schreef:

    Oh, en ik snurk soms als ik verkouden ben. (krul) -ja ik geef dat toe-


    Ik ook. Voor de rest doe ik niets speciaals in mijn slaap. (':


    If we had not a soul, music would have created it.

    Ik doe niks, ik slaap gewoon lekker.


    I live for the applause, you will die for it.