• Hier kan je verder praten over de toekomstige beta-readers ;)

    Het andere topic was vol.

    De inschrijvingen zijn gesloten en de betareaders zijn momenteel aan het werk met de inschrijfformulieren.

    Het is dus de bedoeling dat het gaat over het betareaden, de nieuwe betareaders en wat je hoopt.
    We weten nu wel dat iedereen wil dat de uitslag snel komt maar dat Rutger ook van zijn dochtertje moet kunnen genieten.

    [ bericht aangepast op 12 sep 2010 - 17:04 ]

    Maunier schreef:
    (...)
    Ik ben 14.(nerd)
    Maar ik denk inderdaad dat mensen onder de 14 weinig kans maken.

    Maar Shireen jij bent wel wat volwassener dan andere mensen van 14 hé. Ik ken er een paar, pfoe! (krul)


    Hope goes lost but never dies.

    iGoogle schreef:
    (...)
    Ahh. Dan weet ik dat ook weer. Dus ik maak weinig kans. dat had ik wel verwacht eigenlijk.

    Ik heb niet op leeftijd gelet. Gewoon op de punten die eerder zijn genoemd. (:


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Valerian schreef:
    (...)
    Maar Shireen jij bent wel wat volwassener dan andere mensen van 14 hé. Ik ken er een paar, pfoe! (krul)

    Haha, nou dankjewel ;'D


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik ben 13. Ik was 12 toen ik me aanmeldde, geloof ik (nerd)


    Your call, Detective Shinypants.

    OHMYCHASER schreef:
    Ik ben 13. Ik was 12 toen ik me aanmeldde, geloof ik (nerd)

    Ik ben lekker 12(nerd). Dus eigenlijk ben ik nog jonger. Maar in vergelijking met de andere rond de 12 lijk ik volwassener. (Haha lekker opgeschept.):Y)

    Was Rutger nou net online of verbeeld ik het me nou? xD


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    xDesire schreef:
    Was Rutger nou net online of verbeeld ik het me nou? xD


    Ja hij was net online :')


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    xDesire schreef:
    Was Rutger nou net online of verbeeld ik het me nou? xD

    Hij was like 2 uur online ofzo. x'D


    *insert philosophical cringe expression here*

    Hush schreef:
    Laat Rutger toch genieten van zijn dochtertje. Die uitslag komt vanzelf.

    precies :3

    Bam. Volgens mij ben ik even nieuwsgierig als de mensen die hebben ingeschreven.(cat)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Maunier schreef:
    Bam. Volgens mij ben ik even nieuwsgierig als de mensen die hebben ingeschreven.(cat)

    Lol, dat vind ik grappig, aangezien je toch mede kiest wie er verkozen wordt? :'D Zo zie je maar dat een enkeling in een team helemaal niks is. 8D

    Maunier schreef:
    Bam. Volgens mij ben ik even nieuwsgierig als de mensen die hebben ingeschreven.(cat)

    LOOOL, maar jullie weten hoogstwaarschijnlijk al zo ongeveer wie het gaan worden toch?(nerd)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Cornflakes schreef:
    (...)
    LOOOL, maar jullie weten hoogstwaarschijnlijk al zo ongeveer wie het gaan worden toch?(nerd)

    Neejoh. We hebben alleen goed/afgekeurd en Rutger stelt de nieuwe bèta's samen. We weten van elkaar niet wie we hebben goedgekeurd of zo. (':


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Maunier schreef:
    (...)
    Neejoh. We hebben alleen goed/afgekeurd en Rutger stelt de nieuwe bèta's samen. We weten van elkaar niet wie we hebben goedgekeurd of zo. (':

    Ooh hahaah.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Hé bah, ik denk dat ik een te groot strafblad heb om aangenomen te worden. (:
    En wat er eerder gezegd werd over het verzieken van andermans verhaal vanwege een ruzie, dat is gewoon laag. En trouwens, als je weet dat je ruzie hebt met die ene béta, dan vraag je toch ook niet die bewuste persoon om je te helpen met je story. Sorry hoor, maar anders ben je niet bepaald snugger.


    We'll still love each other, forever and always. <3