• Hier kan je verder praten over de toekomstige beta-readers ;)

    Het andere topic was vol.

    De inschrijvingen zijn gesloten en de betareaders zijn momenteel aan het werk met de inschrijfformulieren.

    Het is dus de bedoeling dat het gaat over het betareaden, de nieuwe betareaders en wat je hoopt.
    We weten nu wel dat iedereen wil dat de uitslag snel komt maar dat Rutger ook van zijn dochtertje moet kunnen genieten.

    [ bericht aangepast op 12 sep 2010 - 17:04 ]

    Virginity schreef:
    Achjah mijn lijstje van grammatica is;

    Een spatie zetten na de , de . en van die leestekens

    Mooi verwoorden

    Op dt fouten letten

    En daarna nog in Word plakken om te zien of ik fouten gemaakt heb of niet.

    Ik doe het alleen bij de. Soms ook niet. En ik heb sowieso al spellingscontrole op firefox. Die gebruik ik als ik er echt niet uitkom of gewoon lui ben.
    Wel fijn dat ze niet naar de eerste hoofdstukken kijken.

    Passerby schreef:
    (...)Ik vind dat soms wel irritant. Want sommige mensen hebben vaak een titel in het Engels die helemaal verkeerd is en als je hun dat dan meld dan krijg je als antwoord dat ze dat orgineel vinden. Als ik zo'n titel zie, dan lees ik hun verhaal gewoon al niet.
    Ik heb 4 stories met Engelse titel en volgens mij kloppen ze allemaal. En is Athena ook Engels? verder heb ik er gewoon een met Nederlandse titel. Die vond ik wel origineel klinken. Had hem van het boek De vrouw die met vuur speelde van Stieg Larson

    iGoogle schreef:
    (...)
    Ik doe het alleen bij de. Soms ook niet. En ik heb sowieso al spellingscontrole op firefox. Die gebruik ik als ik er echt niet uitkom of gewoon lui ben.
    Wel fijn dat ze niet naar de eerste hoofdstukken kijken.


    Ik doe het bij alle leestekens. haha


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    iGoogle schreef:
    (...) Ik heb 4 stories met Engelse titel en volgens mij kloppen ze allemaal. En is Athena ook Engels? verder heb ik er gewoon een met Nederlandse titel. Die vond ik wel origineel klinken. Had hem van het boek De vrouw die met vuur speelde van Stieg Larson

    Volgens mij is dat wel juist, ja. 8D


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Maunier schreef:
    We letten vooral op grammatica, spelling, strafblad en motivatie.
    Ik had vooral dat ik sommige mensen al kende via het forum, en dat ik ze daarom ook beter kon inschatten.

    Wat heeft een strafblad nou te maken met je kennis over grammatica o.o


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Hush schreef:
    (...)
    Wat heeft een strafblad nou te maken met je kennis over grammatica o.o


    Ik snap wel waarom precies jij dat vraagt.
    Nou mensen met een groot strafblad zijn meestal niet de liefste, en om zo iemand nou verhalen te laten beoordelen lijkt me niet erg slim.
    kwestie van eigen schuld dikke bult (krul)

    [ bericht aangepast op 12 sep 2010 - 18:25 ]


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Rickjuh schreef:
    (...)

    Ik snap wel waarom precies jij dat vraagt.
    Nou mensen met een groot strafblad zijn meestal niet de liefste, en om zo iemand nou verhalen te laten beoordelen lijkt me niet erg slim.
    kwestie van eigen schuld dikke bult (krul)


    Dat klinkt zo koud.. xD


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Virginity schreef:
    (...)

    Ja, ik bedoel dat er 3 bijkomen


    Duh anders hebben ze veelste veel werk die drie!!

    Xx


    "The future belongs to those who prepare for it today.

    Heeft er trouwens iemand een idee wanneer de uitslag precies bekend gemaakt wordt?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    Heeft er trouwens iemand een idee wanneer de uitslag precies bekend gemaakt wordt?


    Wanneer Rutger online komt, dacht ik. (:

    Virginity schreef:
    (...)

    Dat klinkt zo koud.. xD


    Maar het is wel waar.
    Je word als persoon dat 2 keer geband is toch ook niet aan genomen als Moderator of Bemiddelaar?

    Nouja, ik snap het wel van dat strafblad. Ik bedoel maar- als je al een paar keer een ban hebt gehad omdat je ruzie had met iemand en diegene doet een betá-aanvraag, kan jij zijn/haar verhaal helemaal verpesten. En diegene komt er waarschijnlijk pas achter als jij een PB'tje stuurt dat het hoofdstuk nagekeken is. (:


    Hope goes lost but never dies.

    Trouwens kijken ze ook op leeftijd? het valt me op dat de Crew niet bepaalt lager komt dan eh.. (*gokt*) 15. En ja waarschijnlijk ook omdat jongere personen minder goed zijn in dit soort zaken..

    iGoogle schreef:
    Trouwens kijken ze ook op leeftijd? het valt me op dat de Crew niet bepaalt lager komt dan eh.. (*gokt*) 15. En ja waarschijnlijk ook omdat jongere personen minder goed zijn in dit soort zaken..

    Ik ben 14.(nerd)
    Maar ik denk inderdaad dat mensen onder de 14 weinig kans maken.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Maunier schreef:
    (...)
    Ik ben 14.(nerd)
    Maar ik denk inderdaad dat mensen onder de 14 weinig kans maken.

    Ahh. Dan weet ik dat ook weer. Dus ik maak weinig kans. dat had ik wel verwacht eigenlijk.