• Hier kan je verder praten over de toekomstige beta-readers ;)

    Het andere topic was vol.

    De inschrijvingen zijn gesloten en de betareaders zijn momenteel aan het werk met de inschrijfformulieren.

    Het is dus de bedoeling dat het gaat over het betareaden, de nieuwe betareaders en wat je hoopt.
    We weten nu wel dat iedereen wil dat de uitslag snel komt maar dat Rutger ook van zijn dochtertje moet kunnen genieten.

    [ bericht aangepast op 12 sep 2010 - 17:04 ]

    Assassin schreef:
    (...)
    Haha shit. In mijn laatste story zitten een paar schrijffouten, die ik wel gezien heb maar ik wilde ze op dat moment niet verbeteren omdat mijn internet zo traag was, damned x'D En daarna was ik het gewoon weer vergeten.
    Als je inzending goed was, moet je je geen zorgen maken. =)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik doe niet meer mee. Het is voor mij 1; Tijd verlies en 2; Ik word nooit gekozen?
    Ik hou me hier lekker offside.


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    Passerby schreef:
    Maunier, jij bent altijd nieuwsgierig en zenuwachtig. Zelf als je een mooi stukje tekst in levert voor de schrijfwedstrijd ben je nog bang om er niet door te zijn.

    :$
    Nou en, haha.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    En kilometers spoor schieten onder mij door, knekedeng, knekedeng woehoe! Ik ga altijd raar doen als ik nieuwsgierig ben. :P


    *insert philosophical cringe expression here*

    Ok bij deze begin ik me echt te irriteren aan de mensen die nog even proberen een wit voetje te halen in het topic :'D Als je een heel verhaal hebt getypt bij je aanmelding is dat toch wel genoeg, heb gewoon geduld en ga niet doen alsof je anders bent om een betá-reader te kunnen worden .__.
    En ik zie net dat Marilyn Manson eigenlijk niet zo heel eng is zonder make-up, alleen een beetje vrouwelijk. Random.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    FACEPLANT schreef:
    Ok bij deze begin ik me echt te irriteren aan de mensen die nog even proberen een wit voetje te halen in het topic :'D Als je een heel verhaal hebt getypt bij je aanmelding is dat toch wel genoeg, heb gewoon geduld en ga niet doen alsof je anders bent om een betá-reader te kunnen worden .__.
    En ik zie net dat Marilyn Manson eigenlijk niet zo heel eng is zonder make-up, alleen een beetje vrouwelijk. Random.

    Huuuh? Heb ik wat gemist? :S


    *insert philosophical cringe expression here*

    FACEPLANT schreef:
    Ok bij deze begin ik me echt te irriteren aan de mensen die nog even proberen een wit voetje te halen in het topic :'D Als je een heel verhaal hebt getypt bij je aanmelding is dat toch wel genoeg, heb gewoon geduld en ga niet doen alsof je anders bent om een betá-reader te kunnen worden .__.
    En ik zie net dat Marilyn Manson eigenlijk niet zo heel eng is zonder make-up, alleen een beetje vrouwelijk. Random.


    Het maakt toch niet uit of ze dat doen of niet ='D


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    FACEPLANT schreef:
    Ok bij deze begin ik me echt te irriteren aan de mensen die nog even proberen een wit voetje te halen in het topic :'D Als je een heel verhaal hebt getypt bij je aanmelding is dat toch wel genoeg, heb gewoon geduld en ga niet doen alsof je anders bent om een betá-reader te kunnen worden .__.
    En ik zie net dat Marilyn Manson eigenlijk niet zo heel eng is zonder make-up, alleen een beetje vrouwelijk. Random.


    Hè?


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    On-topic a.u.b.


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Woooow, wat een puberale zielen zijn hier weer aan de gang.
    Hihi, houden we het wel een beetje leuk jongens?


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Woooow, wat een puberale zielen zijn hier weer aan de gang.
    Hihi, houden we het wel een beetje leuk jongens?

    Jahoor jongen meisje. (krul)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Wat heeft dit met puberaal of offtopic te maken :P
    Wat ik bedoel, is dat ik me irriteer aan mensen die zich plotseling heel lief gaan gedragen ofzo, dat komt voor mij heel fake over. Snappe-vous?


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    FACEPLANT schreef:
    Wat heeft dit met puberaal of offtopic te maken :P
    Wat ik bedoel, is dat ik me irriteer aan mensen die zich plotseling heel lief gaan gedragen ofzo, dat komt voor mij heel fake over. Snappe-vous?
    Dat bedoelde ik ook met puberaal gedrag ;)


    Life is hard and then we die

    Ik ga me niet anders gaan gedragen hoor. Ik had gewoon een paar vragen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik hoop -voor jullie- dat de uitslag snel komt, haha (krul)


    Never run out of reasons to smile...