• ik vind dat het echt niet kan hoor ik heb niks tegen moslims enzo maar dit gaat me echt te ver, je hebt toch wel meer plekke in new york waar je en moskee kan bouwen, ik vind het gewoon niet normaal hoor, die mense denken niet na ofsow ><




    zo dit moest er eve uit x]


    =

    ik vind het niet normaal. ik bedoel, heb respect ofso!


    You don't have to change.

    NYC schreef:
    (...)
    Wat versta jij dan onder de rest van El Quaida?
    En ik weet zeker dat gewoon als niemand het verwacht een aanslag word gepleegt.


    Ik dacht dat ze bedoelde de aanhangers ván El Quaida..


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Jongens, Bin Laden heeft iets van 60 broers die ook bijna allemaal terrorist zijn en er zijn genoeg mensen die zijn idioterie fantastisch vinden. Al quaida is echt niet zo snel "dood" hoor.


    It's time to be happy again.

    Nightingale schreef:
    Jongens, Bin Laden heeft iets van 60 broers die ook bijna allemaal terrorist zijn en er zijn genoeg mensen die zijn idioterie fantastisch vinden. Al quaida is echt niet zo snel "dood" hoor.

    Klopt allemaal. En Al Quaida zit ergens heel veilig ondergedoken. Dat is echt de meest gezochte terrorist.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    NYC schreef:
    (...)
    Klopt allemaal. En Al Quaida zit ergens heel veilig ondergedoken. Dat is echt de meest gezochte terrorist.


    uhm, al quaida is een organisatie met bin laden aan het hoofd, niet een persoon. x) maar ik denk dat Bin laden nog wel leeft.


    It's time to be happy again.

    Nightingale schreef:
    (...)

    uhm, al quaida is een organisatie met bin laden aan het hoofd, niet een persoon. x) maar ik denk dat Bin laden nog wel leeft.

    Jaa ik zei het ook even wat vaag. Maar ik bedoelde dat die organisatie heel veilig ergens zit. En dat Bin Laden nog leeft weet ik ook wel zeker.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Nightingale schreef:
    (...)

    uhm, al quaida is een organisatie met bin laden aan het hoofd, niet een persoon. x) maar ik denk dat Bin laden nog wel leeft.


    Ik niet. Maar ieders zijn mening. Straks gaat hij België of Nederland zelfs opblazen. *sarcasme*


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    NYC schreef:
    (...)
    Moslim landen. Gewoon landen met aanhangers van El Quaida, er hebben genoeg mensen die dag voor de tv gezeten die bang waren dat het zou gebeuren. Want laat ik maar even zeggen de 1e wereld oorlag was ook een oorlog om niets. Die was er omdat Duitsland het besloten dat ze meer land nodig hadden en toen gingen ze de Fransen maar aanvallen. Dus het had zo weer kunnen gebeuren.
    En iedereen zegt dat het een moskée is ze noemen het een islamitisch ontmoetingscentrum. Maar op het nieuws word altijd moskée gezegt. En ik vind gewoon dat er daar niets moet komen wat ook maar met Moslims te maken heeft.

    En het valt me wel op dat alle Moslims hier het niet erg vinden dat er een Moskée zou komen alleen maar omdat het hun geloof is. Als ze eens denken aan de slachtoffers en de ravage snappen ze toch wel dat het onrespectvol is. Wat mij aangaat kan je overal een moskée bouwen behalve op dat soort plaatsen!

    de 1e wereld oorlog kwam door modern imperialisme. Het Ottomaanse rijk viel uit elkaar, oostenrijk-hongarije wilde het gebied hebben, en rusland ook. De kroonprins van oostenrijk hongarije werd in de balkan neergeschoten, Rusland mobiliseerde, en toen besloot Duitsland dat als er toch een oorlog kwam, ze een betere kans maakten om te winnen.
    Voor als je nog wat geschiedenisles nodig had.

    En dat is 'landen die Al Quada steunen' niet een beetje kort door de bocht?


    Alis volat propriis

    Sardonyx schreef:
    Ik heb inderdaad niks tegen Moslims, en ik vind best dat je een moskee in New York kunt bouwen, maar om dat nou dichtbij de Twin Towers te doen, lijkt me niet zo slim..(cat)

    Dan ben je echt wel gek. Als je zoiets durft dan. Dat zou weer eens ruzie kunnen worden.

    NYC schreef:
    (...)
    Ik vind niet dat daar een Moskée mag komen. Maar voor de rest snap ik wat je bedoeld. Maar ik vind het wel eigen schuld dikke bult, want je maakt het er gewoon naar als je daar een Moskée bouwt. En ik denk dat dat één van de redenen is dat Amerikanen Moslims niet echt mogen. Ik heb er niets tegen hoor. Maar als je daar een Moskée bouwt snap ik helemaal als mensen die weer in puin gaan leggen.


    Dat bedoel ik ook. Daarom is het zinloos om een moskee te bouwen, daar. Ik ben moslim, maar zelf vind ik dat die ergens anders mag worden gebouwd.


    All this dampness is damp.

    Waarom mag het er niet naast staan?
    Erop, oké, dat zou niet kunnen, maar ik zie niet in waarom ernaast een probleem zou zijn? C=


    Has no one told you she's not breathing?

    Als je er nou gewoon een moskee, en een kerk en een synagoge en weetikveel neerzet? (laten we het dan maar een moskee noemen, als iedereen daar blij van wordt :p)


    Alis volat propriis

    Nightingale schreef:
    Jongens, Bin Laden heeft iets van 60 broers die ook bijna allemaal terrorist zijn en er zijn genoeg mensen die zijn idioterie fantastisch vinden. Al quaida is echt niet zo snel "dood" hoor.

    Jaman. 60? Goed gepoept, zou ik zo zeggen. :Y)


    Has no one told you she's not breathing?

    Separate schreef:
    (...)
    Jaman. 60? Goed gepoept, zou ik zo zeggen. :Y)



    8'D


    =

    Pff, ik vind het echt niet kunnen.
    Veels te confronterend voor de familieleden van de slachtoffers.

    bah, varkens.


    It's not the same without you.